COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ

Υπάρχει ελπίδα! – Έλληνας εισαγγελέας ζήτησε την φυλάκιση μελών γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας επειδή εγκατέλειψαν 22 ναυτικούς στο έλεος του Θεού!

Πρόκειται για την πολύκροτη υπόθεση του πλοίου "Αngelic Power"συμφερόντων της οικογένειας Λαιμού




Κι’ όμως, φαίνεται ότι υπάρχει ελπίδα γι’ αυτή την χώρα που λέγεται Ελλάδα και περνάει μια δομική κρίση ηθικών αξιών και έκπτωσης και ευτελισμού των θεσμών!

Η αχτίδα φωτός στην σκοτεινιά που μας περιβάλλει έρχεται από έναν εισαγγελικό λειτουργό, τον Θεόδωρο Σακελλαρόπουλο, ο οποίος ,στην δική μελών της οικογένειας Λαιμού για την πολύκροτη υπόθεση του Angelic Power, όχι μόνον πρότεινε την ενοχή των πολικοτήτων, αλλά ζήτησε να κλειστούν στην φυλακή, για να εκτίσουν τις ποινές τους! Πιο αναλυτικά το σχετικό ρεπορτάζ έχει ως εξής:

Χορηγούμενο

Η υπόθεση αυτή, πέρα από τη συμπεριφορά της πλοιοκτήτριας εταιρίας, ανέδειξε παράλληλα και την ολιγωρία της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που μέσω του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας άφησε αβοήθητους τους Ελληνες ναυτικούς από τον Ιούλιο του 2020 μέχρι τις 29 Απριλίου του 2021, με αποτέλεσμα πολλοί από τους οποίους να φτάσουν στο χείλος του θανάτου! Καταπέλτης ήταν ο εισαγγελέας του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου κ. Σακελλαρόπουλος, ζήτησε να επιβληθεί ποινή φυλάκισης 66 ετών στον καθένα από τους τρεις κατηγορουμένους, μέλη της οικογένειας Λαιμού, που κρίθηκαν ένοχοι για έκθεση κατά συρροή των 22 ναυτικών. Συγκεκριμένα ο εισαγγελέας ζήτησε να επιβληθεί στους κατηγορουμένους ποινή τριών ετών για καθέναν από τους 22 ναυτικούς, συνολικά, δηλαδή, ποινή φυλάκισης 66 ετών στον καθένα εκ των κατηγορουμένων.

Το δικαστήριο, με πρόεδρο τον κ. Δελαζάνο, έκρινε με περισσή επιείκεια τους κατηγορουμένους, καθώς επέβαλε στον καθένα ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών για καθέναν από τους 22 ναυτικούς, δηλαδή συνολική ποινή φυλάκισης 14 ετών και έξι μηνών ή ποινή φυλάκισης 176 μηνών, η οποία τελικά συγχωνεύτηκε σε επτά χρόνια και έξι μήνες ή 92 μήνες για τον καθένα εκ των κατηγορουμένων.

Τα 22 μέλη του πληρώματος είχαν αφεθεί στην τύχη τους για πολλούς μήνες χωρίς φαγητό, νερό και φάρμακα

Το δικαστήριο δεν ανέστειλε τις ποινές των κατηγορουμένων επί τριετία, όπως ζήτησαν οι συνήγοροί τους, έδωσε όμως ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεσή τους κι αφέθηκαν ελεύθεροι. Σύμφωνα με όσα ακούστηκαν στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο του Πειραιά, από τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν άρχισε η δίκη, το πλοίο βρέθηκε σε ομηρία, εξαιτίας οικονομικών εκκρεμοτήτων, οι οποίες οδήγησαν τις Αρχές της Κίνας να το δεσμεύσουν από τον Ιούλιο του 2020 μέχρι τις 29 Απριλίου του 2021.

Χορηγούμενο

Ο εισαγγελέας κ. Σακελλαρόπουλος, μεταξύ άλλων, καταλόγισε «σκοπιμότητα» στους κατηγορουμένους και μίλησε για «αισχρό τρόπο με τον οποίο έγινε η εγκατάλειψη του πλοίου». Σύμφωνα με όσα τόνισε ο εισαγγελέας, «οι κατηγορούμενοι δεν μερίμνησαν ούτε για τον εφοδιασμό του πλοίου με τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, αλλά ούτε και για τον επαναπατρισμό των μελών του πληρώματος, καθώς ουδείς ήθελε να πληρώσει»…

Και συμπλήρωσε: «Ανεφάνη ο αισχρός τρόπος που έγινε η εγκατάλειψη του πλοίου. Στις 25 Ιανουαρίου το πλοίο ξεφόρτωσε το κάρβουνο που μετέφερε και στις 28 Ιανουαρίου έληξαν τα πιστοποιητικά χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την κίνηση του πλοίου. Από τις 20 Οκτωβρίου του 2020 είχαν λήξει τα πιστοποιητικά και μέχρι να ξεφορτώσουν έκαναν τριήμερες ανανεώσεις»!

Και κατέληξε ο εισαγγελέας: «Τον Φεβρουάριο του ’21 είχαμε τον τελευταίο ανεφοδιασμό του πλοίου από τους κατηγορουμένους. Εκτοτε το πλοίο ανεφοδιάστηκε από την ελληνική κυβέρνηση. Η δέσμευση του πλοίου από το ναυτικό δικαστήριο της Κίνας δεν έχει σχέση με τον μη εφοδιασμό σε τρόφιμα και καύσιμα. Περαιτέρω, όπως προκύπτει από σχετική αλληλογραφία, εάν είχε κάνει αίτημα ο ατζέντης της πλοιοκτήτριας εταιρίας, τότε θα είχαν επαναπατριστεί οι ναυτικοί. Δεν έκανε όμως αίτημα για τον επαναπατρισμό, γιατί θα τον χρεωνόταν η πλοιοκτήτρια. Ουδείς ήθελε να πληρώσει»!


Χορηγούμενο



Back to top button