Έχεις περάσει τα 40 και νιώθεις ότι δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος; Δοκίμασε τα παρακάτω και δες τον μεταβολισμό σου να εκτοξεύεται!
1. Πήγαινε κάθε μέρα για έναν περίπατο
Έρευνες δείχνουν ότι η καθημερινή άσκηση μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης, ενώ βοηθά και με το αδυνάτισμα.

2. Πρόσθεσε Ω3 λιπαρά στη διατροφή σου
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Obesity Reviews, η προσθήκη Ω3 λιπαρών στη διατροφή, μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος και να μην το ξαναπάρεις πίσω, μειώνοντας παράλληλα και το αίσθημα πείνας. Επίσης, έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Menopause, υποστηρίζει πως η κατανάλωση λιπαρών ψαριών, όπως ο σολομός και ο τόνος, μπορεί να μειώσει και τις εξάψεις στις γυναίκες άνω των 40.
3. Κολύμπησε
Μία γυναίκα 70 κιλά μπορεί να χάσει περίπου 500 θερμίδες μέσα με μία μόνο ώρα κολύμπι σε χαλαρό ρυθμό!

4. Πιες πράσινο τσάι
Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο The Journal of Nutrition αποκάλυψε πως η καθημερινή κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους ως και 12% μέσα σε 12 μήνες. Στα plus το ότι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, αφήνοντας την επιδερμίδα σου απαλή και λαμπερή!
5. Πιες πολύ νερό
Έρευνα του 2016 που δημοσιεύθηκε στο Journal of Human Nutrition and Dietetics αποκάλυψε ότι οι καλά ενυδατωμένοι άνθρωποι καταναλώνουν 206 λιγότερες θερμίδες κάθε μέρα από τους υπόλοιπους. Η αύξηση της κατανάλωσης νερού μπορεί να βοηθήσει και με τις εξάψεις που προκαλούνται με την εμμηνόπαυση, αλλά και με τη διατήρηση της φρεσκάδας της επιδερμίδας.

6. Αύξησε την πρωτεΐνη που καταναλώνεις
Οι δίαιτες χαμηλές σε πρωτεΐνη οδηγούν στην απώλεια μυικής μάζας και στην επιβράδυνση του μεταβολισμού στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of the American Dietetic Association.
7. Πιες κόκκινο κρασί
Έρευνα του 2014 που δημοσιεύθηκε στο Journal of Translational Medicine, αποκάλυψε πως η αύξηση της κατανάλωσης ρεσβερατρόλης, που περιέχει το κόκκινο κρασί, ήταν αποτελεσματική στη βελτίωση των ορμονικών προβλημάτων στις υπέρβαρες μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες, ενισχύοντας ενδεχομένως τις προσπάθειες απώλειας βάρους.

8. Φάε πορτοκάλια
Τα εσπεριδοειδή πέρα από το ότι γεμίζουν τον οργανισμό βιταμίνες και βοηθούν στο αδυνάτισμα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Cosmetic Science, η βιταμίνη C, που περιέχουν, μπορεί να βοηθήσει με την παραγωγή κολλαγόνου και την καταπολέμηση των ρυτίδων.
9. Κοιμήσου 7-8 ώρες
Έρευνα έδειξε πως οι γυναίκες που κοιμούνται λιγότερο από 5 ώρες τη μέρα, αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας κατά 15%!
10. Άλλαξε το άρωμά σου
Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Neurological and Orthopaedic Surgery έδειξε ότι το να μυρίζεις συγκεκριμένα αρώματα, όπως μέντα και μήλο, μπορεί να βοηθήσει με το αδυνάτισμα. Άλλο πάλι και τούτο!

Μυστική επιχείρηση για τον Τραμπ μετά τη Σύνοδο στην Τουρκία: Τον έκρυψαν σε όχημα τροφοδοσίας και πέταξε με άλλο αεροπλάνο
Η Ουκρανία έπληξε τους «φρουρούς» εξοχικής κατοικίας του Πούτιν – Στο στόχαστρο των drones σύστημα αεράμυνας
Καταιγιστικές εξελίξεις στο μέτωπο της Greek Mafia: Χειροπέδες και σε δεύτερο «πρωτοπαλίκαρο» του Έντικ!- Συνελήφθη έξω από βενζινάδικο στο Παλαιό Φάληρο
Σοκ: Καμένα και κατεδαφιστέα ένα στα δύο σπίτια στο Πόρτο Γερμενό
Σοκ και φρίκη: Συνελήφθη γνωστή τρανς με βαριές κατηγορίες για αποπλάνηση ανηλίκου και σοδομισμό
Μέση Ανατολή: Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ματαίωσε νέο κύκλο βομβαρδισμών στο Ιράν!-«Αποκλιμάκωση» του ζήτησε η Σαουδική Αραβία
Απαγορευτικό απόπλου σε Ραφήνα και Λαύριο – Τι ισχύει για το λιμάνι του Πειραιά
Νεκροί πυροσβέστες στο Ρέθυμνο: Σενάριο για μηχανική βλάβη στο υπηρεσιακό όχημα
Μαρία Καρυστιανού: «Η είσοδος μας στη Βουλή θα είναι μόνο η αρχή, στόχος μας να έρθει ο λαός στην εξουσία»
Tραμπ για πώληση F35 στην Τουρκία: Kανείς δεν θα μου πει σε ποιες χώρες θα πουλήσουμε όπλα
Πάρος: Λουκέτο στο Barbarossa της Νάουσας για φορολογικές παραβάσεις
Τουρκία: Σε λύση δύο κρατών για το Κυπριακό επιμένει ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν