Ποια είναι η διατροφή που όταν συνδυάζεται με την άσκηση μειώνει περισσότερο την ποσότητα του λίπους γύρω από το συκώτι, την καρδιά και το πάγκρεας;
Η ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου Ben-Gurion (BGU) με επικεφαλής τον καθηγητή Iris Shai δημοσίευσε μια σημαντική μελέτη σχετικά με τις συνέπειες του συνδυασμού μεσογειακής διατροφής με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και άσκησης.
Για τη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Hepatology, οι ερευνητές πραγματοποίησαν μαγνητικές τομογραφίες στο σώμα 278 παχύσαρκων ατόμων, χαρτογραφώντας τα αποθέματα λίπους τους, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια 18μηνη δοκιμαστική περίοδο, για να αναλύσουν τα αποτελέσματα των διάφορων διατροφικών επιλογών στην εναπόθεση λίπους στο σώμα.
Η μελέτη έδειξε ότι η μεσογειακή διατροφή χαμηλών υδατανθράκων μειώνει περισσότερο την ποσότητα του λίπους γύρω από το ήπαρ, την καρδιά και το πάγκρεας, σε σχέση με τις δίαιτες χαμηλών λιπαρών με παρόμοιο αριθμό θερμίδων. Σημειώνεται ότι, η αυξημένη ποσότητα ηπατικού λίπους είναι συνδεδεμένη με το μεταβολικό σύνδρομο, τον διαβήτη τύπου 2 και τη στεφανιαία νόσο. Ωστόσο, ανάμεσα στις δύο διατροφές, η απώλεια βάρους αποδείχθηκε σχεδόν η ίδια. Οι ερευνητές ανέφεραν ότι μια σημαντική μείωση της τάξης του 30% στο ηπατικό λίπος σε συνδυασμό με μέτρια απώλεια βάρους είναι η κίνηση-κλειδί για τη μείωση των κινδύνων που συνδέονται με την παχυσαρκία σε βάθος χρόνου. Παράλληλα με τη μέτρια απώλεια βάρους των συμμετεχόντων στη μελέτη, το λίπος γύρω από την καρδιά μειώθηκε κατά 11% και το σπλαχνικό λίπος κατά 25%, ενώ το παγκρεατικό και μυϊκό λίπος μειώθηκαν κατά 1% και 2% αντίστοιχα.
«Η μείωση του ηπατικού λίπους είναι ένας καλύτερος παράγοντας πρόβλεψης για τη μακροπρόθεσμη υγεία σε σχέση με το σπλαχνικό λίπος, το οποίο μέχρι πρότινος θεωρούταν ο βασικότερος παράγοντας. Τα ευρήματα της μελέτης μας συνεισφέρουν σημαντικά στην ολοένα και καλύτερη κατανόηση του γεγονότος ότι, για πολλούς παχύσαρκους ανθρώπους, το υπερβολικό ηπατικό λίπος δεν είναι απλώς ένα σημάδι κινδύνου για την υγεία σχετιζόμενου με την παχυσαρκία, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις και ο διαβήτης. Είναι, επίσης, και η αιτία του», σχολιάζει ο Δρ. Shai και καταλήγει:
«Τελικά, η υγιεινή διατροφή, παράλληλα με τη συνεπή, μέτρια απώλεια βάρους έχει πολύ πιο σημαντική επίδραση στα επίπεδα σωματικού λίπους που σχετίζονται με τον διαβήτη και τις καρδιαγγειακές παθήσεις σε σχέση με ό,τι πιστεύαμε μέχρι σήμερα».
Η δίαιτα για να αντιμετωπίσετε το λίπος στο συκώτι!

Μυστική επιχείρηση για τον Τραμπ μετά τη Σύνοδο στην Τουρκία: Τον έκρυψαν σε όχημα τροφοδοσίας και πέταξε με άλλο αεροπλάνο
Η Ουκρανία έπληξε τους «φρουρούς» εξοχικής κατοικίας του Πούτιν – Στο στόχαστρο των drones σύστημα αεράμυνας
Καταιγιστικές εξελίξεις στο μέτωπο της Greek Mafia: Χειροπέδες και σε δεύτερο «πρωτοπαλίκαρο» του Έντικ!- Συνελήφθη έξω από βενζινάδικο στο Παλαιό Φάληρο
Σοκ: Καμένα και κατεδαφιστέα ένα στα δύο σπίτια στο Πόρτο Γερμενό
Σοκ και φρίκη: Συνελήφθη γνωστή τρανς με βαριές κατηγορίες για αποπλάνηση ανηλίκου και σοδομισμό
Μέση Ανατολή: Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ματαίωσε νέο κύκλο βομβαρδισμών στο Ιράν!-«Αποκλιμάκωση» του ζήτησε η Σαουδική Αραβία
Απαγορευτικό απόπλου σε Ραφήνα και Λαύριο – Τι ισχύει για το λιμάνι του Πειραιά
Νεκροί πυροσβέστες στο Ρέθυμνο: Σενάριο για μηχανική βλάβη στο υπηρεσιακό όχημα
Μαρία Καρυστιανού: «Η είσοδος μας στη Βουλή θα είναι μόνο η αρχή, στόχος μας να έρθει ο λαός στην εξουσία»
Tραμπ για πώληση F35 στην Τουρκία: Kανείς δεν θα μου πει σε ποιες χώρες θα πουλήσουμε όπλα
Πάρος: Λουκέτο στο Barbarossa της Νάουσας για φορολογικές παραβάσεις
Τουρκία: Σε λύση δύο κρατών για το Κυπριακό επιμένει ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν