COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

STORIESΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tζούλια Αλεξανδράτου: Τα απαγορευμένα, ο γάμος και ο άγνωστος βίος της πιο πολυσυζητημένης περσόνας της ελληνικής της showbiz

Αν έχει παντρευτεί κάποιον η Τζούλια Αλεξανδράτου, πέρα από τον γάμο της που κράτησε λίγο, με τον Κριστιάν Καρπόζηλο, αυτός δεν είναι άλλος από τον κόσμο της ελληνικής επικαιρότητας. Ό,τι κι αν κάνει, γίνεται είδηση. Τη μία γιατί έπαθε ανορεξία. Την άλλη γιατί εμφανίστηκε στη Μύκονο με παραπανίσια κιλά. Και πιο πρόσφατα μίλησε για τον πρώην μάνατζέρ της Μένιο Φουρθιώτη, μετά τη σύλληψή του, στη Σάσα Σταμάτη και την εφημερίδα On Time.

Εκεί είπε πως δεν έχει πλέον καμία σχέση μαζί του, αν και τον ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. «Ήταν θέμα χρόνου να συμβούν όσα συνέβησαν», συμπλήρωσε, λέγοντας χαρακτηριστικά «ή πεθαμένος ή στη φυλακή θα βρισκόταν…».  Οι άνθρωποι της πιάτσας λένε για τον πρώην μάνατζερ της Τζούλιας, Φουρθιώτη, ότι επειδή βιντεοσκοπούσε κάθε ερωτική περίπτυξη των κοριτσιών του, «έχει πολύ κόσμο στο τσεπάκι του» και κόσμο που θα μπορούσε να αντεπεξέλθει στο υψηλό σχετικά αντίτιμο. «Για αυτό κυκλοφορεί ακόμα. Αλλιώς θα τον είχαν χαιρετήσει», λέγεται χαρακτηριστικά και οι λέξεις αυτές δεν απέχουν από το σχόλιο της Τζούλιας για τον πρώην μάνατζέρ της, που εκτός από την Τζούλια συνεργαζόταν την ίδια περίοδο με άλλα δύο γνωστά μοντέλα. Ο δικηγόρος της Τζούλιας Αλεξανδράτου, Χρήστος Νικολακόπουλος, υποστήριξε στα media ότι ο Φουρθιώτης σκηνοθέτησε τη ληστεία εις βάρος της πελάτισσάς του, όπως έκανε με τις επιθέσεις στο σπίτι του. Έτσι, ο Έλληνας μάνατζερ, μην έχοντας τίποτα να ζηλέψει από τον Κόπολα ή τον Λαρς φον Τρίερ, μπόρεσε να αποσπάσει από το χρηματοκιβώτιο της ομολογουμένως όμορφης Ελληνοαγγλίδας 200.000 ευρώ, αλλά άνθρωποι του «κύκλου» της υποστηρίζουν ότι της πήρε επίσης και δύο πίνακες, που η ίδια όμως δεν το αναφέρει πουθενά.

Βίος και πολιτεία
Η Τζούλια γεννήθηκε τις 24 Νοεμβρίου 1985 ως Γαρυφαλλιά Αλεξανδράτου. Προέρχεται από μία «καλή», θα χαρακτηρίζαμε, οικογένεια της Γλυφάδας -o πατέρας της Ζήσιμος Αλεξανδράτος από την Κεφαλονιά είχε σπουδάσει μηχανικός και είχε φτάσει σε υψηλή, σχετικά, θέση σε μεγάλη ελληνική τράπεζα. Η Αγγλίδα μητέρα της, Άλισον, ήταν επίσης μοντέλο. Το «κακό», αν υπάρχει κάτι τέτοιο, σύμφωνα με ανθρώπους του περιβάλλοντός της, ξεκίνησε από το σπίτι και τους γονείς της «που την είχαν πολύ στην έκθεση».

Η ίδια άλλωστε έλεγε πως «πάρα πολλοί με εκμεταλλεύτηκαν και δεν θέλω να μπω σε ονόματα επωνύμων ή κάτι άλλο. Και μάλιστα σε βαθμό που μου έκαναν κακό και είχαν ένα αρνητικό ρόλο στην καριέρα μου. Η καριέρα μου πήγε να χαλάσει από ανθρώπους που εμπιστεύτηκα για να κάνω όλα όσα ήθελα. Μην ξεχνάει ο κόσμος ότι στα 26 μου σήμερα έχω ήδη κάνει πολλά και μπήκα στον χώρο της showbiz επειδή με έβαλε ο πατέρας μου. Πρώτα με διαφημιστικά, μετά με τη Μαρία Ιωαννίδου να κάνω χορογραφίες. Όταν έλεγε ο μπαμπάς μου ότι “η κόρη μου δεν θα σπουδάσει και θα βγάλει λεφτά με την ομορφιά της”, μου έγινε έμμονη ιδέα και έριξα όλο μου το ενδιαφέρον σε αυτό το σκηνικό της ομορφιάς. Στη συνέχεια ήρθαν τα καλλιστεία και από έναν μορφασμό που έκανα εντελώς αυθόρμητα έκανα όλα αυτά που ακολούθησαν». Άλλωστε το είχε δηλώσει και η ίδια μέσα από τους στίχους του τραγουδιού της «στόχος είναι τα λεφτά, έτσι μου είπε η μαμά, έτσι μου είπε κι ο μπαμπάς…».

​​Έτσι ίσως εξηγείται μια αντίδραση που της έβγαινε απέναντι στην ίδια της την καριέρα. Το μόντελινγκ. Λέγεται χαρακτηριστικά ότι το 2005 την είχε καλέσει η αμερικανική Vogue για φωτογράφιση και αυτή δεν πήγε ποτέ. Τόσο όμορφη την έβρισκαν. «Αν την κοίταγες στο πρόσωπο, πάθαινες ζημιά», έλεγαν κάποιοι. Στο θορυβώδες εστιατόριο του Agora Center πάνω από το La Notte, όπου γίνονταν οι πρόβες των καλλιστείων Σταρ Ελλάς το 2006, έκανε μια εμφάνιση η Τζούλια Αλεξανδράτου με ένα καυτό μίνι και κόπηκε κάθε συζήτηση μέσα στο εστιατόριο. Όλοι κοιτούσαν αυτήν. Κάθε εμφάνιση της Τζούλιας, τότε, ήταν και ένα event. Αλλά πολλές φορές την καλούσαν για εκπομπές στην τηλεόραση και δεν πήγαινε.

Στις 3 Μαρτίου του 2010 κυκλοφόρησε ταινία με τίτλο «Τζούλια Αλεξανδράτου – Το Απαγορευμένο», η οποία ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις τις πρώτες τρεις μέρες της κυκλοφορίας της. Ενώ η ίδια στην αρχή δήλωσε πως επρόκειτο για κλοπή προσωπικών της ερωτικών στιγμών της, τελικά στις 17 Μαρτίου του 2010, με συνέντευξη στην Τατιάνα Στεφανίδου, είπε πως το DVD αποτέλεσε προϊόν συνεργασίας με την εταιρεία παραγωγής ερωτικών ταινιών του Σειρηνάκη.

Η Τζούλια δήλωσε τότε: «Τα έκανα όλα στη ζωή μου. Τραγούδι, μόδα, υποκριτική, εξώφυλλα. Και δεν τα τονίζω αυτά για να πούνε “κοίτα η Τζούλια τι έκανε”. Στη συνέχεια ήρθε η πρόταση για αυτά τα DVD που ανέφερες. Ήταν πάρα πολύ καλά τα χρήματα. Απλά ήταν τολμηρό για την Ελλάδα και η κοινωνία, για να σ’το πω απλά, δεν το αποδέχτηκε έτσι όπως κάνουν στο εξωτερικό… Δεν με έχω δει ποτέ. Απλά ήταν μια επιλογή της εποχής. Τόλμησα και αυτό επειδή έχω το αγγλικό DNA λόγω καταγωγής της μαμάς. Δεν είμαι άνθρωπος που θα σου πω μετάνιωσα. Ποτέ δεν το έχω πει στη ζωή μου. Δεν έχω τα ταμπού και τα κόμπλεξ των Ελληνίδων και έτσι αν μου έκαναν την πρόταση σήμερα να το ξαναέκανα, θα έλεγα “ναι” αλλά όχι τόσο σκληρό. Πιο soft». Παρ’ όλα αυτά, η ταινία της Τζούλιας ξεκλείδωσε πολλά ταμπού. Η κυκλοφορία της συνέπιπτε με το πρώτο μνημόνιο που υπέγραψε η χώρα μας και τότε, χωρίς να ξέρω αν σχετιζόταν με τα υψηλά ποσοστά ανεργίας της εποχής, τα βιογραφικά έπεφταν βροχή στα γραφεία της εταιρείας του Σειρηνάκη.

Μετά παντρεύτηκε, βρέθηκε στην Αυστρία, με τη χαρακτηριστική ανάρτηση «Ελλάδα, μακριά κι αγαπημένοι». Αφού χώρισε και επέστρεψε στην Ελλάδα, άρχισε να αντιμετωπίζει το πρόβλημα της νευρικής ανορεξίας. Γεγονός που είχε βαθύτερα αίτια από το γεγονός ότι τρεφόταν μόνο με βότκα και σούσι. Αλλά δεν είμαστε ψυχολόγοι για να τα διαπιστώσουμε. Επειδή παρακολουθούσα -γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε- τη σελίδα της Τζούλιας στο Instagram, διαπίστωσα ότι αυτή έγινε πλέον «only fans». Σε αυτή δεν μπήκα, γιατί παρότι τηρώ με θρησκευτική ευλάβεια το ρητό της Μαλβίνας Κάραλη «αν έχεις επίπεδο, μπορείς να το κάνεις ό,τι θέλεις: να το ανεβάσεις, να το κατεβάσεις», δεν ήθελα να φτάσω μέχρι εκεί: Στο τρίτο «πιο χαμηλά» του τραγουδιού της Άντζυς Σαμίου.

Back to top button