Ο πονοκέφαλος είναι το πιο κοινό σύμπτωμα της σύγχρονης εποχής – όλοι οι άνθρωποι στη ζωή τους κάποια στιγμή θα τον νιώσουν. Μπορεί να προκληθεί είτε από το άγχος, την κούραση ή από τη σωματική υπερφόρτωση.
Και ενώ οι περισσότεροι ασθενείς θεραπεύουν τους πονοκέφαλους με ασπιρίνη, ξεχνούν ότι ένα συνθετικό προϊόν όπως αυτό μπορεί να βλάψει το σώμα. Ευτυχώς η φύση έχει τη λύση και σε αυτή την περίπτωση.

Η σαλικίνη, το κύριο συστατικό της ασπιρίνης που καταπραΰνει τον πόνο, μπορεί να βρεθεί σε μεγάλες ποσότητες στα αμύγδαλα. Επίσης μερικοί άνθρωποι που πάσχουν από ημικρανίες έχουν χαμηλότερα επίπεδα μαγνησίου από τους ανθρώπους που δεν έχουν και αρκετές μελέτες δείχνουν ότι το μαγνήσιο μπορεί να μειώσει τη συχνότητα των επιθέσεων της ημικρανίας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου του Maryland. Δεδομένου ότι τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μαγνήσιο, η κατανάλωσή τους μπορεί να σταματήσει μια ημικρανία ή να αποτρέψει μελλοντικές, όπως αναφέρει το invitromagazine.
Το Πανεπιστήμιο του Maryland, εξηγεί ότι σε μια μελέτη που έγινε για να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητα του μαγνησίου στη μείωση των ημικρανιών, διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που πήραν μαγνήσιο μείωσαν την συχνότητα των επιθέσεων ημικρανίας κατά 41,6 % σε σύγκριση με 15,8% εκείνων που έλαβαν εικονικό φάρμακο. Τα αποτελέσματα ήταν ταχύτερα και κυρίως χωρίς παρενέργειες και δυσμενείς αντιδράσεις.
Για όσους θέλουν να δοκιμάσουν τα αμύγδαλα ως θεραπεία για τους πονοκεφάλους συνιστάται μία χούφτα αμύγδαλα ή 10-12 τεμάχια την ημέρα που ισοδυναμούν με μία ασπιρίνη.
Σημαντικό
Σε κάποιους ανθρώπους, τα αμύγδαλα μπορούν να προκαλέσουν ημικρανία δεδομένου ότι μερικοί από εμάς μπορεί να είναι αλλεργικοί στη σαλικίνη που περιέχουν. Όταν τα συμπτώματα του πονοκεφάλου συνεχίζονται, καλό θα ήταν να επισκεφθείτε τον ιατρό σας.

Πέθανε ο ραδιοφωνικός παραγωγός Κώστας Σιτόπουλος: Για οκτώ χρόνια αποτέλεσε μέλος της οικογένειας του 92.9 Kiss FM
Πολεμικό Ναυτικό: Αντίστροφη μέτρηση για τη «Νέαρχος» – Πότε παραδίδεται η δεύτερη ελληνική φρεγάτα FDI HN
Πόλεμος στην Ουκρανία: «Πισώπλατη μαχαιριά» στον Πούτιν από τον Ερντογάν!- Οι Τούρκοι πουλάνε ATACMS και M270 στο Κίεβο αναβαθμίζοντας την ουκρανική ισχύ
Ντόναλντ Τραμπ: «Οι Φρουροί της Επανάστασης έχουν αποδεκατιστεί- Έχουμε τον πλήρη έλεγχο των Στενών του Ορμούζ»
Νίκος Καλογερόπουλος: Στο αποτεφρωτήριο της Ριτσώνας μεταφέρθηκε η σορός του σπουδαίου Έλληνα ηθοποιού μετά την κηδεία
«Βγήκαν τα μαχαίρια» μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. : «Ενορχηστρωτής της “επιχείρησης λάσπης” ο Τσίπρας»- Το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κατηγορεί τον Αλέξη Τσίπρα ότι κρύβεται πίσω από τα δημοσιεύματα της «Δημοκρατίας» και της «Εστίας» για τον Χριστοδουλάκη
Ο Βλαντίμιρ Πούτιν ανεβάζει τους τόνους: «Πειρατές και ληστές απειλούν τα ρωσικά πλοία-379 πλοία μη φιλικών χωρών θα μπορούσαν να κατασχεθούν και από τη πλευρά μας»- Αυστηρές προειδοποιήσεις για αντίποινα
Τραγωδία στην Κίμωλο: Στο μικροσκόπιο των Αρχών ο θερμοσίφωνας και η ηλεκτρολογική εγκατάσταση για τον θάνατο του 17χρονου
Μανώλης Χριστοδουλάκης : Έχει εξαγοράσει και την Αντιπολίτευση ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ; – Ουδεμία πειστική απάντηση από τον “δελφίνο” του ΠΑΣΟΚ για τις αναθέσεις ύψους 9 εκατομμυρίων σε εταιρεία συμφερόντων τής οικογενείας του από το Δημόσιο
Ισραήλ: Αυτή είναι η μυστική μονάδα που κυνηγά τους δράστες του μακελειού της 7ης Οκτωβρίου
Αττικό Μετρό: Κατέληξε ο 61χρονος που έπεσε στις γραμμές του μετρό στον σταθμό του Αγίου Αντωνίου
Μήλος: Πως ενήργησε κανονικά υποστηρίζει ο πιλότος που προσγείωσε το ελικόπτερο στο Σαρακήνικο για να κάνουν μπάνιο οι επιβάτες!- Οι Αρχές εξετάζουν τις συνομιλίες με τον Πύργο Ελέγχου
Τουρκία: Συντριβή μαχητικού F-16 σε εκπαιδευτική πτήση στη Γιάλοβα-Σώος ο πιλότος, έκανε χρήση του αλεξιπτώτου
Πυρκαγιές: Σε «κόκκινο συναγερμό» αύριο Πέμπτη η Αττική με τον κίνδυνο πυρκαγιών να βάζει στο «πόδι» το μηχανισμό της Πολιτικής Προστασίας- Οι ακραίες συνθήκες που δημιουργεί ο συνδυασμός «Hot-Dry-Windy»
Αλβανία: «Η Σερβία έχασε το Κόσοβο, οι χάρτες δεν αλλάζουν από την πολιτική λαογραφία του Βελιγραδίου»- Προκλητικός ο Έντι Ράμα δυναμιτίζει τα Βαλκάνια και απορρίπτει τις σερβικές αιτιάσεις περί «Μεγάλης Αλβανίας»