Ουκρανία: «Ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις για την ένταξη μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση- Έχουμε ήδη διανύσει μεγάλη απόσταση» είπε ο Ζελένσκι

Μήνυμα αισιοδοξίας για την ευρωπαϊκή πορεία της Ουκρανίας έστειλε την Κυριακή ο πρόεδρος της χώρας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, ανακοινώνοντας ότι ανοίγουν τα διαπραγματευτικά κεφάλαια για την ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ, όπως ανέφερε, οι συνομιλίες με το ευρωπαϊκό μπλοκ έχουν ήδη τεθεί σε τροχιά.

Ουκρανία: «Ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις για την ένταξη μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση- Έχουμε ήδη διανύσει μεγάλη απόσταση» είπε ο Ζελένσκι

Με αφορμή την Ημέρα του Συντάγματος της Ουκρανίας, ο Ζελένσκι υπογράμμισε ότι η χώρα του έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στην ευρωπαϊκή της διαδρομή, εκφράζοντας την πεποίθηση πως κάθε νέο βήμα ενισχύει ακόμη περισσότερο τους δεσμούς της με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Η Ουκρανία έχει ήδη διανύσει μεγάλη απόσταση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση… Κάθε τέτοιο βήμα μάς φέρνει πιο κοντά – την Ουκρανία και την Ευρωπαϊκή Ένωση, τους Ουκρανούς και ολόκληρη την Ευρώπη», δήλωσε ο Ζελένσκι στο μήνυμά του για την Ημέρα του Συντάγματος.

Ο Ουκρανός πρόεδρος απέτισε παράλληλα φόρο τιμής στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας, επισημαίνοντας τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν στην άμυνα όχι μόνο της Ουκρανίας αλλά και της ευρωπαϊκής ασφάλειας.

Ουκρανία: «Ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις για την ένταξη μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση- Έχουμε ήδη διανύσει μεγάλη απόσταση» είπε ο Ζελένσκι

Παράλληλα, επανέλαβε ότι η χώρα του αποτελεί «αναπόσπαστο μέρος της κοινής ευρωπαϊκής οικογένειας», υπογραμμίζοντας τη στρατηγική επιλογή της Ουκρανίας να συνεχίσει την πορεία της προς την πλήρη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση.

Στο ίδιο πλαίσιο, ανακοίνωσε και τη δημιουργία του νέου Τάγματος της Ευρώπης (Order of Europe), μιας νέας τιμητικής διάκρισης που θα απονέμεται «σε όσους στάθηκαν και συνεχίζουν να στέκονται στο πλευρό μας σε αυτόν τον αγώνα», αναγνωρίζοντας τη στήριξη που έχει λάβει η Ουκρανία από τους διεθνείς εταίρους της κατά τη διάρκεια του πολέμου.

 

Exit mobile version