Σε μια αδιανόητη καταγγελία προχώρησε σύλλογος εκπαιδευτικών της Λάρισας (έστειλε και επιστολή στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη), καθώς όπως ενημερώθηκε από γονείς, άνδρες της ασφάλειας Λάρισας χωρίς διακριτικά και χωρίς να δηλώσουν την ταυτότητά τους έκαναν έφοδο σε παρέα… 13χρονων που απλά καθόταν σε πάρκο. Τι ανακοίνωσε το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας.
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλονται, όταν τα παιδιά τρόμαξαν γιατί νόμιζαν ότι οι άγνωστοι ήταν ληστές, προσπάθησαν να τρέξουν και ένα από τα αγόρια δέχθηκε επίθεση από τους άνδρες, οι οποίοι το ακινητοποίησαν, το έριξαν στο έδαφος και του έσπασαν το χέρι! Μάλιστα, όπως λένε, αντί να μεταφέρουν το παιδί στο νοσοκομείο, το πήγαν στο Τμήμα για ανάκριση!
«Τα άτομα/θύτες ήταν όντως της αστυνομίας οι οποίοι διερευνούσαν το ενδεχόμενο διακίνησης ναρκωτικών ουσιών (επιλέγοντας προς έλεγχο 13χρονα…!). Το παιδί παρότι πονούσε, αντί να το πάνε άμεσα στο νοσοκομείο το μετέφεραν στον Τμήμα για ανάκριση. Όταν ειδοποιήθηκαν οι γονείς του, φτάνοντας στην αστυνομία τους ζήτησαν συγνώμη για το συμβάν και τους εξήγησαν ότι έτσι συνηθίζεται να γίνεται η «έφοδος»! Συγνώμη λάθος δηλαδή!», αναφέρεται στην καταγγελία του γονέα ενός εκ των παιδιών.
Από την πλευρά τους οι εκπαιδευτικοί παραθέτουν και άλλες λεπτομέρειες για το συμβάν: «Ενώ είχαν σπάσει το χέρι του μαθητή, και μάλιστα ένας εξ αυτών γύρισε και είπε στους υπόλοιπους ‘ρε μ…α του το έσπασα’ -συνεπώς είχαν πλήρη επίγνωση της πράξης τους- αντί να μεταφέρουν το παιδί στο νοσοκομείο, το έσυραν στην αστυνομία για ανάκριση!»
Στην επιστολή του γονέα τονίζεται ακόμα ότι θα ασκηθεί κάθε νόμιμο δικαίωμα για την τιμωρία των αστυνομικών: «Δεν νοείται όργανα της Αστυνομίας-Ασφάλειας χωρίς διακριτικά, να μην συστήνονται σαφώς στον πολίτη, στα καλά καθούμενα να του ρίχνουν φακούς στο πρόσωπο, να μην εξηγούν καν τον λόγο ελέγχου και να ασκούν ωμή βία άνευ λόγου! Πόσο μάλλον όταν οι δέκτες είναι παιδιά 13 χρόνων τα οποία πηγαίνουν απλά μια βόλτα σε πάρκο της πόλης! Θα τους άρεσε τους κυρίους αυτούς να συμβεί κάτι ανάλογο στα παιδιά τους; Ευνόητο ότι ως γονείς εξετάζουμε το ενδεχόμενο άσκησης κάθε νόμιμου δικαιώματος με σκοπό την παραδειγματική τιμωρία αυτών τον ‘ανθρώπων’».
Διοικητική διερεύνηση του περιστατικού ανακοίνωσε η Ελληνική Αστυνομία
Λίγες ώρες μετά τη γνωστοποίηση της καταγγελίας η Ελληνική Αστυνομία ανακοίνωσε ότι διατάχθηκε διερεύνηση του περιστατικού από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφάλειας Βορείου Ελλάδος και διοικητική διερεύνηση:
Σχετικά με καταγγελία που αναπαράγεται σε ιστοσελίδες με αναφορές σε επίμεμπτες ενέργειες αστυνομικών, που έλαβαν χώρα την 30η Μαρτίου στη Λάρισα κατά τη διενέργεια ελέγχου, ανακοινώνεται ότι με εντολή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Μιχαήλ Καραμαλάκη, η διερεύνηση του περιστατικού ανατέθηκε στην Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφάλειας Βορείου Ελλάδος. Επιπρόσθετα, διατάχθηκε η διοικητική διερεύνηση του περιστατικού.
Η επιστολή της Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών Λάρισας στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη
«Επειδή δηλώνετε Υπουργός Προστασίας του Πολίτη και συνηθίζετε, μάλιστα, να κάνετε λόγο για αστυνομικούς που τους χειροκροτεί ο κόσμος, σας ενημερώνουμε δημόσια για ένα ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ αστυνομικής βίας σε βάρος 13χρονων παιδιών σε πάρκο της Λάρισας.
Όπως καταγγέλλουν οι γονείς και τα παιδιά, την Τρίτη 30 Μαρτίου στις 20:30 μμ, μια ομάδα πέντε μαθητών γυμνασίου (τρία κορίτσια και δύο αγόρια) κάθονταν στο πάρκο του Αγίου Αντωνίου και συζητούσαν, όταν ξαφνικά μια ομάδα ενηλίκων –χωρίς διακριτικά- τους περικύκλωσε και άρχισε να τους κάνει διάφορες ερωτήσεις σε επιθετικό τόνο (δεν θα αναφέρουμε εδώ τις εκφράσεις που χρησιμοποίησαν) αποσκοπώντας στην τρομοκράτησή τους!
Το αποτέλεσμα ήταν τα παιδιά, επειδή νόμισαν ότι ήταν κλέφτες, να βάλουν τις φωνές, ενώ ένα από αυτά προσπάθησε να φύγει από το σημείο. Οι ενήλικοι, εκπαιδευμένοι ασφαλίτες, άρπαξαν τον άτυχο μαθητή, τον πέταξαν κυριολεκτικά στο έδαφος και στη συνέχεια, εκτελώντας τη γνωστή λαβή ακινητοποίησης, του έσπασαν το χέρι!!! Επαναλαμβάνουμε, κύριε Χρυσοχοΐδη, έσπασαν το χέρι του δεκατριάχρονου παιδιού!!!
Αν δεν έχετε ακόμα εξοργιστεί (πολύ πιθανόν, υπάρχει άλλωστε και η συνήθης δικαιολογία του λάθους!) μάθετε και τις επόμενες «επιτυχίες» των συγκεκριμένων αστυνομικών. Ενώ είχαν σπάσει το χέρι του μαθητή, και μάλιστα ένας εξ αυτών γύρισε και είπε στους υπόλοιπους «ρε μ…α του το έσπασα» -συνεπώς είχαν πλήρη επίγνωση της πράξης τους- αντί να μεταφέρουν το παιδί στο νοσοκομείο, το έσυραν στην αστυνομία για ανάκριση!
Οι γονείς ειδοποιήθηκαν και έφτασαν στο αστυνομικό τμήμα δύο ώρες αργότερα! Αυτά συνέβησαν στη Λάρισα, τμήμα της ελληνικής επικράτειας, και όχι σε κάποιο στενοσόκακο μιας κακόφημης γειτονιάς τριτοκοσμικής χώρας, κύριε Χρυσοχοΐδη.
Eπισυνάπτουμε την επιστολή γονέα όπως στάλθηκε και καλούμε κάθε πολίτη αυτής της χώρας να εκφράσει με κάθε πρόσφορο τρόπο τον αποτροπιασμό του για τα παραπάνω και να απαιτήσει να σταματήσει η τρομοκράτηση και η άσκηση βίας απέναντι στους πολίτες. Καλούμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λάρισας να πάρει θέση και μαζί με όλα τα σωματεία σε όλη τη χώρα να ορθώσουν ασπίδα προστασίας και υπεράσπισης των παιδιών μας».
Η επιστολή του γονέα
«Ως γονέας και πολίτης θεωρώ αδιανόητο το παιδί μου (13 χρονών) αντί να βγαίνει μια βόλτα στο πάρκο με σκοπό να ξεσκάσει (ειδικά αυτό τον καιρό λόγω της πανδημίας), να γυρίζει από αυτό με κλάματα και σε κατάσταση σοκ μη θέλοντας ξανά να πάει εκεί, προχωρώ στην παρούσα καταγγελία προς εσάς γνωρίζοντας ότι κάνοντας ανάλογη καταγγελία στην Αστυνομία δεν πρόκειται ουσιαστικά να ακουστώ.
Κατά δήλωση των παιδιών (τα οποία τονίζω είναι ακόμα σε κατάσταση σοκ και προσπαθούμε ως γονείς να τα ηρεμήσουμε) – η κόρη μου με δύο φίλες της και δύο φίλους, όλοι της ηλικίας της και συμμαθητές – (ήσυχα παιδιά της γειτονιάς μας) καθόντουσαν και συζητούσαν στο πάρκο του Αγ. Αντωνίου στις 20:30΄. Ξαφνικά τους κυκλώνουν 6-7 ενήλικα άτομα με μάσκες, χωρίς διακριτικά, χωρίς να τους συστηθούν, θαμπώνοντάς τους με φακούς στο πρόσωπο και αρχίζουν να τους διατάζουν να δείξουν τα χέρια τους, να τους ψιθυρίζουν διάφορα λόγια με άκομψο τρόπο, χωρίς τα παιδιά να μπορούν να καταλάβουν τι ακριβώς τους ζητούν. Τα παιδιά πανικοβλήθηκαν, επειδή θεώρησαν ότι μάλλον ήταν θύματα ληστείας, λόγω της συμπεριφοράς και της εμφάνισης των εν λόγω ατόμων και η αντίδρασή τους είναι να προσπαθήσουν να απομακρυνθούν. Το ένα αγόρι της παρέας προσπαθώντας να απομακρυνθεί, για κακή του τύχη, το ακινητοποίησαν με λαβές και τον έριξαν με τρικλοποδιά στο έδαφος. Προσέξτε: 3-4 ενήλικα άτομα έπιασαν από το λαιμό και στη συνέχεια έριξαν βίαια στο έδαφος ένα 13χρονο. Αποτέλεσμα; O 13χρονος συμμαθητής της κόρης μου στο νοσοκομείο με σπασμένο χέρι και τα υπόλοιπα 4 παιδιά σε κατάσταση σοκ, να τρέχουν, να φωνάζουν βοήθεια και να αναζητούν καταφύγιο στα πέριξ του πάρκου εμπορικά καταστήματα! Εκ των υστέρων και προσπαθώντας να ηρεμήσουν τα παιδιά, τους δήλωσαν ότι ήταν αστυνομικοί.
Εξ όσον έμαθα και από τους γονείς του αγοριού, τα άτομα/θύτες ήταν όντως της αστυνομίας οι οποίοι διερευνούσαν το ενδεχόμενο διακίνησης ναρκωτικών ουσιών (επιλέγοντας προς έλεγχο 13χρονα…!). Το παιδί παρότι πονούσε, αντί να το πάνε άμεσα στο νοσοκομείο το μετέφεραν στον Τμήμα για ανάκριση. Όταν ειδοποιήθηκαν οι γονείς του, φτάνοντας στην αστυνομία τους ζήτησαν συγνώμη για το συμβάν και τους εξήγησαν ότι έτσι συνηθίζεται να γίνεται η «έφοδος»! Συγνώμη λάθος δηλαδή!
Οι γονείς πήγαν άμεσα το παιδί στο Νοσοκομείο όπου και του τοποθετήθηκε γύψος. Το παιδί μου όπως και τα υπόλοιπα παιδιά είναι ακόμα σε κατάσταση σοκ. Η κόρη μου χαρακτηριστικά αναφέρει ότι δεν μπορεί να ξεχάσει τη σκηνή της εμπλοκής και της ακινητοποίησης του συμμαθητή της και αναζητά το λόγο. Τι να του εξηγήσουμε του παιδιού σαν γονείς; Δεκατριών χρονών παιδί να βλέπει κάποιους, οι οποίοι αποδεικνύεται ότι είναι όργανα της τάξης, να πιάνουν στα καλά καθούμενα συμμαθητή της με κεφαλοκλείδωμα και με λαβές να τον ρίχνουν βίαια στο έδαφος και να του σπάνε το χέρι ! Ξανατονίζω: 13 χρονών και ήσυχο παιδί – χαμηλών τόνων!
Το παιδί μου όπως και τα άλλα παιδιά δηλώνουν ότι δεν θα θέλουν να ξαναπάνε στο πάρκο για παιχνίδι, γεγονός αδιανόητο.
Δεν νοείται όργανα της Αστυνομίας-Ασφάλειας χωρίς διακριτικά, να μην συστήνονται σαφώς στον πολίτη, στα καλά καθούμενα να του ρίχνουν φακούς στο πρόσωπο, να μην εξηγούν καν τον λόγο ελέγχου και να ασκούν ωμή βία άνευ λόγου ! Πόσο μάλλον όταν οι δέκτες είναι παιδιά 13 χρόνων τα οποία πηγαίνουν απλά μια βόλτα σε πάρκο της πόλης! Θα τους άρεσε τους κυρίους αυτούς να συμβεί κάτι ανάλογο στα παιδιά τους;
Ευνόητο ότι ως γονείς εξετάζουμε το ενδεχόμενο άσκησης κάθε νόμιμου δικαιώματος με σκοπό την παραδειγματική τιμωρία αυτών τον ‘ανθρώπων’»

Στο “κόκκινο” η ένταση στον Περσικό Κόλπο: Ο Τραμπ καταγγέλλει το Ιράν για παραβίαση της εκεχειρίας μετά από επίθεση με drones αυτοκτονίας στο Στενό του Ορμούζ – Καταρρίψαμε τρία drones
Τέλος ο Κώστας Τσουρός από τον ΣΚΑΪ – Οι «αιχμηρές» δηλώσεις πριν από την έξοδο και η ρήξη με τη διοίκηση
Σε πελάγη ευτυχίας Αθηνά Οικονομάκου και Μπρούνο Τσερέλα: Το pre-wedding party στην Πάρο, οι διάσημοι καλεσμένοι και η κρουαζιέρα
«Κόλαση» στη Ζαπορίζια: Σφοδρό ρωσικό σφυροκόπημα με Tornado-S – Στο στόχαστρο Ουκρανικά οχυρά, κέντρα διοίκησης και θέσεις FPV
Εφιάλτης για 19χρονη στη Σκόπελο: «Ξύπνησα σπίτι του μόνο με το εσώρουχο…»
Εικόνες φρίκης στην Ισπανία με τους μετανάστες να έχουν μετατρέψει όλη την Ευρώπη σε σφαγείο: Αλγερινός έσφαξε Σενεγαλέζους στη μέση του δρόμου μέρα μεσημέρι – Βίντεο σοκ
Ραγδαίες εξελίξεις στη Μ.Ανατολή: Το Ισραήλ συμφώνησε για ειρήνευση με την Κυβέρνηση του Λιβάνου – Αρνείται προς το παρόν να δεχθεί τη Συμφωνία η Χεζμπολάχ που ελέγχει με τις δυνάμεις της ολόκληρο τον Νότιο Λίβανο
Βενεζουέλα: Πέθανε η σύζυγος γνωστού ποδοσφαιριστή στην προσπάθειά της να σώσει την κόρη τους από τον σεισμό
Μεγάλη προσοχή: Ο ΕΦΕΤ ανακάλεσε πρωτεϊνούχο επιδόρπιο πουτίγκα με γεύση σοκολάτας της Lidl λόγω αλλοιώσεων
Καλλιθέα: Παραδίδονται ένας-ένας στις Αρχές οι καταζητούμενοι για τη δολοφονία του 15χρονου
Λιβαδειά: Δεύτερη μητέρα νεκρή λίγες ημέρες μετά τον τοκετό-Η δεύτερη τραγωδία μετά τη Λέσβο μέσα σε λίγα 24ωρα
Διπλή δολοφονία στο Αίγιο: Ο 65χρονος Ιταλός επιμένει για τρίτο πρόσωπο-Το DNA στη σκανδάλη του φλόμπερ και η «σκούπα ρομπότ»
Γερμανία: H Volkswagen έτοιμη να υποβάλλει σε «ηλεκτροσόκ» τη γερμανική οικονομία-Κλείσιμο εργοστασίων και 100.000 νέες απολύσεις για την άμεση αναδιάρθρωση της εταιρείας
Πειραιάς: Αυτομαστίγωμα, ιαχές πολέμου, αίματα και αυτοτραυματισμοί στη μέση του δρόμου- Για άλλη μια χρονιά ολοκληρώθηκε με σκληρές εικόνες η τελετή της Ασούρα των Σιιτών μουσουλμάνων
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 αγρότες από την Κρήτη!-Εισέπρατταν παράνομα επιδοτήσεις για βοσκότοπους στο Γράμμο και την Καστοριά!