«Θα πραγματοποιήσω τελικά το επαγγελματικό μου ταξίδι με τη συνείδηση μου πιο ήρεμη», έγραψε επιβάτης που ακύρωσε τα εισιτήρια του
Ο φρικιαστικός θάνατος του Αντώνη Καρυώτη χθες βράδυ στον Πειραιά έχει προκαλέσει τεράστιο κύμα οργής με αποτέλεσμα να ξεκινούν ήδη οι ακυρώσεις εισιτηρίων επιβατών που επρόκειτο να ταξιδέψουν με το συγκεκριμένο πλοίο τις επόμενες ημέρες.
Επιβάτης που είχε προγραμματίσει ταξίδι στην Κρήτη με το συγκεκριμένο πλοίο για τις 13 Σεπτεμβρίου, ακύρωσε τα εισιτήρια σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το περιστατικό και τη συμπεριφορά του πληρώματος απέναντι στον 36χρονο, όπως φαίνεται άλλωστε και από τα συγκλονιστικά βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Πιο αναλυτικά όπως αναφέρει στην ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Κώστας Παπαδογιώργος, στις 21 Ιουνίου έκλεισε εισιτήρια για επαγγελματικό ταξίδι στη Κρήτη. Το ταξίδι επρόκειτο να πραγματοποιηθεί στις 13 Σεπτεμβρίου με το πλοίο Blue Horizon.
Όπως υπογραμμίζει, σήμερα 6 Σεπτεμβρίου το πρωί, επισκέφτηκε το γραφείο και απαίτησε να του ακυρώσουν το πλοίο με το συγκεκριμένο πλοίο και εταιρεία και να του επιστρέψουν τα χρήματα. Όπως και έγινε.
«Θα πραγματοποιήσω τελικά το επαγγελματικό μου ταξίδι με τη συνείδηση μου πιο ήρεμη, μη αλλοιώνοντας στοιχεία του χαρακτήρα μου» ανέφερε μεταξύ άλλων στο facebook.
Στις 21/6 μέσω ταξιδιωτικού γραφείου, φίλου κ συνεργάτη χρόνια, έκλεισα εισιτήρια για επαγγελματικό ταξίδι στη Κρήτη (που το συνδύασα κ με ψυχαγωγία) με το πλοίο #BlueHorizon για τις 13/9.
Σήμερα το πρωί, μετά τη δολοφονία ενός παλικαριού,που από βίντεο ήρθε στη δημοσιότητα, επισκέφτηκα το γραφείο και απαίτησα να μου ακυρώσουν τα εισιτήρια με το συγκεκριμένο πλοίο κ εταιρία, να μου γίνει επιστροφή χρημάτων και να μου κλείσουν άμεσα, ίδιες ημερομηνίες και παροχές, εισιτήρια με άλλη ναυτιλιακή, έστω κ αν αυτό θα εχει κάποιο επιπλέον κόστος.
Αν και δεν μου περισσεύουν, προκειμένου να υπερασπιστώ τις αξίες μου, ιδέες και πιστεύω, θα το υποστώ
Ευχαριστώ δημόσια το προσωπικό του #UniqueTravel που απ την πρώτη στιγμή με εξυπηρέτησαν στο καλύτερο βαθμό που μπορούσαν και έτσι υλοποιησαν το αίτημα μου.
Θα πραγματοποιησω τελικά το επαγγελματικό μου ταξίδι με τη συνείδηση μου πιο ήρεμη, μη αλλοιωνοντας στοιχεία του χαρακτήρα μου.
Δεν έκανα κάτι ουαου, έκανα αυτό που θεώρησα σωστό για μένα…και πιστεύω πως αν από σήμερα το κάνανε όλοι οι ταξιδιώτες να είστε σίγουροι πως θα τελειώναμε με “κτήνη” σε τέτοιες εταιρίες.
Εύχομαι ο θεός να αναπαύσει τη ψυχούλα του παιδιού και τέλος θέλω να πω δημόσια στο πλήρωμα του #bluehorizon ότι είστε όλοι συνυπευθυνοι και ΔΟΛΟΦΌΝΟΙ!
#BlueHorizon
#Bluestarferries
#blue_star_ferries
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα