ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Λιβαδειά: Δεύτερη μητέρα νεκρή λίγες ημέρες μετά τον τοκετό-Η δεύτερη τραγωδία μετά τη Λέσβο μέσα σε λίγα 24ωρα

Η νεαρή γυναίκα είχε μόλις φέρει στη ζωή το δεύτερό παιδί της

Μια ακόμη βαθιά συγκλονιστική τραγωδία που σχετίζεται με επιπλοκές μετά τον τοκετό έρχεται να προστεθεί στη μαύρη λίστα των τελευταίων ημερών, προκαλώντας θλίψη και έντονα ερωτήματα.

Λιβαδειά: Δεύτερη μητέρα νεκρή λίγες ημέρες μετά τον τοκετό-Η δεύτερη τραγωδία μετά τη Λέσβο μέσα σε λίγα 24ωρα

Στη Λιβαδειά, μια νεαρή μητέρα έχασε τη ζωή της μόλις λίγες ημέρες αφότου έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί της, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της και το οικείο της περιβάλλον.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η γυναίκα προσήλθε την Τετάρτη 24.06.2026 στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς για προγραμματισμένη καισαρική τομή. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε κανονικά και η μητέρα έφερε στη ζωή ένα υγιέστατο αγοράκι, το δεύτερο παιδί της, καθώς στο σπίτι την περίμενε ήδη ο 8χρονος γιος της.

Ωστόσο, λίγες ώρες μετά τον τοκετό, η κατάστασή της επιδεινώθηκε απότομα, όταν παρουσίασε ακατάσχετη αιμορραγία. Οι γιατροί προχώρησαν άμεσα σε χειρουργική επέμβαση, σε μια προσπάθεια να σταθεροποιήσουν την κατάσταση, ενώ στη συνέχεια κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή της στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Παρά τις συνεχείς και υπεράνθρωπες προσπάθειες του ιατρικού προσωπικού, η γυναίκα δεν κατάφερε να επιβιώσει.

Οι πρώτες εκτιμήσεις του ιατροδικαστή που εξέτασε τη σορό κάνουν λόγο για σοβαρές επιπλοκές κατά τη διάρκεια του τοκετού, οι οποίες οδήγησαν στην ακατάσχετη αιμορραγία. Φιλικό της πρόσωπο αναφέρει πως η εγκυμοσύνη της εξελισσόταν ομαλά και χωρίς ενδείξεις κινδύνου, ενώ αρχικά υπήρχε η πρόθεση για φυσιολογικό τοκετό.

Λιβαδειά: Δεύτερη μητέρα νεκρή λίγες ημέρες μετά τον τοκετό-Η δεύτερη τραγωδία μετά τη Λέσβο μέσα σε λίγα 24ωρα

Την ίδια στιγμή, οι αρμόδιες Αρχές εξετάζουν όλα τα δεδομένα, προκειμένου να διαπιστωθεί αν προκύπτουν τυχόν ιατρικές ευθύνες.

Την ίδια στιγμή, ιδιαίτερη θλίψη έχει προκαλέσει και ο θάνατος της 36χρονης γιατρού Μάγδας Πασβούρη στη Μυτιλήνη.

Η γυναίκα κατέληξε κατά τη διάρκεια του τοκετού, αφήνοντας πίσω της το νεογέννητο παιδί της. Η είδηση προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία, στους συναδέλφους και στους φίλους της, καθώς επρόκειτο για μια ιδιαίτερα αγαπητή επιστήμονα, γνωστή για την κατάρτιση αλλά και την ανθρωπιά της στην καθημερινή της παρουσία στο Βοστάνειο Νοσοκομείο.

Η διπλή αυτή τραγική αλληλουχία περιστατικών μέσα σε λίγα 24ωρα έχει βυθίσει σε πένθος οικογένειες και τοπικές κοινωνίες, ενώ παράλληλα αναδεικνύει με δραματικό τρόπο τις σπάνιες αλλά εξαιρετικά σοβαρές επιπλοκές που μπορεί να προκύψουν ακόμη και σε τοκετούς που αρχικά εξελίσσονται ομαλά.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Back to top button