COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τροχαίο με τουριστικό λεωφορείο στη Βουλγαρία: Καταγγελίες σοκ από τους Έλληνες τουρίστες – Στην Εντατική, μετά από χειρουργείο, η Ελληνίδα ξεναγός!

Οι επιβάτες ενός τουριστικού λεωφορείου βίωσαν ώρες αγωνίας ύστερα από σοβαρό τροχαίο ατύχημα στη Βουλγαρία, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν 10 άτομα, εκ των οποίων οι 8 είναι Έλληνες. Σύμφωνα με τις αναφορές, οι περισσότεροι τραυματίες έχουν ελαφρά τραύματα και έχουν μεταφερθεί προληπτικά στο νοσοκομείο.

Η 52χρονη Ελληνίδα ξεναγός του γκρουπ υπέστη πιο σοβαρές κακώσεις και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση. Σύμφωνα με τις ενημερώσεις, η γυναίκα αυτή παραμένει στη ΜΕΘ για προληπτικούς λόγους καθώς χειρουργήθηκε λόγω τραύματος στο κεφάλι.

Αν και τα Βουλγαρικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι όλοι οι οδηγοί υποβλήθηκαν σε αλκοτέστ και τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά, μία Ελληνίδα που βρισκόταν ανάμεσα στους επιβάτες καταγγέλλει ότι ο Ρουμάνος οδηγός είχε αλκοόλ μέσα στο λεωφορείο και δεν αποκλείεται να είχε καταναλώσει.

Συγκεκριμένα η κα. Βιβή Σώρρα ανέφερε: «μετά το πρώτο ατύχημα επειδή ήταν ραγισμένο το παρμπρίζ ενώ με το ίδιο πούλμαν κάναμε Πρωτοχρονιά 10 άτομα μάζεψαν υπογραφές να μας αλλάξουν όχημα. Και ενώ είχαμε έναν Έλληνα οδηγό που οδηγούσε πολύ ήρεμα. Τελικά το πρωί μας είπαν ότι θα έρθει Ρουμάνικο πούλμαν να μας πάει μέχρι Σόφια και μετά θα μας έπαιρνε άλλο ελληνικό για να επιστρέψουμε. Τελικά και το ρουμάνικο λεωφορείο είχε επίσης ραγισμένο παρμπρίζ και δεν μίλησε κανείς. Επιπλέον, ο Ρουμάνος οδηγός πρέπει να έπινε αλκοόλ και μάλιστα μέσα στο πούλμαν. Η μαμά μου με τον γιό μου είχαν μείνει μέσα στην πρώτη στάση που κάναμε πριν το ατύχημα και ο Ρουμάνος οδηγός τους γέλαγε που είδαν το μπουκάλι λέγοντάς τους βότκα, βότκα!».

«Έτρεχαν αίματα στα πρόσωπά μας»

«Έτρεχαν αίματα στα πρόσωπά μας, προσπαθούσαμε να απεγκλωβίσουμε όσους ήταν πιο σοβαρά τραυματισμένοι», ήταν τα πρώτα λόγια της Σταυρούλας Ηλιοπούλου.

Δείτε βίντεο

Περιγράφοντας πως έγινε το ατύχημα σημειώνει: «Πηγαίναμε ταξίδι οδικώς από Αθήνα στην Ρουμανία. Ξεκινήσαμε στις 29 Δεκεμβρίου. Μετά από μια εκδρομή μας στα Καρπάθια είχαμε ένα μικρό τροχαίο, μια καραμπόλα και πέφτουμε σε ένα μικρό βανάκι και σπάνε παρμπρίζ και προφυλακτήρες. 31/12 μεταφερόμαστε στο ξενοδοχείο. Δεν είχαμε και άλλη λύση και παρά το γεγονός ότι ο Έλληνας οδηγός μας ήταν πολύ καλός ζητάμε αλλαγή πούλμαν γιατί είχε ζημιά. Μας φέρνουν νέο πούλμαν και ταξιδεύουμε σήμερα προς Βουλγαρία για να επιστρέψουμε από εκεί Ελλάδα. Στον δρόμο πηγαίνει μπροστά το πούλμαν με τον Ρουμάνο οδηγό και όλο τον κόσμο μέσα και από πίσω ακολουθεί το χτυπημένο με τον Έλληνα οδηγό στο οποίο είναι και δύο άτομα δικά μας για παρέα».

Δείτε ακόμη ένα βίντεο από το σημείο του τροχαίου

Και προσθέτει: «εγώ καθόμουν στην μεσαία θέση στην πίσω πόρτα δεξιά. Ξαφνικά μπαίνουμε στα χώματα, περάσαμε διαζώματα και από κάτω ήταν ποτάμια. Και πέφτουμε σε δέντρα που μας κρατούσαν σαν από θαύμα. Έχουμε όλοι χτυπήσει, άλλοι πολλοί άλλοι λίγο. Έχουμε εγκλωβιστεί έχουμε πέσει κάτω και εκείνη την στιγμή το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι πρέπει να βγούμε για να μην πέσουμε στον γκρεμό ή πάρουμε φωτιά. Πηδάω έξω τρίτη εγώ, ήμαστε όλοι ματωμένοι, έτρεχαν τα αίματα στα πρόσωπά μας και προσπαθούμε να απεγκλωβίσουμε τους υπόλοιπους. Άνοιξε τελικά η μεσαία πόρτα και απεγκλωβίζουμε τον κόσμο. Ήμαστε όλοι μέσα στα αίματα σε χάλια κατάσταση. Έρχονται αστυνομία και ασθενοφόρα. Παίρνουν δέκα άτομα και μετά όλους εμάς μας μετέφεραν σε ένα βενζινάδικο με το μισοχαλασμένο πούλμαν που μας ακολουθούσε. Εκείνη την στιγμή ένας με φορτηγό που μετέφερε έπιπλα χάνει τον έλεγχο του οχήματος μας ακουμπάει και για να μην κάνουμε μετωπική ο οδηγός μας κάνει λίγο δεξιά και πέφτουμε στα αναχώματα. Το διάζωμα μπήκε στον χώρο που βάζουμε τις βαλίτσες για να καταλάβετε. Φτάνουμε τελικά εδώ που ήμαστε τώρα και ζητάμε και από το ταξιδιωτικό μας γραφείο που είναι πλήρως αδιάφοροι και την Πρεσβεία μας να μας καλύψουμε μέχρι φτάσουμε Σόφια με την συνοδεία αστυνομίας. Δεν ζητάμε τίποτα άλλο. Και τι κάνουν; Βάζουν τον Έλληνα οδηγό να πάει 50 χλμ να πάει να φέρει τους τραυματισμένους που δεν θα μείνουν στο νοσοκομείο και η Πρεσβεία μας λέει ότι δεν μπορούμε να καλύψουμε συνοδεία αν δεν είναι τρομοκρατικό χτύπημα. Τώρα ευτυχώς η βουλγάρικη αστυνομία λέει ότι θα μας συνοδέψει μέχρι τα σύνορα με το μισοχαλασμένο πούλμαν σε μονό αυτοκινητόδρομο».