Ο εκδότης Κώστας Καββαθάς έφυγε από τη ζωή σήμερα (9/4) σε ηλικία 86 ετών
Όπως έγινε γνωστό το πρωί της Τετάρτης (09.04.25) ο εκδότης Κώστας Καββαθάς πέθανε σε ηλικία 86 ετών.
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Γονείς του η Ερασμία και ο Δημήτριος Καββαθάς (δικηγόρος). Τελείωσε το 2ο Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών. Το 1957 εκπαιδεύτηκε στο Αεραθλητικό Κέντρο Τριπόλεως, όπου και έβγαλε άδεια χειριστή ανεμόπτερου. Κατόπιν, την περίοδο 1958 – 1960, φοίτησε στο London Northern Polytechnic για την ειδικότητα του μηχανολόγου, αλλά δεν ολοκλήρωσε ποτέ τις σπουδές του. Αν και η δημοσιογραφική του πορεία ξεκίνησε το 1959 στο περιοδικό Ταχύτης, δεν συνεχίστηκε παρά μόνο από το 1963 και μετά, οπότε και ολοκλήρωσε τη στρατιωτική του θητεία.
Από το 1963 και για τρία χρόνια, διατηρεί τη στήλη του αυτοκινήτου στην εφημερίδα Μεσημβρινή. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας Άλφα. Λίγο αργότερα χρονολογείται και η πρώτη του προσπάθεια να εκδώσει δικό του περιοδικό, μαζί με το Γιάννη Μπαρδόπουλο, το Τροχοί & Δρόμοι, η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο. Μετά από ένα σύντομο πέρασμα από το Νέο Αυτοκίνητο, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού Αuto Eξπρές, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε εκεί και τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κοροβηλά.
Τον Οκτώβριο του 1970, ίδρυσε μαζί με τη σύζυγό του Σοφία τους 4Τροχούς. Αρχικά ο ίδιος έγραφε το Καββαθάς με ένα μονον “Β”, όπως είναι αποτυπωμένο στην σελίδα 3 του βιβλίου που το 1972 μετέφρασε, “Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα, INTERTECH PRESS Ο.Ε. Κ.ΚΑΒΑΘΑΣ & ΣΙΑ”.
Αρθρογράφησε επίσης στο εβδομαδιαίο περιοδικό Επίκαιρα ενώ άρθρα του δημοσιεύτηκαν επίσης στις εφημερίδες Το Βήμα από το 1991 έως το 1998, στην Καθημερινή από το 1999 και για μικρό χρονικό διάστημα, και στο Πρώτο Θέμα από το πρώτο φύλλο έως και το 2012.
Παράλληλα, συμμετείχε στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου της εποχής (5 συμμετοχές σε Ράλλυ Ακρόπολις), ενώ παράλληλα συμμετείχε σε δεξιοτεχνίες, αναβάσεις, σιρκουί και άλλα ράλλυ, οδηγώντας Peugeot 204 και ΝSU 1200 TT με το ψευδώνυμο Πηλέας.
Τον Φεβρουάριο του 1979 δημιούργησε το πρώτο interactive συμπλήρωμα για το περιοδικό 4Τροχοί (τεύχος 101). Ήταν ένας κατάλογος τιμών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που μπορούσε να διαβαστεί από Prime Computer.
Διετέλεσε μέλος της επιτροπής του διαγωνισμού Αυτοκίνητο της Χρονιάς (ευρωπαϊκά βραβεία), από το 1984 έως και το 2004.
Ήταν εμπνευστής της πρωτοβουλίας Φαέθων 2004. Προηγήθηκε η πρωτοβουλία του το 1997 για το 1ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για τα Καθαρά Αυτοκίνητα και το 1ο Eco-Rally στην Πανεπιστημιούπολη της Αθήνας μαζί με το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο.
Δημιούργησε το 1994 τον δεύτερο ιδιωτικό κόμβο Internet στην Ελλάδα, το Techlink που κατόπιν ονομάστηκε Τεχνόπολις και συνεχίζει να δραστηριοποιείται στον τομέα των web services.
Επίσης δημιούργησε το πρώτο Κέντρο Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, το Safetrack, που λειτούργησε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων από το 2000. Η μεταφορά του σε ιδιόκτητο χώρο δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.

Λειψυδρία: Πόσο αύξησε τα αποθέματα νερού η κακοκαιρία Byron-Μικρή αλλά σημαντική «ανάσα» για την Αττική!
Politico: Πώς ο Πούτιν έχει καταφέρει να αντικαθιστά συνεχώς τους νεκρούς και τραυματίες στρατιώτες του στα μέτωπα της Ουκρανίας
Ρωσία: «Εσύ δεν είσαι καν στο παιχνίδι λόγω πεισματικής βλακείας»- Ο Ντιμίτριεφ απάντησε στο σχόλιο του Φρίντριχ Μερτς για «παιχνίδια» των Αμερικάνων στον πόλεμο της Ουκρανίας
ΗΠΑ: «Η Ρωσία δεν είναι εχθρός, το ΝΑΤΟ δεν πρέπει να επεκταθεί»- «Ξινίζουν» Ευρωπαίοι και Ουκρανοί με την εθνική στρατηγική ασφαλείας του Τραμπ!
Θεσσαλονίκη: Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ. με αυτόκλητους «τιμωρούς» παιδόφιλων-Τους κλείνουν ραντεβού μέσω social media, τους «σαπίζουν» στο ξύλο και τους ληστεύουν!
Αγροτικές κινητοποιήσεις: Απόλυτος εμπαιγμός των αγροτών από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο!- Ο Παύλος Μαρινάκης δήλωσε ότι «δεν μπορεί να γίνει διάλογος τη στιγμή που λαμβάνουν χώρα σοβαρά επεισόδια» τα οποία βέβαια η ίδια προκαλεί!
Ρωσία: Δεν θα κάτσει να περιμένει κανέναν ο Πούτιν!- Στην Ινδία για πρώτη φορά μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, βάζει τέλος στο αφήγημα περί «διπλωματικής απομόνωσης» της Μόσχας!
Κρεμλίνο: «Eάν αποτύχουν οι διαπραγματεύσεις θα συνεχίσουμε τον πόλεμο» ξεκαθάρισε ο Πεσκόφ
Σάλος με την efood: Έριξε «τυράκι» το μπόνους στους διανομείς για να δουλέψουν εν μέσω της σφοδρής καταιγίδας!- Μετά τη δημόσια κατακραυγή ανέστειλε προσωρινά την υπηρεσία!
Μαρία Καρυστιανού: Αινιγματική «η μάνα των Τεμπών»-Βλέπει «κίνημα πολιτών υπό διαμόρφωση» αλλά «δεν ξέρει αν θα βγει μπροστά»
Ιταλία: «Οι Ρώσοι νίκησαν τον Χίτλερ και τον Ναπολέοντα, δεν θα χάσουν ποτέ από τον Ζελένσκι»-Ο αναπληρωτής πρωθυπουργός Ματέο Σαλβίνι «ξέκοψε» τη συζήτηση για νέες αποστολές όπλων στην Ουκρανία!
Δίκη Σήφη Βαλυράκη: Σοκαριστική κατάθεση από αυτόπτη μάρτυρα!-«Του φώναζαν φύγε κ…γερε, είδα να τον χτυπούν με κοντάρι στο κεφάλι και να πέφτει στη θάλασσα»
Απίστευτο σκάνδαλο στη Γαλλία: Στέλεχος υπουργείου έριχνε διουρητικό στον καφέ γυναικών επί μία δεκαετία, για να τις βλέπει να ουρούν!- 240 τα επιβεβαιωμένα θύματα του διεστραμμένου μέχρι τώρα!
Άμυνα: Puls και Rafale μετατρέπουν το Αιγαίο σε «κλειστή λίμνη!»
Αγροτικές κινητοποιήσεις: Aγρότες στη Θήβα έκλεισαν την εθνική Αθηνών – Λαμίας – Ενισχύεται το μπλόκο στα Πράσινα Φανάρια Θεσσαλονίκης-Θέλουν να φτάσουν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»