Η μεγάλη αποκάλυψη της πριγκίπισσας Νταϊάνα για το σεξ με τον Κάρολο, λίγο πριν σκοτωθεί στο τροχαίο στο Παρίσι! Τι είχε πει;
Το πιο αμφιλεγόμενο πρόγραμμα στην βρετανική τηλεόραση εδώ και χρόνια ξεκίνησε στο Channel 4, με τους τηλεθεατές να αναρωτιούνται αν είναι αλήθεια, παρόλο που είχαν μπροστά στα μάτια τους τα αναψοκοκκινισμένα μάγουλα και τα μάτια που δεν σταματούσαν να «παίζουν» γύρω γύρω, παρόλο που δεν γινόταν να αγνοήσουν την χαρακτηριστική σέξι φωνή της δικής τους πριγκίπισσας, της Λαίδης Νταϊάνα.

Για πολλούς από τους υποστηρικτές της, το ντοκιμαντέρ «Diana: In Her Own Words» δεν θα έπρεπε να παιχτεί. Η ταινία περιλαμβάνει κομμάτια από βιντεοκασέτες που είχε που είχε γράψει ο δάσκαλος φωνητικής της Νταϊάνα, Πίτερ Σέτελεν, το 1992 και το 1993, κατά τη διάρκεια μαθημάτων για να βελτιώσει η πριγκήπισσα τον δημόσιο λόγο της, στις οποίες όμως μιλούσε με ειλικρίνεια για προσωπικά ζητήματα. Τα αποσπάσματα είχαν παιχτεί στο παρελθόν στις ΗΠΑ, αλλά είναι η πρώτη φορά που γίνεται στη Βρετανία.
Καθώς ο Σέτελεν είναι ηθοποιός και όχι θεραπευτής, ιατρός ή ιερέας, δεν υπάρχει το επαγγελματικό απόρρητο στη μέση για τη δημοσιοποίησή τους, όμως αρκετοί εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους για την προβολή της ταινίας, με γνώμονα την ηθική και την ιδωτικότητα, κυριώς όσον αφορά στους γιους της.
Τι μάθαμε στο ντοκιμαντέρ;
Από το ντοκιμαντέρ μάθαμε ότι ο Κάρολος ήταν κάποιος που «με ακολουθούσε σαν σκυλί». Η Νταϊάνα μίλησε για την πρώτη συνάντησή τους σε αγώνα πόλο στο Σάσεξ. «Μου έπιασε την κουβέντα, ήταν σαν το κακό σπυρί, ήταν συνέχεια γύρω μου» περιέγραψε η Lady D.
Μάθαμε ακόμη ότι η «Ντι» συναντήθηκε με τον πρίγκηπα μόνο 13 φορές προτού παντρευτούν και μετά από τον γάμο έκαναν σεξ «μόνο μια φορά κάθε τρεις εβδομάδες». Όσον αφορά την ερωτική τους ζωή η Νταϊάνα περιγράφει ότι «κάναμε σεξ μια φορά κάθε τρεις εβδομάδες» υποστηρίζοντας ότι ήταν «πολύ περιέργα καθώς η ερωτική τους ζωή άρχισε να σβήνει μετά τη γέννα του πρίγκιπα Χάρι το 1984.
Μια φορά βρισκόμενη σε απόγνωση πήγε στη βασίλισσα Ελισάβετ για συμβουλή, αλλά έφυγε άπραγη, καθώς η πεθερά της είπε απλά ότι ο Κάρολος είναι… άχρηστος! Θυμήθηκε, δε, και έναν διάλογο του Καρόλου με τον πατέρα του, τον Δούκα του Εδιμβούργου, στον οποίο ο Φίλιππος είπε στον γιο του «αν ο γάμος σου δεν λειτουργήσει μπορείς πάντα να γυρίσεις σε αυτή (σ.σ. την Καμίλα) μετά από πέντε χρόνια».

Ποιος ο ρόλος της Καμίλα;
Πήγε να βρει ακόμη και την Καμίλα για να της πει να αφήσει ήσυχο τον άντρα της, όμως εκείνη της απάντησε ότι «έχεις δύο γιους, θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων γι’ αυτό και ευτυχισμένη με όσα έχει»…
Η Νταϊάνα ακούγεται να μιλά στο ντοκιμαντέρ για το πρόβλημα με τη βουλιμία που είχε αποδίδοντας το στην κατάσταση του γάμου της και την απομόνωσή της από τη βασιλική οικογένεια. «Ένιωθα παρείσακτη, δεν πίστευα ότι ήμουν αρκετά καλή για την οικογένεια οπότε έριξα το φταίξιμο στον εαυτό μου. Θα μπορούσα να το ρίξω στο αλκοόλ ή στην ανορεξία αλλά αυτό θα ήταν πολύ εμφανές. Αποφάσισα να ξεσπάσω πιο διακριτικά πάνω στον εαυτό μου αντί να πληγώσω όλους εσάς» λέει ότι είπε στην βασιλική οικογένεια.
Υποστηρίζει ότι οι καλύτερες στιγμές της ήταν όταν βρισκόταν με φίλους της ενώ μιλά και για την αγάπη που είχε για τον άνθρωπο που είχε γίνει η σκιά της τον αστυνομικό Μπάρι Μάνακι, ο οποίος σκοτώθηκε σε δυστύχημα με μοτοσικλέτα το 1987.
Μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες προσέγγισης του θέματος στο ντοκιμαντέρ ήταν όσα είχαν να κάνουν με την ερωτική ζωή της Νταϊάνα με τον Κάρολο. Οι εφημερίδες οργισμένες για τις αποκαλύψεις, πρόλαβαν και δημοσίευσαν το μεγαλύτερο μέρος του υλικού από τις ταινίες για τις ερωτικές τους επαφές, τη συμβουλή της βασίλισσας αλλά και την πεποίθηση της πριγκήπισσας ότι τον πρώην σωματοφύλακά της και φερόμενο ως εραστή της, Μπάρι Μάνακι, μπορεί να τον σκότωσαν οι Αρχές. Όπως επίσης και η αποκάλυψη του πρώην σωματοφύλακά της Κεν Γουάρφ ότι η Καμίλα κάποτε παραδέχθηκε ότι φθονούσε την Νταϊάνα γιατί είχε δύο όμορφους γιους.
Αυτό σίγουρα θα ήταν επίπονο για τα παιδιά της Καμίλα, όπως και για τους γιους της Νταϊάνα να ακούν ότι η μητέρα τους που έχει πεθάνει εδώ και 20 χρόνια ένιωθε σεξουαλικά παραμελημένη από τον πρώην άντρα της και πατέρα τους.
Αυτό που ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή είναι πόσο μικρής διάρκειας είναι οι λήψεις. Το ντοκιμαντέρ είναι «παραφουσκωμένο» με υλικό που που περιλαμβάνει τη συνέντευξη της Νταϊάνα στο BBC1 το 1995 περιέργως με διαφορετική φωνή.
Το αποτέλεσμα ήταν τα τελικά σοκ να μην είναι ιδιαίτερα αισθητά. Σε μια από τις λήψεις ακούγεται δυνατός κρότος, ο οποίος αποδόθηκε στο Ουίλιαμ που τότε ήταν 10 ετών. Ο Ουίλιαμ διατάχθηκε να κάνει ησυχία, αλλά όταν δεν τα κατάφερε να συμμορφωθεί, έβαλε τα γέλια μαζί με την μητέρα του.
Μια ιδιαίτερα προσωπική στιγμή, η οποία μπορεί να έκανε τον Δούκα του Κέιμπριτζ να αισθανθεί άβολα, όμως αυτό το γέλιο και η ιδιαίτερη στιγμή μητέρας-γιου ήταν αυτό ακριβώς που έψαχναν να μοιραστούν με το κοινό οι Ουίλιαμ και Χάρι στο δικό τους ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε πρόσφατα στο ITV «Νταϊάνα, η μητέρα μας: Η ζωή της και η κληρονομία της».
Οι αντιρρησίες θα τονίσουν ότι η Νταϊάνα δεν είχε πρόθεση να δημοσιευτούν οι ταινίες του Σέτελεν. Ακριβώς γι’ αυτό όμως, το ότι δεν μιλά επίσημα, εμφανίζει έναν πιο συμπαθή και ελκυστικό χαρακτήρα, απ’ ότι στην συνέντευξη που είχε δώσει στο BBC1 το 1995 στον Μάρτιν Μπασίρ, όπου συχνά φαίνεται να δίνει έτοιμες απαντήσεις σε προβλεπόμενες ερωτήσεις, ή στις συνεντεύξεις με τον Άντριου Μόρτον για το βιβλίο του «Νταίάνα: Η αληθινή ιστορία της».
Δεδομένων όλων αυτών, ο πρίγκηπας Ουίλιαμ, ως πρόεδρος της BAFTA, θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να δώσει κάποιο βραβείο στο ντοκιμαντέρ, παρά τα λάθη του και τον οπορτουνισμό του, καθώς έχει το ίδιο δικαίωμα με τη συνέντευξη της Νταϊάνα στο BBC ή το ντοκιμαντέρ των γιων της στο ITV να προβληθεί στην τηλεόραση. Χωρίς την καθοδήγηση του Σέτελεν η πριγκήπισσα πιθανότατα δεν θα ήταν σε θέση να δώσει συνέντευξη στο BBC με τον τρόπο που το έκανε.

Θύμα απάτης Ελληνίδα στην Τουρκία: Πώς ο… Μουράτ της «πούλησε» έρωτα και της πήρε 60.000 ευρώ
Αποκαλύψεις από τον δικηγόρος του Γιώργου Μαζωνάκη: «Τις επόμενες ημέρες θα κατατεθεί μήνυση – Η δικαιοσύνη πολύ σύντομα θα του δώσει δίκιο»
Σπουδή ενοχοποίησης του αγροτοσυνδικαλιστή Κώστα Ανεστίδη για δύο κακουργήματα, ενώ η έρευνα βρίσκεται ακόμη σε στάδιο προκαταρκτικής εξέτασης – Στοχευμένες προσπάθειες από την Κυβέρνηση Μητσοτάκη για αποδόμηση των μπλόκων και των κινητοποιήσεων των εξοργισμένων αγροτών
22 Δεκεμβρίου – Γιορτή σήμερα: Η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Αναστασίας της Φαρμακολύτριας
Σάλος: Ο Σαρκοζί εκτίει την ποινή του κάνοντας διακοπές στη Γουαδελούπη με την Κάρλα Μπρούνι
Ανεξέλεγκτη η εγκληματικότητα: Βίντεο ντοκουμέντο από την επιχείρηση της ΕΛΑΣ για διακίνηση ναρκωτικών σε σχολεία – «Βαποράκια» 12 ετών “έσπρωχναν” ναρκωτικά σε Σχολεία της Αττικής – Ανατριχιαστικά στοιχεία από την αστυνομική έρευνα με κακοποίηση και βασανιστήρια σε μικρά παιδιά
Ο Φραπές «έσπασε» τα νούμερα τηλεθέασης από το κανάλι της Βουλής!- Σχεδόν 600.00 τηλεθεατές τον είδαν και τον άκουσαν να απαντά στις ερωτήσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου-Ένα κυβερνητικό σκάνδαλο ακόμη και το κανάλι της Βουλής θα γίνει Netflix!
Οι πολεμοκάπηλοι ελίτ της Ευρώπης βλέπουν την επερχόμενη κατάρρευσή τους και παίζουν το τελευταίο τους χαρτί στην Ουκρανία
Ο Βίκτορ Όρμπαν με ένα ξεκαρδιστικό βίντεο έκανε “σκόνη” την Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν
“Σεισμός” στις ΗΠΑ: Ξεκίνησε η δημοσίευση των αρχείων Έπσταϊν – Στη φόρα αποδεικτικά στοιχεία, αρχεία και φωτογραφίες – “φωτιά”
Πρωτοφανή πράγματα στη Βουλή με το πολυνομοσχέδιο για τις Ένοπλες Δυνάμεις: Η απουσία Δένδια, τα “πυρά” από τον Καιρίδη και η “απάντηση” Δαβάκη – «Καρφιά» για την απουσία του από την Επιτροπή Άμυνας και την αβτιπολίτευση
Γιώργος Μαζωνάκης: Η μήνυση – “βόμβα” από τον Stef και η τούρτα γενεθλίων με τη φωτογραφία του Μαζώ, μετά την… “κακοποίηση”, που προκαλεί ερωτηματικά
Σήμερα η πολύ κρίσιμη ετήσια συνέντευξη Τύπου του Βλαντιμίρ Πούτιν: Ο Ρώσος Πρόεδρος θα μιλήσει για όλους και για όλα – Ο πόλεμος στην Ουκρανία, η Δύση, η κατάσταση με την Ευρώπη και το μέλλον της Ρωσίας
Υπόθεση Έπσταϊν: Στο φως και νέες φωτογραφίες με κορίτσια και διάσημους καλεσμένους στο “αμαρτωλό” σπίτι
Πέθανε η Κική Μορφονιού, κορυφαία μεσόφωνος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής