FeaturedΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το ιαπωνικό κόλπο που θα μειώσει τη θερμοκρασία στο αυτοκίνητο σας μέσα σε 20 δευτερόλεπτα

Advertisement

Όταν οι θερμοκρασίες το καλοκαίρι εκτοξεύονται, η είσοδος σε ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο μπορεί να μοιάζει με είσοδο σε φούρνο.

Ειδικά όταν δεν υπάρχει δυνατότητα να παρκάρετε στη σκιά ή σε γκαράζ, η ζέστη μέσα στο αυτοκίνητο μπορεί να γίνει αφόρητη.

Γιατί Το Αυτοκίνητο Μετατρέπεται σε Φούρνο

Μελέτες δείχνουν ότι η θερμοκρασία στο εσωτερικό ενός σταθμευμένου αυτοκινήτου μπορεί να είναι έως και 30 βαθμούς Κελσίου υψηλότερη από την εξωτερική θερμοκρασία. Έτσι, αν έξω έχει 35 βαθμούς, μέσα στο αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει και τους 65 βαθμούς. Αυτή η υπερθέρμανση κάνει τα καθίσματα, το τιμόνι και το ταμπλό εξαιρετικά καυτά, προκαλώντας κίνδυνο εγκαυμάτων.

Η Απλή Τεχνική από την Ιαπωνία

Υπάρχει όμως ένα απλό και αποτελεσματικό κόλπο από την Ιαπωνία που μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας μέσα σε μόλις 20 δευτερόλεπτα:

Advertisement
  1. Κατεβάστε το παράθυρο του συνοδηγού εντελώς.
  2. Ανοίξτε και κλείστε την πόρτα του οδηγού περίπου πέντε φορές δυνατά, ενώ τα υπόλοιπα παράθυρα παραμένουν κλειστά.

Πώς Λειτουργεί

Αυτή η κίνηση δημιουργεί ένα φαινόμενο αναρρόφησης, που ωθεί τον καυτό αέρα έξω από την καμπίνα, ενώ φρέσκος αέρας εισέρχεται από το ανοιχτό παράθυρο. Η τεχνική αυτή μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία της καμπίνας κατά περίπου 10 βαθμούς σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Επιπλέον Συμβουλές για Γρήγορη Ψύξη

Μόλις μπείτε στο αυτοκίνητο, ανοίξτε το κλιματιστικό με τα παράθυρα κλειστά για να ψύξετε την καμπίνα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Καλό είναι να ενεργοποιήσετε την ανακυκλοφορία αέρα για τα πρώτα λεπτά, ώστε το κλιματιστικό να ψύξει πιο αποτελεσματικά τον ήδη δροσερότερο αέρα μέσα στο αυτοκίνητο.

Αυτό το κόλπο μπορεί να κάνει τη διαφορά τις ζεστές ημέρες του ελληνικού καλοκαιριού, προσφέροντας πιο άνετες συνθήκες πριν ξεκινήσετε το ταξίδι σας.


Advertisement

Καλλιόπη Χαραλαμποπούλου

Η Καλλιόπη Χαραλαμποπουλου είναι δημοσιογράφος, απόφοιτη του τμήματος Μ.Μ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται από το 2004 σε νευραλγικες θέσεις που αφορούν στην επικοινωνία και τη Δημοσιογραφια. Εξειδικευεται σε πολιτικά και κοινωνικοοικονομικα θέματα καθώς και στην επικαιρότητα. Από το 2023 είναι η αρχισυντακτρια του europost.gr και γράφει καθημερινά για θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα και συντονίζει μια ομάδα έμπειρων δημοσιογραφων
Advertisement

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα


Advertisement

Back to top button