Γαστούνη: Προθεσμία για να υποβάλλει γραπτώς τις εξηγήσεις της πήρε η 60χρονη οδηγός που πάτησε και σκότωσε το σκύλο με το αυτοκίνητο της

Συνεχίζει να προκαλεί έντονη αναστάτωση το περιστατικό στη Γαστούνη, όπου ένας σκύλος βρήκε τραγικό θάνατο όταν παρασύρθηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο.

Γαστούνη: Προθεσμία για να υποβάλλει γραπτώς τις εξηγήσεις της πήρε η 60χρονη οδηγός που πάτησε και σκότωσε το σκύλο με το αυτοκίνητο της

Η οδηγός του οχήματος έχει ήδη ταυτοποιηθεί, ενώ σε βάρος της 60χρονης έχει σχηματιστεί κακουργηματική δικογραφία για θανάτωση ζώου, με την υπόθεση να λαμβάνει πλέον σοβαρές ποινικές διαστάσεις.

Η εμπλεκόμενη οδηγός είχε δώσει αρχικά προφορική κατάθεση στις Αρχές και της είχε χορηγηθεί προθεσμία 48 ωρών, με δυνατότητα περαιτέρω παράτασης, προκειμένου να υποβάλει έγγραφες εξηγήσεις ανωμοτί για τον θανάσιμο τραυματισμό του ζώου. Η διαδικασία παραμένει σε εξέλιξη, ενώ τα επόμενα βήματα αναμένονται με την ολοκλήρωση της δικογραφίας.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό των Αρχών, η δικογραφία που χειρίζεται το Αστυνομικό Τμήμα Πηνειού παραμένει ανοιχτή και θα συμπληρωθεί με την προσθήκη όλων των απαραίτητων καταθέσεων και στοιχείων. Μόλις ολοκληρωθεί, θα διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Αμαλιάδας, η οποία και θα προχωρήσει στην αξιολόγηση της υπόθεσης για την άσκηση ποινικών διώξεων.

Η ταυτοποίηση της φερόμενης ως δράστιδας έγινε το Σαββατοκύριακο, έπειτα από αξιοποίηση υλικού από κάμερες ασφαλείας, αλλά και πληροφοριών και καταθέσεων πολιτών που είτε είδαν είτε άκουσαν το περιστατικό, συμβάλλοντας καθοριστικά στη διαλεύκανσή του.

Γαστούνη: Προθεσμία για να υποβάλλει γραπτώς τις εξηγήσεις της πήρε η 60χρονη οδηγός που πάτησε και σκότωσε το σκύλο με το αυτοκίνητο της

Για ένα «αδιανόητο περιστατικό, το αντιμετωπίζουμε καθημερινά με διάφορες ευφάνταστες μορφές κακοποίησης στον ίδιο δρόμο» έκανε λόγο η πρόεδρος του τοπικού φιλοζωικού συλλόγου, Αλίκη Κολοβού, περιγράφοντας μια κατάσταση που, όπως σημειώνει, δεν αποτελεί μεμονωμένο γεγονός αλλά εντάσσεται σε μια επαναλαμβανόμενη εικόνα κακοποίησης ζώων στην περιοχή.

Η ίδια αναγνώρισε ως θετική την άμεση κινητοποίηση τόσο των Αρχών όσο και της τοπικής κοινωνίας, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι «η βία πρέπει να αντιμετωπίζεται άμεσα και ο άνθρωπος που έκανε αυτή την πράξη θα δεχτεί τις συνέπειες των επιλογών του».

Την ίδια στιγμή, στάθηκε στην ανάγκη για μια πιο συνολική προσέγγιση του ζητήματος των αδέσποτων, επισημαίνοντας ότι στον συγκεκριμένο δρόμο εξακολουθούν να κινούνται αρκετά ζώα που βρίσκονται σε κίνδυνο. Όπως ανέφερε, βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη δράσεις για τη φροντίδα, τη στείρωση αλλά και την προώθηση ζώων προς υιοθεσία, μέσα από τη συνεργασία του Δήμου με εθελοντές και φιλοζωικές ομάδες.

Exit mobile version