COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

Χωρίς κατηγορία

Βίντεο «καίει» τον Μητσοτάκη για το έγκλημα των Τεμπών! Γνώριζε τα πάντα για το χάος που επικρατεί στα τρένα και στο σιδηροδρομικό δίκτυο-καρμανιόλα ο Πρωθυπουργός!

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Κυβέρνησή του, παρότι γνώριζαν το χάος που επικρατεί στα τρένα και στο σιδηροδρομικό δίκτυο-καρμανιόλα, δεν έκαναν τίποτα γι΄αυτό, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στην τραγωδία των Τεμπών.

Ακόμα, παρότι η τετραετία πλησιάζει στο τέλος της, η Κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν έχει κάνει το παραμικρό για την ολοκλήρωση της σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης που είχε εξαγγείλει προεκλογικά.

Ο Πρωθυπουργός, παρά τις γελοίες προσπάθειες των Υπουργών του (κυρίως του κυβερνητικού εκπροσώπου και του Υπουργού Ανάπτυξης), να τον προστατέψουν από κάθε ευθύνη και να περάσουν το αφήγημα του «δεν ήξερε για το μπάχαλο», είναι αδιαμφισβήτητο ότι ήξερε. Και ήξερε πολύ καλά για το χάος.

Το βίντεο που τον «καίει»

Το ήξερε προεκλογικά, το ήξερε και μετεκλογικά. Στις 22 Νοεμβρίου 2022 ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε την Αχαΐα. Σκοπός ήταν η υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του σιδηροδρομικού άξονα Ροδοδάφνη-Ρίο.

Το δαπανηρό έργο (σύστημα αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS) έχει πρόβλεψη ολοκλήρωσης τους 36 μήνες, δηλαδή το… 2026, αν όλα πάνε καλά.

Δείτε το βίντεο

«Αυτό το οποίο τελικά ενδιαφέρει τους κατοίκους της περιοχής είναι να μπορούν να πηγαίνουν από την Πάτρα στην Αθήνα σε κάτι παραπάνω από δύο ώρες με απόλυτη ασφάλεια» δήλωνε τότε ο Πρωθυπουργός: «Θέλω να τονίσω ότι έχουμε πετύχει στον αστικό ιστό της Πάτρας τη μέγιστη δυνατή υπογειοποίηση».

Οι δηλώσεις του Πρωθυπουργού στην Αχαΐα περί «απόλυτης ασφάλειας» ήταν ξανά κενές νοήματος. Επί τέσσερα χρόνια γνωρίζει ότι τα τρένα ταξιδεύουν σαν κινούμενες βόμβες.

Ξέρει ότι η κυβέρνησή του δεν έκανε έργα ασφαλείας, όπως το γνώριζε και ο Κώστας Αχ. Καραμανλής όταν έκανε τις παραπλανητικές για τους επιβάτες δηλώσεις περί «διασφάλισης της ασφάλειας» στη Βουλή τον Φεβρουάριο.

Δείτε το σχετικό βίντεο

Την ίδια μέρα (22/11/2022) η κυβέρνηση εξήγγειλε κι ένα δεύτερο έργο, της εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, με άμεση υπογραφή της ΕΡΓΟΣΕ και της αναδόχου εταιρίας.

Στις δηλώσεις που έκανε στη συνέντευξη Τύπου ο Μητσοτάκης εκείνη τη μέρα είχε ρίξει πάλι ευθύνες στις προηγούμενες κυβερνήσεις, δείχνοντας ότι ξέρει την κατάσταση: «Τα σιδηροδρομικά έργα είναι εξαιρετικά περίπλοκα. Κληρονομήσαμε πολλές εκκρεμότητες από το παρελθόν με αλληλοκαλυπτόμενες εργολαβίες. Υπογράψαμε χθες σύμβαση για τηλεμετρία, ράγες, συστήματα σήμανσης για το Αίγιο – Ρίο. Έχουμε πλήρη εικόνα τι θέλουμε να κάνουμε. Είναι έργο που αφορά την εμπορευματική κίνηση και τους επιβάτες».

Στην πραγματικότητα, η επιτροπή Γεραπετρίτη είναι αχρείαστη. Το πόρισμα μπορεί να το ετοιμάσει ο ίδιος ο Μητσοτάκης και να το παραδώσει ιδιοχείρως στον Ισίδωρο Ντογιάκο. Ο Πρωθυπουργός εδώ και τέσσερα χρόνια γνωρίζει ότι τα τρένα κινούνται δίχως κανόνες και συστήματα ασφάλειας. Έχει εντοπίσει από το 2019 όλες τις ελλείψεις. Και δεν έκανε το παραμικρό.

Back to top button