Δεν είναι μόνο η καθημερινή περιποίηση και φροντίδα της επιδερμίδας μας. Η διατροφή μας είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας που αντανακλάται τόσο στη  φυσική κατάσταση του σώματός μας, όσο και της επιδερμίδας μας. Κι αν θέλεις να έχεις υγιή και λαμπερή επιδερμίδα, καλό θα ήταν να αποφύγεις τις 5 παρακάτω τροφές.

Αλάτι

Δεν είπαμε να μην τρως καθόλου, αλλά η κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας αλατιού μέσα στο φαγητό, μπορεί να είναι ένας από τους λόγους που ξυπνάς και αισθάνεσαι πρησμένη την επιδερμίδα σου το πρωί, ειδικά γύρω από την περιοχή των ματιών. Κι αυτό γιατί το αλάτι, μπορεί να αυξήσει την κατακράτηση του νερού στο σώμα. Προσοχή, λοιπόν, στα αλμυρά snacks,  στα dressings αλλά και στο ψωμί.

Ζάχαρη

Είτε μιλάμε για τη λευκή κρυσταλλική ζάχαρη, είτε για άλλα είδη της, η ζάχαρη- εκτός από εθιστική, αυξάνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, προκαλώντας μία σειρά προβλημάτων στον οργανισμό: από ορμονικές διαταραχές, μέχρι και την καταστροφή του κολλαγόνου και της ελαστίνης, γεγονός που οδηγεί την επιδερμίδα σε πρόωρη γήρανση. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μειώσεις την ποσότητα της ζάχαρης που καταναλώνεις στην καθημερινότητά σου και να την αντικαταστήσεις με κάποιο άλλο είδος, όπως αυτή της καρύδας, που έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη.

Αλεύρι

Αποτελεί το βασικότερο συστατικό των περισσότερων ψωμιών και σφολιατοειδών και είναι υπεύθυνο για την αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Αν θέλεις, μπορείς να δοκιμάσεις το αλέυρι βρώμης ή αυτό του αμυγδάλου ως  εναλλακτική και σαφώς πιο υγειινή λύση.

Επεξεργασμένα τρόφιμα

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν τα τρόφιμα που περιέχουν χρωστικές,  πολλά συντηρητικά και χημικές ουσίες που διαταράσουν τις ορμόνες και το μεταβολισμό των λιπαρών οξέων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που  ευθύνονται για τη λάμψη της επιδερμίδας. Η αποφυγή τους λοιπόν φαίνεται να είναι αναγκαία.

Αλκοόλ

Προφανώς και δε μιλάμε για ένα – δύο κοκτέιλς που- άνθρωπος είσαι και προφανώς  θέλεις να τα απολαύσεις στο beach bar κατά τις καλοκαιρινές σου διακοπές! Μιλάμε για την κατανάλωσή του χωρίς μέτρο. Θα ήταν καλό  να προσέχεις πόσο και τι πίνεις (να σου θυμίσω πως το αλκοόλ αφυδατώνει) και να αποφύγεις τα κοκτέιλς/ ποτά με επιπλέον προσθήκη ζάχαρης. Εξάλλου, όπως έλεγαν και οι σοφοί,  παν μέτρον άριστον. Πηγή: Ladylike
]]>


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


διαφ.