Ένα πολύ ακριβό λάθος, που σίγουρα θα του μείνει αξέχαστο, έκανε ένα εστιατόριο στην Αγγλία, σερβίροντας σε έναν πελάτη ένα κρασί πολύ πιο ακριβό από αυτό που είχε παραγγείλει.
Συγκεκριμένα, στο εστιατόριο Hawksmoor στο Μάντσεστερ, ένας πελάτης παρήγγειλε ένα Chateau Pichon Longueville Comtesse de Lalande του 2001, το οποίο κοστίζει 335 δολάρια, σύμφωνα με το CNN. Ωστόσο, ο πελάτης έλαβε ένα μπουκάλι Chateau le Pin Pomerol του 2001, το οποίο κοστίζει 5.800 δολάρια.
«Στον πελάτη, που κατά λάθος χθες το βράδυ του σερβίραμε ένα μπουκάλι Chateau le Pin Pomerol 2001, ο οποίο τιμολογείται στο μενού μας στις 4.500 λίρες, ελπίζουμε να απολαύσατε το βράδυ σας» έγραψε το εστιατόριο σε ένα tweet. «Για το μέλος του προσωπικού που κατά λάθος το σέρβιρε, στην υγεία σου! Εκπληκτικά λάθη συμβαίνουν και σας αγαπάμε ούτως ή άλλως».
To the customer who accidentally got given a bottle of Chateau le Pin Pomerol 2001, which is £4500 on our menu, last night – hope you enjoyed your evening! To the member of staff who accidentally gave it away, chin up! One-off mistakes happen and we love you anyway 😉
— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) May 16, 2019
Το εστιατόριο μάλιστα, πρόσθεσε λίγο ακόμη χιούμορ στην κατά τα άλλα δύσκολη περίσταση, με ένα άλλο tweet, που δείχνει τα δύο μπουκάλια κρασί το ένα δίπλα στο άλλο. «Μοιάζουν πολύ, έτσι δεν είναι;» έγραφε το tweet, παρόλο που είναι τελείως διαφορετικά.
THEY LOOK PRETTY SIMILAR OK?! 😉 pic.twitter.com/JWFW81cbe8
— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) May 16, 2019
Το Chateau Le Pin Pomerol του 2001, το οποίο εμφανίζεται στο μενού στην ενότητα «σπάνια», είναι το πιο ακριβό αντικείμενο του εστιατορίου.
Πάντως, παρά το δαπανηρό λάθος, το εστιατόριο δεν έδειξε την πρόθεσή του να απολύσει τον υπάλληλο, το αντίθετο μάλιστα. Φαίνεται να αναγνώρισε ότι ήταν πολύ εύκολο να γίνει.
«Ήταν μια πολύ κουραστική βραδιά στο εστιατόριο και ένα πολύ απλό λάθος» δήλωσε η Ιρένα Πογκάρτσικ, υπεύθυνη επικοινωνίας του εστιατορίου. «Ένα μέλος του προσωπικού πήρε το λάθος μπουκάλι, μπερδεύοντας το με ένα άλλο Bordeaux του ίδιου οινοποιείου. Το κρασί σερβιρίστηκε στον πελάτη που δεν το κατάλαβε μάλλον και το λάθος αντιλήφθηκε ένας από τους μάνατζερ πολύ αργότερα» είπε.