Ανατριχίλα προκαλούν όσα αναφέρονται στη μήνυση που κατατέθηκε ενώπιον του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης από την κυρία Ανθούλα Ανάσογλου, πληρεξούσια δικηγόρο της Μιχαέλας Τριανταφυλλίδου, κόρη της «Γκύνστερ Εύχαρις», που πέθανε από κορωνοϊό, ενώ φιλοξενούνταν στο κέντρο φροντίδας ηλικιωμένων στο Ασβεστοχώρι. Η μήνυση κατατέθηκε στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας που έχει διατάξει ο προϊστάμενος Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, Στέφανος Ζαρκατζιάς για το γηροκομείο, για να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες για διασπορά της νόσου.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες που είχαν δει το φως της δημοσιότητας, στον οίκο ευγηρίας είχαν ληφθεί όλα τα μέτρα ώστε να αποκλειστεί η πιθανότητα να κολλήσει κορωνοϊό κάποιος ένοικος. Οι επισκέψεις είχαν μειωθεί και οι εργαζόμενοι φορούσαν μάσκες, κρατώντας τις αποστάσεις. Ωστόσο ο ιός βρήκε τρόπο να διεισδύσει. Μέσω ενός εργαζόμενου, ο οποίος είχε έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, έναν φίλο του που συμμετείχε σε μεγάλη συναυλία γνωστού λαϊκού τραγουδιστή σε μπιτς μπαρ της Χαλκιδικής. Σε ένα event που δεν είχε τηρηθεί κανένα απολύτως μέτρο, αντίθετα, το πολυπληθές κοινό διασκέδαζε ξέφρενα ο ένας πάνω στον άλλον.
Στη συναυλία που πραγματοποιήθηκε στις 2 Αυγούστου είχαν βρεθεί 2.000 άτομα, νεαρής ηλικίας με αρκετούς εξ αυτών να καταγράφονται στη συνέχεια ως επιβεβαιωμένα κρούσματα. Ο εργαζόμενος, λοιπόν, μετέφερε τον ιό μέσα στο γηροκομείο, τα κρούσματα άρχισαν να πολλαπλασιάζονται ενώ μέχρι και σήμερα παραμένει άγνωστος ο τελικός αριθμός των νεκρών ενοίκων. Υπολογίζεται ότι τουλάχιστον 24 ηλικιωμένοι από το γηροκομείο του Ασβεστοχωρίου έχουν πεθάνει στις ΜΕΘ των νοσοκομείων αναφοράς.
Η Μιχαέλλα Τριανταφυλλίδου, κόρη της θανούσης Γκύνστερ Εύχαρις, περιγράφει στη μήνυσή της όλα όσα μεσολάβησαν από τη στιγμή που ο ιός “εισέβαλε” στο γηροκομείο σκορπώντας το θάνατο.

Συγκεκριμένα, αναφέρει: «Στις 10.2.2019 μετέφερα τη μητέρα μου στο γηροκομείο προς φιλοξενία διότι δυστυχώς δεν είχε καλή επαφή με τη γυναίκα που τη φρόντιζε. Η μητέρα μου έπασχε από άνοια και είχε βγει από κέντρο αποκατάστασης όπου είχε φιλοξενηθεί μετά από σπάσιμο του ποδιού της.
Από την ημέρα της εισαγωγής της, την επισκεπτόμουν σε καθημερινή βάση. Με την έναρξη της πανδημίας και κυρίως μετά την αναγόρευση της σε τέτοια από τον Π.Ο.Υ. γύρω στις 15.2.2020 με ειδοποίησαν από τον άνω οίκο ευγηρίας ότι δε δέχονται πλέον επισκέψεις. Δυστυχώς, η καθημερινή μας συνήθεια και συνάντηση μας έγινε πλέον μόνο τηλεφωνική όπου γύρω στις 15.30 μμ το μεσημέρι της τηλεφωνούσα καθημερινώς και αδιαλείπτως. Το Μάιο του 2020 μετά από έντονη διαμαρτυρία της μητέρας μου (η οποία είχε μεν άνοια αλλά όχι προχωρημένη) μου επετράπη να τη δω από το τζάμι του τρίτου ορόφου.
Ύστερα από δική μου αγωνιώδη προσπάθεια να της φωνάξω έστω ένα «μαμά σ’αγαπώ και δε σε ξεχνώ» της επιτράπηκε να βγει για λίγο στο μπαλκόνι με τη συνοδό της και εγώ να της μιλώ από κάτω. Στις 8.7.2020 μου ανακοινώθηκε ότι δε κατεβάζουν πλέον τους ηλικιωμένους από τα δωμάτιά τους. Στις 12 Αυγούστου 2020 διαβάζω εμβρόντητη για το συναγερμό που είχε σημάνει στις υγειονομικές αρχές της χώρας μετά τον εντοπισμό 35 κρουσμάτων κορωνοϊού σε οίκο ευγηρίας στο Ασβεστοχώρι Θεσσαλονίκης. Στη Θεσσαλονίκη μάλιστα μετέβη εκτάκτως και ο εκπρόσωπος του ΕΟΔΥ κ. Τσιόδρας και ο Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας κ.Χαρδαλιάς για να εκτιμήσουν την κατάσταση που τη βρήκαν εκτός ελέγχου».
Και συνεχίζει: «Τότε τηλεφώνησα στον οίκο ευγηρίας και με πληροφορούν ότι η μητέρα μου είχε υποβληθεί σε τεστ κορωνοϊού και βγήκε θετικό και την έστειλαν σε κάποιο νοσοκομείο χωρίς να ξέρουν σε ποιο!»
Μετά από δικές της αγωνιώδεις προσπάθειες και με πλήρη αδιαφορία από το προσωπικό του οίκου, όπως ισχυρίζεται, η κόρη της θανούσης, ανακαλύπτει ότι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο αναφοράς ΑΧΕΠΑ και ευτυχώς είναι ασυμπτωματική. Ταυτόχρονα οι εξελίξεις αναφορικά με τον οίκο ευγηρίας απασχολούσαν καθημερινά την επικαιρότητα… Σύμφωνα με όσα είχε δηλώσει ο καθηγητής Λοιμωξιολόγος Σωτήρης Τσιόδρας, συγγενικό πρόσωπο εργαζομένου στην μονάδα είχε παρακολουθήσει συναυλία στη Χαλκιδική στις αρχές Αυγούστου και από εκεί «εισέβαλλε ο ιός στο γηροκομείο» σκοτώνοντας πάνω από 20 ανθρώπους.
Στη Χαλκιδική υπήρξε μια μεγάλη συναυλία στην οποία υπήρξε και μεγάλος συνωστισμός με αποτέλεσμα μετά την δημοσιοποίηση του γεγονότος όλες οι επιχειρήσεις που απασχολούσαν προσωπικό, το οποίο έκανε τις διακοπές του στη Χαλκιδική ή είχε επαφή με κρούσμα ή πήγε σε μία συναυλία αναγκάστηκαν να πάρουν δραστικά μέτρα υποβάλλοντας τους σε υποχρεωτική καραντίνα και σε τεστ Covid.
Και αναφέρει παρακάτω: «Παρόλο που ο οίκος ευγηρίας περιστοιχίζεται από ιατρούς και νοσηλευτές και ο ιδιοκτήτης του οίκου είναι ιατρός-νευρολόγος, δεν είχε καμία επικοινωνία πολύ με το αναφερόμενο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ. Τουναντίον, μου ξεκαθάρισαν ότι αυτό είναι δική μου ευθύνη. Μετά από αγωνιώδεις προσπάθειες καταφέρνω να επικοινωνήσω με την προϊσταμένη και με τον θεράποντα ιατρό της μητέρας μου. Αρχικά με διαβεβαίωσαν ότι όλα κυλούσαν ομαλά και ότι ήταν απύρετη. Η τελευταία μέρα που της μίλησα ήταν η Πέμπτη 20/8/2020 τηλεφωνικώς όπου ήταν χαρούμενη και ευτυχισμένη που με άκουσε και έκλαιγε καθώς πίστευε ότι σύντομα θα έπαιρνε εξιτήριο. Τηλεφώνησα εκ νέου την επόμενη και μεθεπόμενη μέρα και ξαφνικά το Σάββατο 22/8/2020 μου απάντησαν ότι κόλλησε ενδονοσοκομειακή λοίμωξη στο έντερο και ότι δυστυχώς είχες αρχίσει και η σήψη. Στις 27.8.2020 ημέρα Πέμπτη μαθαίνω από τις πρωινές ειδήσεις ότι ακόμη μία τρόφιμος του οίκου ευγηρίας που νοσηλεύονταν στο ΑΧΕΠΑ απεβίωσε. Τηλεφωνώ αμέσως στον αναφερόμενο οίκο ευγηρίας και μου δηλώνουν ότι δε γνωρίζουν τίποτα. Λεκτέον ότι όλες αυτές τις ημέρες νοσηλείας δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον για την υγεία της μητέρας μου. Εν συνεχεία τηλεφωνώ αμέσως στο ΑΧΕΠΑ στις 15.30, τη συνήθη ώρα που τηλεφωνούσα καθημερινώς και αφού περίμενα αρκετή ώρα στην αναμονή επιτέλους απαντά ένας αρμόδιος που επιβεβαίωσε τους φόβους μου. Μάλιστα, όπως ενημερώθηκα από αυτόν η μητέρα μου απεβίωσε στις 5.30 π.μ. και κανείς δεν με ενημέρωσε…».

“Κόσκινο” ξανά το FIR Αθηνών: Παραβάσεις, παραβιάσεις και εμπλοκές Ελληνικών και οπλισμένων Τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών πάνω από το Αιγαίο
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Τρόμος στις υπόγειες διαβάσεις-Συνελήφθη 25χρονος επιδειξίας
Σοκ στον Βόλο: Εξαρθρώθηκε σπείρα που εκβίαζε 13χρονο – Του απέσπασαν 370.000 ευρώ με πρόσχημα βεγγαλικά
Σοκ στα Βόρεια Προάστια: Διακινούσαν ναρκωτικά σε σχολεία και παιδικές χαρές με super car αξίας 150 χιλ. ευρώ – Έντεκα συλλήψεις
Σοκ στη Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 38χρονου μετά από καταγγελία για ασέλγεια σε 16χρονες μέσα σε αστικό λεωφορείο
Ίλιον: Στο ψυχιατρικό νοσοκομείο ο 30χρονος μετά την επίθεση σε οδηγό-Υποψίες ότι παριστάνει τον τρελό για να γλιτώσει το αυτόφωρο
Κορυδαλλός: Συνελήφθη 25χρονος που εμβόλισε μηχανή της ΔΙΑΣ και τραυμάτισε αστυνομικό
Αποτροπιαστικό γεγονός στη Σύρο: Σύλληψη πατέρα μετά από καταγγελίες για κακοποίηση βρέφους σε δημόσιο χώρο
Ανατροπή στην Αιγιάλεια: Με τραύμα στο κεφάλι από αεροβόλο ο γιος – Το βασικό σενάριο που εξετάζουν οι αρχές
Αττική: Τι έδειξαν οι έρευνες για την έντονη οσμή αερίου – Ποια χημική ουσία εντοπίστηκε
Τραγωδία στην άσφαλτο: 70χρονη έχασε τη ζωή της σε φρικτό τροχαίο στα Μάλγαρα – Καρφώθηκε πίσω από νταλίκα, σοκάρουν οι εικόνες!
Πειραιάς: “Έβαλε ζώνη, πάτησε γκάζι και κατέληξε σε βάθος 8 μέτρων”- Το χρονικό της τραγωδίας με το ταξί που κατέληξε στη θάλασσα
Τραγωδία στα Καλάβρυτα: Μετέφερε τη σύζυγό του στο νοσοκομείο και υπέστη ανακοπή έξω από την υγειονομική δομή
ΟΠΕΚΕΠΕ: Έξι ολόκληρα χρόνια “έδιναν και έπαιρναν” οι παράνομες αγροτικές ενισχύσεις-Πως του τσάκωσαν
Δολοφονία στην Καλαμάτα: Με 45 μαχαιριές κατέσφαξε ο 41χρονος την 39χρονη σύζυγό του – Συνέχισε να την χτυπά ενώ ήταν πεσμένη στο πάτωμα