Η κυβέρνηση θα επιβάλει «χαράτσια» στα παλιά ρυπογόνα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους, αυξάνοντας τα τέλη κυκλοφορίας από το 2026 ικανοποιώντας έτσι την παράλογη, για τους οικονομικά ευάλωτους, πολιτική της ΕΕ.
Στην ΕΕ δεν θέλουν να κατανοήσουν ότι οι περισσότεροι των Ελλήνων δεν διαθέτουν το απαραίτητο «πορτοφόλι» για να αγοράσουν τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν το κάνουν επίτηδες να μένουν με τα παλιά τους «σαραβαλάκια».
Η παλαιότητα του στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων στη χώρα μας είναι το πρόβλημα στην υποχρέωση μείωσης του… ευρωπαϊκού περιβαλλοντικού αποτυπώματος της χώρα μας.
Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση που δίνει γη και ύδωρ στην ΕΕ, έχει διακόψει την χρήση λιγνίτη για την παραγωγή ρεύματος, όπως και πετρελαίου και κάρβουνου, αυξάνοντας την χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) ακόμα και κατά 70%, προκαλώντας βέβαια έτσι και τρομακτικές αυξήσεις στους λογαριασμούς.
Όμως αυτά δεν ενοχλούν την ΕΕ ούτε και την κυβέρνηση που έχουν μάθει να ζουν με αριστοκρατικούς όρους και λένε ότι «δεν μπορεί η Ελλάδα να έχει 17,3 ετών μέσο όρο ηλικίας στα Ι.Χ. της και πάνω από 20 στα φορτηγά».
Να το πιστέψουν στις Βρυξέλλες και στο Μαξίμου πως αν όλοι οι Έλληνες είχαν τους δεκαχίλιαρους και εικοσαχίλιαρους μισθούς που παίρνουν οι ίδιοι κάθε μήνα (μισθοί οι οποίοι πληρώνονται από τους φόρους των κορόιδων των 1.000 €), δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να αγοράσουν τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην αγορά.
Η Ελλάδα λοιπόν, μετά και τις πρόσφατες ευρωπαϊκές οδηγίες για την περιβαλλοντική νομοθεσία, έχει θέσει υπό συζήτηση την επιβολή ενός νέου τέλους στα οχήματα μεγαλύτερης ηλικίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες τα οχήματα που θα επηρεαστούν άμεσα θα είναι κυρίως εκείνα με ηλικία άνω των δέκα ετών, με στόχο την απομάκρυνση των πιο ρυπογόνων οχημάτων από τους δρόμους.
Μια Τεχνική Ομάδα Εργασίας θα συσταθεί από την Κυβέρνηση, με αποστολή της, την ανάλυση όλων των δεδομένων και τη διαμόρφωση ενός… «δίκαιου και βιώσιμου σχεδίου τιμολόγησης», που θα λαμβάνει υπόψιν τις οικονομικές και τις περιβαλλοντικές πτυχές.
Ο σκοπός είναι όσο το δυνατόν να μην επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός, με τα εισπραττόμενα ποσά (φόροι, Τέλη, κλπ) να χρηματοδοτούν τα κίνητρα για αγορά νέου αυτοκινήτου.
Η ήδη νομοθετημένη ενθάρρυνση για την αγορά ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων μέσω κινήτρων, όπως μειωμένα τέλη κυκλοφορίας , φορολογικές ελαφρύνσεις και την επιδότηση των +8.000€, έκανε πολλούς Έλληνες να προχωρήσω στην απόκτηση τους.
Οι υπόλοιποι όμως που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα απλά δεν μπορούν να το κάνουν.
Η αυξημένη τιμή των EV δεν επιτρέπει σε πολύ μεγάλη μερίδα των πολιτών αλλά και των επιχειρήσεων, να προβούν σε μια τέτοια δραστική και κοστοβόρα αλλαγή, αν και θα το ήθελαν.
Με λίγα λόγια κυβέρνηση και ΕΕ θέλουν να τιμωρήσουν τους φτωχούς γιατί είναι… φτωχοί!
Οι ιδιοκτήτες χαμηλού εισοδήματος, δεν έχουν τη δυνατότητα αναβάθμισης του οχήματός τους.
Οι νέες ρυθμίσεις, που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026 και μετά, προβλέπουν τα οχήματα που εκπέμπουν λιγότερους ρύπους να υπόκεινται σε μια κλιμακωτή κλίμακα τελών, ανάλογα με το επίπεδο των εκπομπών τους.

Τραμπ για Ουκρανία: «Έπρεπε να είχαν κάνει την συμφωνία νωρίτερα – Τώρα πολλά πράγματα είναι εναντίον τους»
“Καταπέλτης” κατά του Τσίπρα ο Αλαβάνος: “Το μόνο που έχει να κάνει, είναι να γονατίσει και να πει συγγνώμη, διότι ενέκρινε το τρίτο Μνημόνιο, που κατακρεούργησε την Ελλάδα”
Ο Κέννεντι καταγγέλλει την Pfizer για τα εμβόλια mRNA: «Ήξεραν από την αρχή ότι ήταν άχρηστο» – «Όλα τα πειράματά τους είχαν αποτύχει»
7 Οκτωβρίου – Γιορτή σήμερα: Η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη των Αγίων Σεργίου και Βάκχου
Με την πρώτη δυνατή βροχή η Αθήνα έγινε «Βενετία» – Δήμοι, Πολιτική Προστασία και Κρατικός Μηχανισμός ανύπαρκτοι
Ντόναλντ Τραμπ: «Αυτό θα είναι ένα μεγάλο θαύμα» – Υπεγράφη η ειρηνευτική συμφωνία μεταξύ Κονγκό και Ρουάντας στην Ουάσινγκτον, ενώ οι συγκρούσεις μαίνονται
Η κακοκαιρία «Byron» σφυροκοπά τη χώρα: «Αγριεύουν» ακόμη περισσότερο τα καιρικά φαινόμενα τις επόμενες ώρες – Η πρόγνωση και το επικαιροποιημένο δελτίο της ΕΜΥ
“Σεισμός” από τα σκάνδαλα στην Ουκρανία: Μετά τον Γέρμακ ήρθε και η σειρά του Ζελένσκι να “πέσει”;
Το Τουρκικό Υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε, πως θα καταστρέψει την Ασπίδα του Αχιλλέα που εξήγγειλε ο Νίκος Δένδιας και καλεί την Ελλάδα να μην ενισχύει την άμυνα των νησιών της
Πρωτοφανές περιστατικό στον Βόλο: Ποινή κάθειρξης 25 μηνών σε κρατούμενο που δάγκωσε αστυνομικό
Παίζουν με τη φωτιά οι πολεμοκάπηλοι της Ευρώπης: Η Γερμανία έστειλε στην Πολωνία μαχητικά αεροσκάφη Eurofighter για να αντιμετωπίσουν τα Ρωσικά drones
Ο πρόεδρος της Τσετσενίας, Ραμζάν Καντίροφ έτοιμος για όλα στο πλευρό του Πούτιν: «Ενδεχόμενη σύγκρουση με την Ευρώπη δεν θα τελειώσει υπέρ της»
Βουλή – Χαμός με Κωνσταντοπούλου και Μαγειρία στην Εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠE: “Έχετε φάει με χρυσά κουτάλια και επικαλείστε ένα νεκρό παιδί” – “Θα ευχόσασταν να είχε πεθάνει όλη η οικογένεια μου. Κάνετε αντιπολίτευση στην δική μας πλάτη”
Και νέες σπόντες από τον Πούτιν για ΗΠΑ και Ευρώπη: «Η ΕΣΣΔ έπεσε γιατί νόμιζε ότι ήταν πολύ μεγάλη για να πέσει – Το ίδιο βλέπω και για άλλες χώρες»
Ισραηλινή ακαδημαϊκός Ρωσικής καταγωγής, που κρατήθηκε όμηρος για 903 μέρες στο Ιράκ αποκαλύπτει τη φρίκη, που έζησε και σοκάρει: «Με βίαζαν κάθε μέρα»