COVID-19 LIVE όλες οι εξελίξεις

MEDIAΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας στην καταγγελία της

Άμεση ήταν η απάντηση της Sky Express μετά τη δημόσια καταγγελία της ηθοποιού και παρουσιάστριας.

Μετά την καταγγελία της Ζέτας Μακρυπούλια, το περασμένο Σάββατο, κατά της Sky Express για την πτήση που έχασε με προορισμό τη Σάμο, τη Δευτέρα (05/06) η αεροπορική εταιρεία έδωσε τη δική της απάντηση στην ηθοποιό και παρουσιάστρια.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, η απάντηση της Sky Express στα όσα είπε μέσω Instagram η Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν η εξής: «Καθημερινά οι άνθρωποί μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση».

Η καταγγελία της Ζέτας Μακρυπούλια για τη Sky Express

Εκτός εαυτού βγήκε, το Σάββατο (03/06), η Ζέτα Μακρυπούλια η οποία δεν μπόρεσε να ταξιδέψει στη Σάμο, όπως αρχικά είχε προγραμματίσει, και επιτέθηκε στην αεροπορική εταιρεία Sky Express.

Συγκεκριμένα, σε σειρά αναρτήσεών της στο Instagram, η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια ανέφερε για την εμπειρία της με τη Sky Express:

«Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτήν τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η εταιρεία αυτή στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε, και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω. Αυτό το αεροπλάνο το έχασα, λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα για ένα λεπτό, να μην το έχω και αυτό στον νου μου”. Φτάνω, λοιπόν, στο check in και ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες, που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν».

Η Ζέτα Μακρυπούλια πρόσθεσε: «Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20 λεπτά πριν”, λέω “μα είμαι 20 λεπτά πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει τρία ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν, λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”.

Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κ.λπ. Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου».

Η Ζέτα Μακρυπούλια, επίσης, ανέφερε: «Κάνω, λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη Γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμη και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Μπήκα λίγο στο σάιτ, έψαξα και είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε, έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε.

Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια. Γιατί άλλα last call τα άκουγα όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;».

 

Back to top button