Εντάξει, πια το έχουμε παρακάνει… Ένα ένα τα φαγητά έχουν αρχίσει να μπαίνουν στην κατηγορία “superfoods”. Νέες έρευνες έχουν κατατάξει μάλιστα και το κρεμμύδι σε αυτή. Μπορεί να μην συμφωνούμε απόλυτα με αυτή την απόφαση, ωστόσο δεν παύουμε να αρπάζουμε όποια ευκαιρία μας δίνεται για να στηρίξουμε την επιλογή μας να βάλουμε κρεμμύδι στη σαλάτα ή το μπιφτέκι μας απέναντι σε όσους μας κατηγορούν για την οσμή που αφήνουμε στο διάβα μας!

Πέρα από την απίθανη γεύση που χαρίζει το κρεμμύδι σε όλα τα φαγητά, λοιπόν, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Guelph στο Oντάριο του Καναδά, έχει και απίστευτες θεραπευτικές ιδιότητες. Πιο συγκεκριμένα, τα κρεμμύδια και κυρίως τα κόκκινα περιέχουν μεγάλη ποσότητα κουερσετίνης, μιας ουσίας με ισχυρή αντικαρκινική δράση. Σε συνδυασμό με την ανθοκυανίνη, τη χρωστική που δίνει στα κόκκινα κρεμμύδια το χρώμα τους, καταστρέφει τα καρκινικά κύτταρα και προστατεύει τον οργανισμό.
«Βρήκαμε ότι τα κρεμμύδια είναι άξιοι πολεμιστές ενάντια στα καρκινικά κύτταρα αφού ενεργοποιούν τις δικλείδες που τα κάνουν να πεθαίνουν», δηλώνει ένας από τους φοιτητές που συμμετείχαν στην έρευνα του Πανεπιστημίου. «Για την ακρίβεια, δημιουργούν ένα αφιλόξενο, δυσμενές περιβάλλον για τα καρκινικά κύτταρα, διαταράσσοντας την μεταξύ τους επικοινωνία και άρα εμποδίζοντας την ανάπτυξη τους», εξηγεί. «Τα πειράματα έδειξαν επίσης ότι τα κρεμμύδια μπορούν να προκαλέσουν την ίδια αντίδραση στα κύτταρα του καρκίνου του μαστού και του παχέος εντέρου», συνεχίζει.
Η τροφή που καταπολεμά τα καρκινικά κύτταρα

Χανιά: Εμπρηστής ετών…16!- Συνελήφθη ο 4ος ανήλικος κατηγορούμενος για εμπρησμό τη φετινή αντιπυρική περίοδο!- «Έπαιζα με τα σπίρτα, ήθελα να δω πώς αρπάζει η φωτιά» παραδέχτηκε ο ίδιος
Μυστική επιχείρηση για τον Τραμπ μετά τη Σύνοδο στην Τουρκία: Τον έκρυψαν σε όχημα τροφοδοσίας και πέταξε με άλλο αεροπλάνο
Η Ουκρανία έπληξε τους «φρουρούς» εξοχικής κατοικίας του Πούτιν – Στο στόχαστρο των drones σύστημα αεράμυνας
Καταιγιστικές εξελίξεις στο μέτωπο της Greek Mafia: Χειροπέδες και σε δεύτερο «πρωτοπαλίκαρο» του Έντικ!- Συνελήφθη έξω από βενζινάδικο στο Παλαιό Φάληρο
Σοκ: Καμένα και κατεδαφιστέα ένα στα δύο σπίτια στο Πόρτο Γερμενό
Σοκ και φρίκη: Συνελήφθη γνωστή τρανς με βαριές κατηγορίες για αποπλάνηση ανηλίκου και σοδομισμό
Μέση Ανατολή: Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ματαίωσε νέο κύκλο βομβαρδισμών στο Ιράν!-«Αποκλιμάκωση» του ζήτησε η Σαουδική Αραβία
Απαγορευτικό απόπλου σε Ραφήνα και Λαύριο – Τι ισχύει για το λιμάνι του Πειραιά
Νεκροί πυροσβέστες στο Ρέθυμνο: Σενάριο για μηχανική βλάβη στο υπηρεσιακό όχημα
Μαρία Καρυστιανού: «Η είσοδος μας στη Βουλή θα είναι μόνο η αρχή, στόχος μας να έρθει ο λαός στην εξουσία»
Tραμπ για πώληση F35 στην Τουρκία: Kανείς δεν θα μου πει σε ποιες χώρες θα πουλήσουμε όπλα
Πάρος: Λουκέτο στο Barbarossa της Νάουσας για φορολογικές παραβάσεις