COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

Τον σκοτεινό ρόλο του CEO του ΟΣΕ Τερεζάκη στην “μονταζιερα” των κρίσιμων διαλόγων του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγο αναδεικνύουν οι συνδικαλιστές του Οργανισμού – Με δική του πρωτοβουλία τα έκανε όλα;

Λίγες ώρες μετά το μακελειό στα Τέμπη ο Τερεζακης με άλλους δύο αφήρεσε το ηχογραφημένο υλικο-Την ίδια μέρα διοχετεύθηκε μονταρισμένο σε 2 φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας ,ενισχύοντας την εντύπωση ότι ‘καποιοι”επιχει-ρουν να συγκαλύψουν τους , πραγματικά, υπευθύνους για την ανθρωποσφαγη 57 αθώων ανθρώπων.

 

 

Τα στοιχεία αυτά,που αφορούν στα Τέμπη, αναδεικνύονται τόσο από μια βαρυσημαντη ανακοινωση-εξωδικη κλήτευση προς την διοίκηση του ΟΣΕ, που απέστειλαν χθες,όσο και από πληροφορίες από έγκυρες πηγές,που έχει το europost.gr στην διάθεσή του.

Σύμφωνα με τις πηγές αυτές, λίγες ώρες μετά το μακελειο,ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Τερεζακης, συνοδευόμενος από δύο ακόμη πρόσωπα,πήγαν στο δωμάτιο ασφαλείας καταγραφών συνομιλιών,που βρίσκεται στην Καρόλου,στα κεντρικά γραφεία του Οργανισμού.

Εκεί αντέγραψαν σε στικάκι τις επίμαχες συνομιλίες και στη συνέχεια κινήθηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση,εκτός Οργανισμού.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας,οι συνομιλίες αυτές διοχετεύθηκαν(από ποιον άραγε;)παραποιημενες και αλλοιωμένες σε δύο φιλοκυβερνητικα ΜΜΕ,για να ενισχύσουν την άποψη ότι η ανθρωποσφαγη οφειλόταν σε ανθρώπινο λάθος.

Με αυτή την κεντρική θέση,ως προμετωπίδα,πήγε η κυβέρνηση στις εκλογές και νίκησε πανηγυρικά.

Τώρα,όμως,που ηλθε στο φως η κρυφή δράση της “μονταζιερας”,αναδεικνύονται,εξ αντικειμένου και ωρισμενα κρίσιμα ερωτήματα,τα οποία θέτουν ευθέως και οι μηχανοδηγού του ΟΣΕ με ανακοίνωση τους,που απέστειλαν υπό μορφήν εξωδίκου κλήτευσης προς τον κ.Τερεζακη.

Πιο αναλυτικά,το σχετικό ρεπορτάζ έχει ως εξής:

Οπως επισημαίνεται στο εξώδικο, «ανακύπτουν εύλογα και σοβαρά ερωτήματα αναφορικά με την ανάληψη από εσάς (δια του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας σας, κ. Τερεζάκη) του επίμαχου ηχητικού υλικού, τη στιγμή που τελούσατε υπό τον έλεγχο των αρμόδιων Αρχών, την διατήρησή του στην κατοχή σας επί δύο (2) ολόκληρες ημέρες μέχρι την παράδοσή του στις Αρχές, τη διαρροή του στον Τύπο, καθώς και την ακρίβεια του περιεχομένου των συνομιλιών που διέρρευσαν ήδη από το πρώτο εικοσιτετράωρο μετά το τραγικό δυστύχημα στη δημοσιότητα και στο οποίο επιστηρίχθηκε η θεωρία του «ανθρώπινου λάθους».

Για τους λόγους αυτούς οι μηχανοδηγοί απαιτούν απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

Με ποιους μετέβηκε λίγες ώρες μετά το δυστύχημα στο ελεγχόμενο σύστημα καταγραφής και αν η είσοδός σας έγινε παρουσία αστυνομικού υπαλλήλου.

Γιατί διατηρήσατε στην κατοχή σας το επίμαχο υλικό επί δύο (2) ολόκληρες ημέρες αντί να μεριμνήσετε για την άμεση παράδοσή του, ως οφείλατε, στις αρμόδιες εισαγγελικές και ανακριτικές αρχές.

Σε ποιους αποδέκτες κοινοποιήθηκαν τα ηχητικά αρχεία των συνομιλιών αφότου ανελήφθησαν από εσάς λίγες ώρες μετά το δυστύχημα και μέχρι την παράδοσή τους στις αρμόδιες αρχές δύο (2) ημέρες αργότερα.

Πώς διέρρευσε το σχετικό υλικό στα ΜΜΕ και δη με αλλοιωμένο το περιεχόμενο των συνομιλιών, εάν κατά το ως άνω χρονικό διάστημα των δύο ημερών βρισκόταν στην αποκλειστική κατοχή σας. Παραδόθηκε το υλικό στο σύνολό του, ακέραιο και ανεπεξέργαστο ή μήπως αφαιρέθηκαν επίμαχες συνομιλίες που θα καταδείκνυαν ότι τελικά ο συνάδελφός μας μηχανοδηγός έκανε σωστή εκφώνηση μετά την αναχώρηση του από την Λάρισα;

Αν διενεργήσατε έρευνα για τη διαρροή του υλικού στα ΜΜΕ, ποια αποτελέσματα αυτή απέδωσε και αν αυτά κοινοποιήθηκαν στις Εισαγγελικές Αρχές, ως είχατε δεσμευτεί σε συνάντησή σας μαζί μας λίγες μέρες μετά το δυστύχημα.

Οι μηχανοδηγοί επισημαίνουν ότι τόσο από το δημοσίευμα της εφημερίδας «Βήμα», όσο και από την ανακοίνωση του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ., που γνωστοποίησε ενημερωτικό σημείωμα της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, προκύπτει ότι ουδέποτε υπήρξε παρουσία αστυνομικού στην απομάστευση των ηχητικών και τα αρχεία παραδόθηκαν ηλεκτρονικά δύο (2) ημέρες μετά, ήτοι στις 2.3.2023, προσκομίστηκαν στις 3.3.2023 και τελικώς κατασχέθηκαν στις 4.3.2023.

Προσθέτουν ότι όλα αυτά έρχονται σε πλήρη αντίθεση με όσα είχε πει ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης κατά τη διάρκεια της εξέτασής του από την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής την 1η Φεβρουαρίου 2024. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Τερεζάκης ανέφερε ότι λίγες ώρες μετά το δυστύχημα μετέβη ο ίδιος παρουσία αστυνομικού στο ελεγχόμενο σύστημα καταγραφής του ΟΣΕ, δηλαδή στο χώρο που τηρούνται τα αρχεία των ηχητικών καταγραφών των συνομιλιών μεταξύ μηχανοδηγών και σταθμαρχών και «εκείνος έδωσε εκείνη την ώρα στην ΕΛΑΣ το στικάκι με τις συνομιλίες». Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι: «ήμουν εγώ αυτός που λίγες ώρες μετά το δυστύχημα φώναξα την Αστυνομία και πήγα με εξουσιοδοτημένο άτομο, γιατί, ξέρετε, τις καταγραφές δεν μπορεί να τις πάρει όποιος να ‘ναι», προσθέτοντας ότι «αυτός που μπαίνει έχει εξουσιοδότηση από τον Οργανισμό, μπαίνει με κωδικό, τα καταγράφει με στικάκια και φαίνεται ποιος μπήκε και τι κατέγραψε».

Η ΠΕΠΕ υπενθυμίζει ότι ήδη από τις 10 Μαρτίου 2023 με ανακοίνωσή της ανέφερε πως «ήδη εξυφαίνεται από τους υπαίτιους και πραγματικά υπεύθυνους, η θεωρία του “ανθρώπινου λάθους” μέσω διαρροών, όπως και επιλεκτικών και μονταρισμένων συνομιλιών στα ΜΜΕ».

Επιπλέον, ο τότε πρόεδρός της, Κώστας Γενιδούνιας είχε εκφράσει σε δηλώσεις του αμφιβολίες αναφορικά με την ακρίβεια των συνομιλιών που δόθηκαν στη δημοσιότητα, αλλά και τα σοβαρά ζητήματα διαφάνειας που εγείρει η διαρροή του σχετικού υλικού: «Εδώ έχουμε κανονική ‘κοπτοραπτική’ στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά, είτε στο GSMR που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών, είτε την ώρα που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα, είναι ο ΟΣΕ. […] Είναι δυνατόν 8 με 10 ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα να υπάρχει συνομιλία σταθμάρχη – μηχανοδηγού, που αποτελεί αντικείμενο προανακριτικής έρευνας, στο Youtube;[…] Αυτό που λέμε εμείς οι μηχανοδηγοί είναι να περιμένουμε να ακούσουμε όλο το ηχητικό. Πώς είναι δυνατόν η συνομιλία που υπάρχει σε VHF (ασύρματος) το οποίο είναι κλειστό, δεν το ακούει ο κόσμος, να διέρρευσε και να κόπηκε; […] Και γιατί βλέπουμε ένα βίντεο να κυκλοφορεί; Γιατί προφανώς δεν υπάρχει εμπιστοσύνη σε αυτό που καταγράφεται. Δεν έχουμε εμπιστοσύνη γιατί ακούμε ένα κομμένο ηχητικό 10 ώρες μετά το δυστύχημα».

Οι μηχανοδηγοί στο εξώδικό τους επαναλαμβάνουν πως θα συνεχίσουν τον αγώνα τους για τη δικαίωση των θανόντων μηχανοδηγών και όλων των θυμάτων του εγκλήματος των Τεμπών και για την απόδοση ευθυνών στους πραγματικούς υπαιτίους. «Δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να αλλοιώσει βασικά στοιχεία και να προσβάλει τη μνήμη των συναδέλφων μας. Γιατί δεν μετράμε απώλειες κερδών και πολιτικά κόστη ή ποσοστά τηλεθέασης. Μετράμε απώλειες σε ανθρώπινες ζωές. Δυστυχώς, μετρηθήκαμε και βρεθήκαμε λιγότεροι».

Το εξώδικο έχει κοινοποιηθεί στη HELLENIC TRAIN, τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την Εισαγγελία Εφετών Λάρισας.

Back to top button