Λουκέτο μπήκε προ ημερών στο πρώτο κατάστημα καφέ του καλλιτέχνη Τόνι Σφήνου στην Πατησίων.
Το πρώτο Tonis Playz που είχε ανοίξει στη συμβολή των οδών Πατησίων και Μάρνη, ήταν η πρώτη προσπάθεια του Τόνι Σφήνου να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά στον χώρο των street coffee shops με μια σειρά καφέ που θα έχουν την προσωπική του σφραγίδα.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο ανάπτυξης της αλυσίδας καφέ Tonis Playz, Γιώργο Γαλανάκη, που μίλησε στο economistas.gr το εν λόγω κατάστημα κατέβασε ρολά στις 8 Ιανουαρίου, εξαιτίας των πολύ μεγάλων προβλημάτων που υπήρχαν στην περιοχή λόγω της διακίνησης ναρκωτικών.
«ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΑΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΒΑΘΗΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ».
Το κατάστημα «Toni’s Playz Street café» ξεχώριζε στην Πατησίων λόγω της πολύχρωμης διακόσμησης του με ένα βανάκι παρκαρισμένο μέσα στη βιτρίνα σε παστέλ χρώματα, χαβανέζικη αίσθηση, κοκοφοίνικες, φλαμίνγκο και εξωτικές παραλίες.
Το franchise συνεχίζεται
Παρά το κλείσιμο του πρώτου καταστήματος στην Πατησίων, η ανάπτυξη της αλυσίδας, τόσο εντός όσο και εκτός Αττικής, συνεχίζεται κανονικά, με το ενδιαφέρον για άνοιγμα νέων καταστημάτων να παραμένει αμείωτο.
Σύμφωνα με τον κ. Γαλανάκη, ήδη λειτουργούν τρία ακόμη «Toni’s Playz Street café» σε Χαλάνδρι, Θεσσαλονίκη και Σεπόλια, καθώς και ένα στην Κύπρο, η πορεία των οποίων κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική.
Μάλιστα, όπως είπε ο ίδιος, μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να ανοίξουν δύο ακόμη καφέ σε Περιστέρι και Πειραιά, μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchise).
Πόσο όμως στοιχίζει να ανοίξετε το δικό σας «Toni’s Playz Street café»; Το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 40.000 με 50.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων εισόδου (entry fees).
Όσο για τα προνόμια που προσφέρει η αλυσίδα σε αυτούς που θα επιλέξουν να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα καφέ, είναι όπως υποστηρίζουν, μεταξύ άλλων, συνεχής επένδυση στην τεχνογνωσία του καφέ, συνεχής εκπαίδευση των franchisees και του προσωπικού των καταστημάτων, συνεχής διαφήμιση (posts, videos) μέσω τον social media και της TV, και καινοτόμα προϊόντα στον χώρο της καφεστίασης με την υπογραφή γνωστών Chef τηλεοπτικών εκπομπών.
Πηγές: iefimerida.gr, economistas.gr
Αδύνατον! Λουκέτο στο εμβληματικό καφέ του Τόνι Σφήνου?…

Ο αμφιλεγόμενος Τσάρλι Κερκ: Οι «εμπρηστικές» δηλώσεις για τρανς, Αφροαμερικανούς και αμβλώσεις, τα social media κι όλα όσα των ανέδειξαν σε ιδεολογικό καθοδηγητή της νεολαίας του Τραμπ
Δείτε Live τη συνέντευξη Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Το φυσικό ρόφημα που «καίει» λίπος – η υγιεινή εναλλακτική στο χάπι αδυνατίσματος
Αυτοκτονία αστυνομικού: Τι αποκαλύπτει ο Γιώργος Καλλιακμάνης για τον 37χρονο αστυνομικό που φέρεται πως έδωσε τέλος στη ζωή του
Χαβάη : «Βρυχάται» ξανά το ηφαίστειο Κιλαουέα – Σιντριβάνια λάβας εκτοξεύονται στα 300 μέτρα
Ο 6χρονος που «κατάκτησε» το ίντερνετ με τον απίθανο χορό του – Το βίντεο που έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες
Αυτά είναι τα 3 ζώδια που ευνοούνται από τη νέα Σελήνη Μαΐου: Η αστρική ενέργεια φέρνει μια νέα αρχή και σημαντικές αλλαγές στον ορίζοντα
Η εποχή των Διδύμων φέρνει κοσμογονικές αλλαγές για τρία ζώδια – Είστε ένα από αυτά;
Ανακαλύψτε το πιο σπάνιο και το πιο κοινό ζώδιο – Τι κρύβει η αστρολογία για τη γέννησή μας
Τραμπ: Aνοιχτό το ενδεχόμενο να μεταβεί στην Τουρκία για να συμμετάσχει στις συνομιλίες μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας
Νεκρός 28χρονος εργάτης σε ατύχημα στη Ρόδο
Έγκυος για δεύτερη φορά η Τζένη Θεωνά
Σε αδιέξοδο το στεγαστικό πρόβλημα – Αναζητούνται πόροι
Μεγάλα ερωτηματικά για το μπλακ άουτ σε Ισπανία και Πορτογαλία
Ιωάννα Τούνη: Το πρώτο της μήνυμα μετά την αναβολή της δίκης για το revenge porn