“Εντυπωσιακή” ήταν όπως, τουλάχιστον, μας είπαν -με …σειρήνες, πυραυλική επίθεση και άρον άρον μεταφορά του σε καταφύγιο- η επίσκεψη του Νίκου Δένδια στο Κίεβο. Αυτό που όμως δεν μας είπαν είναι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο ο υπουργός Εξωτερικών του Μητσοτάκη πήγε κάπως αιφνιδιαστικά στην Ουκρανία. Και λέμε “αιφνιδιαστικά” διότι σε αυτή τη φάση δεν φαινόταν -επισήμως τουλάχιστον- να υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που να δικαιολογεί ένα τέτοιο ταξίδι, εκτός από τη γενική κατάσταση που υπάρχει στην περιοχή, την κλιμάκωση της σύγκρουσης με την Ρωσία και τις σαφείς και ξεκάθαρες προειδοποιήσεις του νέου επικεφαλής των ρωσικών δυνάμεων στην Ουκρανία, του στρατηγού Σεργκέι Σουροβίκιν ότι «θα “αλέσω” τους Ουκρανούς αν επιτεθούν στην Χερσώνα».

Τι ιδιαίτερο ήταν εκείνο που έκανε τον Δένδια να ταξιδέψει με τρένο μέσω Πολωνίας στην Ουκρανία και μάλιστα εκτός από τον ομόλογό του Ντ. Κουλέμπα να συναντηθεί και να τα πει με τον ίδιο τον Ζελένσκι; Και προσέξτε και το μπέρδεμα που επιχείρησε να κάνει η εδώ κυβερνητική προπαγάνδα για να θολώσει τα νερά σχετικά με την πραγματική αιτία της επίσκεψης.

Μας είπαν ότι αυτή είναι η τρίτη επίσκεψη του υπουργού Εξωτερικών στην Ουκρανία μετά τη ρωσική εισβολή. Κι όμως δεν είναι έτσι ακριβώς. Ο Δένδιας όντως έχει ήδη μεταβεί δύο φορές αλλά μόνο στην Οδησσό όπου υπάρχει ελληνική μειονότητα. Στο Κίεβο όλο αυτό τι διάστημα δεν είχε πάει. Διότι πολύ απλά …δεν είχε χρειαστεί να πάει. Διότι δεν είχε προκύψει τόσο άμεσα και τόσο επιτακτικά το θέμα αποστολής των S- 300. Και διότι όπως αποκαλύπτουμε σήμερα αυτός ήταν μάλλον και ο πραγματικός λόγος που πήγε ο …πατριώτης Δένδιας στο Κίεβο!

Οι Ουκρανοί -δηλαδή οι ….Αμερικανοί- επιμένουν να τους στείλουμε τους S -300 εν όψει της κλιμάκωσης και της πιθανής γενίκευσης -ίσως και σε τελικό στάδιο- της σύγκρουσης με την Ρωσία. Όπως αναφέρουν μάλιστα οι σχετικές πληροφορίες, το “αίτημα” ήρθε προς την ελληνική κυβέρνηση μέσω της πρεσβείας των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ και όταν οι κυβερνώντες άρχισαν να ψελλίζουν ότι αυτό θα ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων και θα προκαλέσει τεράστια ζημιά -όντως ως μια ακόμη εθνική προδοσία που θα είναι- οι Αμερικανοί τους απάντησαν ότι “αφού το ζητάει ο Ζελένσκι, από αυτόν και εξαρτάται τελικά”. Έτσι ο Δένδιας μπήκε στο αεροπλάνο και μετά στο τρένο για το Κίεβο…
Η όλη συζήτηση είχε ξεκινήσει πιο…χαλαρά την άνοιξη όταν ο Μπάιντεν έσπευσε να χαιρετίσει την απόφαση της Σλοβακίας να παραχωρήσει το ρωσικό σύστημα S-300 στην Ουκρανία. Παρόμοιο είναι το σύστημα που διαθέτουν η Βουλγαρία και η Ελλάδα. Στην Ελλάδα το είχε παραχωρήσει η Κύπρος μετά την άνευ προηγουμένου αντίδραση, τότε, της Τουρκίας. Μετά από παρέμβαση των ΗΠΑ η τότε κυβέρνηση Σημίτη, διαπράττοντας την πρώτη σχετική προδοσία, με τη σειρά της πίεσε αφόρητα τον τον Γλαύκο Κληρίδη ο οποίος αναγκάστηκε να αποδεχθεί τη μεταφορά των S-300 στην Κρήτη όπου και παραμένουν από τότε…
“Εξετάσαμε όλο το πλαίσιο των διμερών σχέσεων, τη δυνατότητα της Ελλάδας να βοηθήσει την ουκρανική προσπάθεια, αλλά επίσης και τα ευρύτερα ζητήματα του Διεθνούς Δικαίου” ήταν η μόνη -και ουσιαστικά ανεπαρκής- δήλωση που έκανε ο Δένδιας για το περιεχόμενο των συνομιλιών του με τον Κουλέμπα και με τον Ζελένσκι. Η μόνη πλάγια αναφορά του στην Τουρκία είχε να κάνει με το ότι “η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει παρόμοιες προκλήσεις με την Ουκρανία. Απειλείται από έναν μεγαλύτερο γείτονα κατά έναν τρόπο ο οποίος αντίκειται πλήρως στο Διεθνές Δίκαιο”. Σα να …ήθελε δηλαδή να πει ότι είναι δύσκολο για την Ελλάδα να στείλει στην Ουκρανία τους S – 300 γιατί έτσι θα μείνει ακόμη πιο εκτεθειμένη απέναντι στην τουρκική προκλητικότητα.
Το θέμα όμως είναι, όπως μας ενημερώνουν διπλωμάτες καλά ενημερωμένοι, ότι αυτές οι “αντιρρήσεις” δεν κάνουν το αυτί ούτε των ΗΠΑ ούτε του Ζελένσκι να ιδρώνει και γι αυτό ΑΠΑΙΤΟΥΝ στο πλαίσιο της ευρύτερης συνδρομής από τις χώρες της Δύσης και ειδικά του ΝΑΤΟ να στείλει και η Ελλάδα τα ρωσικής κατασκευής και τεχνολογίας πυραυλικά συστήματα. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι ο …πατριώτης Δένδιας έφυγε από το Κίεβο χωρίς να μπορέσει να “μεταπείσει” τον Ζελένσκι ο οποίος φέρεται να λέει ότι o πόλεμος μπαίνει στην πιο “καθοριστική” του φάση και γι αυτό εκβιάζει την Δύση να πολλαπλασιάσει εις το έπακρο την στρατιωτική όπως και την οικονομική βοήθεια. Έτσι τώρα από χθες οι …δικοί βρίσκονται μπροστά σε μια ακόμη πιο μεγάλη εμπλοκή και αδιέξοδο. Πόσο μπορεί να λένε ακόμη …όχι; Καθώς μάλιστα έχουν δεθεί προ πολλού στο άρμα της Δύσης και των ΗΠΑ κι έχουν γίνει εντελώς προβλέψιμοι, ενώ επίσης τους έχουν οι ξένοι πάτρωνες στο χέρι και μπορούν ανά πάσα στιγμή να τους ρίξουν από την εξουσία, ψάχνουν να βρουν με ποιο τρόπο και ποιο … περιτύλιγμα θα “δικαιολογήσουν” δήθεν την ανάγκη για να ανακοινώσουν τελικά την αποστολή των S-300…

Ελλάδα ” κάντο όπως η Ουκρανία” – Τα πυραυλικά χτυπήματα στην Μόσχα έδειξαν τι μπορεί να καταφέρει μια χώρα όταν έχει πυραύλους και drones μεγάλου βεληνεκούς – Ακούει το Μέγαρο Μαξίμου ;
Εξοπλιστικά – Ακόμη μία… “επιτυχία” της Κυβέρνησης Μητσοτάκη: Το «χρυσό» πακέτο που θα λαμβάναμε -ως αντάλλαγμα- για τη στρατιωτική βοήθεια που στείλαμε στην Ουκρανία και δεν ήρθε ποτέ – Οι υποσχέσεις των ΗΠΑ, οι προσδοκίες της Αθήνας και η σκληρή προσγείωση στην πραγματικότητα
Σκάνδαλο υποκλοπών : Εξαγωγές λογισμικών παρακολούθησης καί από την Βουλγαρία κάνει εταιρεία συμφερόντων του Τάλ Ντίλιαν – Αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Politico
Ο φόβος για το κόμμα του Αντώνη Σαμαρά οδηγεί το Μέγαρο Μαξίμου σε «υπόγεια συμφωνία» με τον Ηλία Κασιδιάρη για να κάνει δική του πολιτική κίνηση μόλις βγει από τις φυλακές τον Σεπτέμβριο – Τι αποκαλύπτει η εφημερίδα «Δημοκρατία»;
Λιγνίτης : Σόκ στο Πανελλήνιο από την καταστροφή της ενεργειακής ραχοκοκκαλιάς της Χώρας – Γιατί έπρεπε να ανατινάξουν τους τεράστιους καδοφόρους εκσκαφείς που έβγαζαν από τα σπλάχνα της γης μας τον ορυκτό μας πλούτο ; – Ποιοι μεθοδεύουν την ενεργειακή εξάρτηση της Ελλάδος από το εξωτερικό ;(Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο)
Τουρκία: Ηγετικό ρόλο επιδιώκει να αποκτήσει στο ΝΑΤΟ μετά την απόφαση του Τραμπ να αποσύρει σταδιακά από την Ευρώπη το μεγαλύτερο μέρος των Αμερικανικών δυνάμεων – “Καρφιά” κατά της Συμμαχίας Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ από τον Τούρκο ΥΠΑΜ Γιασάρ Γκιουλέρ – Πως ο Ερντογάν σκέπτεται να εκμεταλλευτεί την Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στις 7 και 8 Ιουλίου στην Άγκυρα;
Αντώνης Σαμαράς: Σε διψήφια ποσοστά η δυνητική ψήφος – Αφαιρεί από 3% έως 7% από την εκλογική δύναμη Μητσοτάκη – Τι βγάζουν οι μυστικές δημοσκοπήσεις – «Θερινός συναγερμός» στο Μέγαρο Μαξίμου
Αυτή είναι η ανάπτυξη του Μητσοτάκη: Η ακρίβεια «καταβροχθίζει» τα εισοδήματα των εργαζομένων- Μόλις 18 ημέρες στην καλύτερη περίπτωση καλύπτει ο μισθός! – Το 50% των εργαζομένων αναζητά και δεύτερη δουλειά για να τα βγάλει πέρα!
Ελληνο-Τουρκικά: Την ώρα που στην Αθήνα “κοιμούνται” στην Άγκυρα δουλεύουν – Ετοιμάζει ο Ερντογάν Συμφωνία με την Αίγυπτο για να αρπάξει από την Ελλάδα την ΑΟΖ του νησιωτικού συμπλέγματος του Κστελλορίζου – Οι κίνδυνοι που απορρέουν για την Ελλάδα από την Τετραμερή Συμμαχία Τουρκίας – Αιγύπτου, Σαουδικής Αραβίας και Πακιστάν
Γεωπολιτική κλιμάκωση: Ρητορική-σοκ από τη Μόσχα για πιθανό πυρηνικό πλήγμα στην Ευρώπη εντός 12 μηνών
Αντί να καταπολεμήσει τα καρτέλ και την ακρίβεια που γονατίζουν τα Ελληνικά νοικοκυριά η Κυβέρνηση εμπαίζει τους Έλληνες με την κωμική εφαρμογή “PosoKanei” -Οι εξουθενωμένοι εργαζόμενοι και οι ηλικιωμένοι συνταξιούχοι καλούνται να κάνουν… περιοδεία στα σούπερ μάρκετ μπας και βρουν ένα προϊόν φτηνότερο κατά ένα ευρώ – Για πόσο ακόμη θα εξακολουθήσουν να προσβάλλουν την νοημοσύνη μας;
Τουρκία: Ο Ερντογάν συμμαχεί με το Πακιστάν και το Κατάρ για ένα ιδιότυπο “μουσουλμανικό ΝΑΤΟ” – Πακιστανοί πιλότοι με Τουρκικά F16 σε παραβιάσεις του Ελληνικού εναέριου χώρου – Κοινά αεροναυτικά γυμνάσια στο Αιγαίο και την Ν.Α.Μεσογειο – Γιατί η Ελλάδα δεν συμπράττει πιο συστηματικά με την Ινδία για να συγκροτήσει τον αντίπαλο πυλώνα ;
Απίστευτη… “επιτυχία” του “Επιτελικού Κράτους” Μητσοτάκη: Στην καρδιά της τουριστικής περιόδου και σε μια χρονιά που “πνιγήκαμε” από τις βροχές Τήνος, Αλόννησος, Κάρπαθος, Αστυπάλαια και Πάτμος μένουν χωρίς νερό – Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης τα νησιά λόγω δραματικής λειψυδρίας
Η αγωνία του “τερματοφύλακα” Κυριάκου Μητσοτάκη πριν από τα ” πέναλτυ” του Αντώνη Σαμαρά – Ένα βιβλίο και μια ταινία που ταιριάζουν απόλυτα στην ατμόσφαιρα που επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου ,εν όψει της δημοσιοποίησης των αποφάσεων του πρώην Πρωθυπουργού