Οικονομία: «Για γέλια και για κλάματα» οι πολυδιαφημισμένες μειώσεις στα σούπερ μάρκετ!-Έπεσαν… 8% οι τιμές μετά από συνολικές αυξήσεις της τάξης του 200% τα 3 τελευταία χρόνια!

Η φαινομενική… ανάσα που προσφέρουν τα σούπερ μάρκετ στους καταναλωτές συνεχίζεται με τον ίδιο θεατρικό τρόπο: οι τιμές φέρονται να μειώθηκαν κατά 8% σε επιλεγμένα προϊόντα, μετά από συνολικές αυξήσεις που ξεπερνούν το 200% τα τελευταία τρία χρόνια.

Οικονομία: «Για γέλια και για κλάματα» οι πολυδιαφημισμένες μειώσεις στα σούπερ μάρκετ!-Έπεσαν… 8% οι τιμές μετά από συνολικές αυξήσεις της τάξης του 200% τα 3 τελευταία χρόνια!

Κι όμως, οι μισθοί; Αυτοί δύσκολα έχουν δει αύξηση πάνω από 10% συνολικά την ίδια περίοδο. Μια διαφορά που κάνει κάθε «μείωση» να φαίνεται περισσότερο σαν επικοινωνιακό κόλπο παρά πραγματική ανακούφιση.

Την περασμένη Δευτέρα παραδόθηκε στο υπουργείο ο κατάλογος με τους 2.180 κωδικούς προϊόντων, και αμέσως ξεκίνησαν οι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ στα σούπερ μάρκετ, καταγράφοντας τις τιμές πριν και μετά τις υποτιθέμενες μειώσεις, ώστε να διαμορφωθούν τα περίφημα «καρτελάκια».

Τώρα, οι λιανέμποροι, οι 70 προμηθευτές και η βιομηχανία συνεργάζονται με το υπουργείο για να αξιολογήσουν την αντίδραση των καταναλωτών.

Οικονομία: «Για γέλια και για κλάματα» οι πολυδιαφημισμένες μειώσεις στα σούπερ μάρκετ!-Έπεσαν… 8% οι τιμές μετά από συνολικές αυξήσεις της τάξης του 200% τα 3 τελευταία χρόνια!

Αν υπάρξει θετική αποδοχή στους συγκεκριμένους κωδικούς, σχεδιάζεται η δημιουργία ενός νέου, μεγαλύτερου καταλόγου προϊόντων όπου οι τιμές θα μειωθούν – ή, καλύτερα, θα προσποιούνται ότι μειώνονται.

Κι όμως, όταν κάτι που κόστιζε 70 λεπτά, όπως οι σοκολάτες, έχει φτάσει τα 2,70 ευρώ και η «μείωση» είναι μόλις δέκα λεπτά, δεν υπάρχει λόγος για πανηγυρισμούς.

Αυτό δεν αποτελεί ούτε ανακούφιση, ούτε επιτυχία – αλλά μάλλον μια ακόμα επικοινωνιακή υπερπαραγωγή που προσπαθεί να πείσει ότι οι καταναλωτές κερδίζουν κάτι ουσιαστικό.

Exit mobile version