Αδιάσπαστο δίδυμο αποτελούν πλέον οι πρώην Πρωθυπουργοι Κώστας Καραμανλής και Αντώνης Σαμαράς.
Έχουν καθημερινή επικοινωνία,ανταλλάσσουν στοιχεία και πληροφορίες ,καθώς και αξιολογούν από κοινού τις πολιτικές εξελίξεις.
Η απουσία του Κώστα Καραμανλή από το πρόσφατο Συνέδριο της Ν.Δ. και οι συνεχείς κοινές εμφανίσεις του με τον Αντώνη Σαμαρά δείχνουν ότι έχει συμφωνηθεί “συμπόρευση διαρκείας”.Με ο,τι μπορεί να σημαίνει αυτό, με δεδομένη την άτυπη δρομολόγηση των διαδικασιών δημιουργίας νέου κόμματος από τον Μεσσήνιο πολιτικό.
Το τι θα πράξει ο Καραμανλής δημοσίως θα φανεί στο άμεσο μέλλον .
Αυτό,που δεν θα κάνει πάντως,είναι να πει “ψηφείστε Κυριάκο Μητσοτάκη” .
Άλλωστε από τώρα πρόσωπα,που συνδέονται με τον Κώστα Καραμανλή,όπως ο βουλευτής Βορειο – Ανατολικής Αττικής Γιώργος Βλάχος , προσανατολίζονται στο να πολιτευθούν με τον Αντώνη Σαμαρά και όχι με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Και απ’ ο,τι φαίνεται τα ” μηνύματα” αυτά θα πολλαπλασιασθούν !…

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα