Μια νέα καταστροφή πλήττει τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, καθώς εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε το βράδυ της Τρίτης στην Ειδομένη, καταστρέφοντας πλήρως 4 χιλιόμετρα σιδηροδρομικής υποδομής. Το αποτέλεσμα; Η χώρα αποκόπτεται από τη βασική σιδηροδρομική της σύνδεση με την Ευρώπη για τουλάχιστον δύο μήνες!
Ειδομένη: Τεράστια ζημιά από εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας
Εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς ότι το εγκληματικό δυστύχημα των Τεμπών όχι μόνο δεν αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό, αλλά δύο χρόνια μετά δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση για την βελτιστοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
Το ατύχημα συνέβη όταν μια ηλεκτρική μηχανή επιχείρησε να μεταφέρει μια θερμική με άδεια βαγόνια, με αποτέλεσμα τον εκτροχιασμό. Συνεργεία του ΟΣΕ επιχειρούν να αποκαταστήσουν τη ζημιά, ωστόσο η έκταση των καταστροφών είναι τεράστια. Οι επιπτώσεις είναι ανυπολόγιστες, τόσο για την οικονομία όσο και για τη διακίνηση εμπορευμάτων, ενώ η Hellenic Train αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπη με αποζημιώσεις.
Το γεγονός έρχεται να προστεθεί στη μακρά λίστα των προβλημάτων που ταλανίζουν τον ελληνικό σιδηρόδρομο, επιβεβαιώνοντας τη χρόνια υποβάθμιση του δικτύου.
Ειδομένη: Τεράστια ζημιά από εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας
Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», αναφέρει στην Karfitsa ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.
Στο σημείο επιχειρούν συνεργεία του ΟΣΕ με γερανούς προκειμένου να εντροχιάσουν τη μηχανή, ενώ από το συμβάν δε σημειώθηκε τραυματισμός.
Ο κ. Τσικαλάκης δήλωσε ότι ελέγχονται όλα τα δεδομένα, ενώ είναι πιθανό να κλείσει ο σταθμός της Ειδομένης μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης.
Όπως αναφέρει:
«Οι γραμμές αυτές έκλεισαν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ζημιά είναι πάνω από 4 χλμ., οπότε για ένα δίμηνο θα είναι κλειστή η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας από τα Σκόπια. Θα έχουμε σύνδεση μόνο από το Στρυμόνα, από τη Βουλγαρία.
Η Hellenic Train θα πρέπει να αποζημιώσει τον ΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες, γιατί από εκεί περνούν και δύο ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα εμπορεύματα δε θα μπορούν να περάσουν».
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα