Το πράσινο τσάι είναι, εδώ και αιώνες, ένα από τα πιο διαδεδομένα ροφήματα στον πλανήτη – και όχι άδικα.
Αλλά πόσα πράγματα γνωρίζετε για το τί βρίσκεται στο φλιτζάνι σας;
Το πράσινο τσάι παρασκευάζεται από τα φύλλα του φυτού Camellia sinesis. Κι ενώ το μαύρο τσάι και το τσάι oolong προέρχονται από το ίδιο φυτό, το πράσινο είναι λιγότερο επεξεργασμένο, καθώς παρασκευάζεται με ατμό.
Εκτός από το ότι έχει ωραία γεύση και είναι εύκολο στην προετοιμασία, είναι, επίσης, πλούσιο σε πολυφαινόλες και αντιοξειδωτικά.
Δείτε 5 εκπληκτικά πράγματα θα συμβούν στο σώμα σας, αν το καταναλώνετε καθημερινά:
1. Θα κάψετε περισσότερο λίπος
Πολυάριθμες έρευνες αναφέρουν ότι η καφεΐνη στο πράσινο τσάι μπορεί να μειώνει το αίσθημα της πείνας και να αυξήσει την καύση θερμίδων.
Σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα δείτε το σωματικό βάρος, τον δείκτη μάζας σώματος και το λίπος της κοιλιάς σας να μειώνονται.
2. Θα συγκεντρώνεστε πιο εύκολα
Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, η κατανάλωση πράσινου τσαγιού, σε συνδυασμό με μια υγιεινή για την καρδιά διατροφή, μπορεί να βελτιώσει ορισμένες εγκεφαλικές λειτουργίες, να ενισχύσει τη μνήμη και να μειώσει το άγχος.
Μελέτη στο Neuropharmacology έδειξε ότι ένα αμινοξύ του πράσινου τσαγιού, η L-θεανίνη, μπορεί να σας βοηθήσει να συγκεντρώνεστε πιο εύκολα και να κάνετε λιγότερα λάθη απροσεξίας.
3. Θα κοιμάστε καλύτερα
Η L-θεανίνη μπορεί, επίσης, να βοηθήσει τον εγκέφαλο να χαλαρώνει μειώνοντας τις ορμόνες που σχετίζονται με το στρες και την υπερδιέγερση των νευρώνων.
Επιπλέον, η κατανάλωση πράσινου τσαγιού κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να μειώσει το αίσθημα κούρασης, αυξάνοντας την ποιότητα του ύπνου.
Για να αποκομίσετε τα οφέλη του, χωρίς την ανεπιθύμητη ένταση της καφεΐνης, βεβαιωθείτε ότι το καταναλώνετε αρκετές ώρες πριν τον ύπνο.
4. Το πεπτικό σας σύστημα θα λειτουργεί πιο ομαλά
Το πράσινο τσάι φαίνεται ότι είναι ευεργετικό για το μικροβίωμα του εντέρου, ενώ μπορεί να ανακουφίσει από το φούσκωμα και τα ενοχλητικά συμπτώματα γαστρεντερικών διαταραχών.
5. Καλύτερος έλεγχος του σακχάρου και της χοληστερόλης
Σύμφωνα με μελέτη στο Journal of the American Heart Association, το πράσινο τσάι μπορεί να επιβραδύνει τη φυσική μείωση της «καλής» χοληστερόλης (HDL) που έρχεται με την ηλικία και ταυτόχρονα, μπορεί να μειώσει την «κακή» χοληστερόλη (LDL).
Παράλληλα, σύμφωνα με το The American Journal of Clinical Nutrition, μπορεί να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 10%.
Pro tip: Συνδυάστε το πράσινο τσάι με λεμόνι.
Το πράσινο τσάι και τα λεμόνια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, που συμβάλλουν στην προστασία από τη φλεγμονή και την καταστροφή των κυττάρων λόγω της οξείδωσης.
Τα αντιοξειδωτικά παίζουν βασικό ρόλο στην υγεία και τις ασθένειες και μπορεί να προστατεύσουν από χρόνιες παθήσεις, όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη, καρκίνο και παχυσαρκία.
Ενώ τα οφέλη του πράσινου τσαγιού είναι πολλά είναι σημαντικό να το καταναλώνετε με μέτρο.

Σφοδρή επίθεση Τσίπρα κατά Μητσοτάκη μετά τη συνέντευξη του Πρωθυπουργού στον Χατζηνικολάου: “Αυτός δεν μπορεί να οδηγήσει ούτε πατίνι…”
Το Ισραήλ απελευθέρωσε έναν από τους ανώτερους ηγέτες και συνιδρυτή της Χαμάς μετά από δύο χρόνια -χωρίς δίκη- κράτησης
Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος “ανοίγει την καρδιά του” για τον θάνατο του πατέρα του και συγκλονίζει: «Όσο καιρό κι αν προετοιμάζεσαι, εκείνη τη στιγμή…»
Θρίλερ δίχως τέλος με την κηδεία του Αλί Χαμενεΐ στο Ιράν: Μετατίθεται ξανά η τελετή για τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου
Οργή στην Άγκυρα μετά τη στρατιωτική σύμπραξη Κύπρου–Γαλλίας – “Σκληρή απάντηση” υπόσχεται ο Ερντογάν και απειλεί ανοιχτά με πόλεμο
Τα χάλια μας: Ακατάλληλη για κολύμβηση η παραλία «Ακρωτήρι» Χαλκιδική – Έσπασε αγωγός λυμάτων στην “καρδιά” της τουριστικής περιόδου
Συναγερμός παγκόσμιας κλίμακας στις ΗΠΑ: Το φονικό παράσιτο που κατατρώει ζωντανούς οργανισμούς επέστρεψε από την «κόλαση» – Φόβοι για ανεξέλεγκτη εξάπλωση, οικονομική καταστροφή και υγειονομική κρίση χωρίς προηγούμενο
Σκηνές άγριας βίας στο Χαλ: 51χρονος καταδίωξε γυναίκα με το αυτοκίνητο, την “κόλλησε” σε τοίχο και στη συνέχεια τη χτύπησε με ρόπαλο του μπέιζμπολ – Η σοκαριστική επίθεση που καταγράφηκε σε βίντεο
Πολιτικός σεισμός στο Λονδίνο: Διπλή παραίτηση-βόμβα στο υπουργείο Άμυνας, φεύγει και ο υπουργός Ενόπλων Δυνάμεων μετά τον ΥΠΑΜ – Σοβαροί τριγμοί για την κυβέρνηση Στάρμερ
Τελ Αβίβ: Ειρωνείες και αποστάσεις από τη… “συμφωνία” ανάμεσα σε ΗΠΑ και Ιράν που ανακοίνωσε ο Ντόναλντ Τραμπ – “Δεν μας αφορά” η νέα αυτή διπλωματική πρωτοβουλία είναι… “μεταξύ τους”
12 Ιουνίου – Γιορτή σήμερα: Η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του Οσίου Ονουφρίου του Αιγυπτίου
Υπό Ρωσικό έλεγχο η Ανατολική Κονσταντινόφκα: Υψώθηκαν σημαίες ενώ οι μάχες μαίνονται αδιάκοπα και το μέτωπο φλέγεται
Χαλάει ο καιρός – Έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ : Βροχές, καταιγίδες και χαλάζι το επόμενο 48ωρο – Δείτε τις “κόκκινες” περιοχές και την πρόγνωση
Σε πανικό το Μέγαρο Μαξίμου: Ο Μητσοτάκης απλώνει «χείρα φιλίας» στον Σαμαρά και… «κλειδώνει» τις εκλογές για την… άνοιξη του 2027
Νέα εκτίμηση για τον πόλεμο στην Ουκρανία που σοκάρει: «Πάνω από 755.000 οι δημοσιευμένες κηδείες στρατιωτών» – Ερωτήματα για το πραγματικό μέγεθος των απωλειών και το ανθρώπινο κόστος της αιματηρής σύγκρουσης