«Έτρεχε σαν τρελός» ο 21χρονος που συνελήφθη στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας: Πιάστηκε να οδηγεί με 210 χλμ την ώρα!

Στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού προχώρησαν αστυνομικοί της Τροχαίας Αττικής, έπειτα από έλεγχο που αποκάλυψε ότι κινούνταν με εξαιρετικά υψηλή ταχύτητα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς.

«Έτρεχε σαν τρελός» ο 21χρονος που συνελήφθη στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας: Πιάστηκε να οδηγεί με 210 χλμ την ώρα!

Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛ.ΑΣ., στελέχη των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ), κατά τη διάρκεια στοχευμένων ελέγχων, εντόπισαν μέσω συσκευής ραντάρ τον νεαρό οδηγό να έχει αναπτύξει ταχύτητα που έφτανε τα 210 χιλιόμετρα την ώρα. Την ίδια στιγμή, το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο στο συγκεκριμένο σημείο δεν ξεπερνούσε τα 100 χλμ/ώρα.

Η υπέρβαση κατά 110 χιλιόμετρα την ώρα χαρακτηρίστηκε από τις Αρχές ιδιαίτερα επικίνδυνη, καθώς, όπως επισημαίνεται, θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρό κίνδυνο όχι μόνο για τον ίδιο τον οδηγό, αλλά και για κάθε άλλο χρήστη του οδικού δικτύου που κινούνταν στην περιοχή εκείνη τη στιγμή.

«Έτρεχε σαν τρελός» ο 21χρονος που συνελήφθη στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας: Πιάστηκε να οδηγεί με 210 χλμ την ώρα!

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Β’ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης, ενώ ο 21χρονος οδηγήθηκε ενώπιον του αρμόδιου εισαγγελέα.

Exit mobile version