Πυρά ΕΛΑΣ κατά Μαξίμου για Αβραμόπουλο και Ασημακοπούλου: «Αυτή δεν είναι κυβέρνηση, είναι αίθουσα αναμονής στην Ευελπίδων»

«Η ΝΔ του Μητσοτάκη παράγει περισσότερα σκάνδαλα απ΄ όσα μπορεί να καταναλώσει η κοινή γνώμη» αναφέρει η ΕΛΑΣ μετά την καταδίκη της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου για το email gate αλλά και στη σκιά του εντάλματος σύλληψης του Δημήτρη Αβραμόπουλου

Με μια ιδιαίτερα αιχμηρή ανακοίνωση, η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη (ΕΛ.Α.Σ.) εξαπολύει μετωπική επίθεση στο Μέγαρο Μαξίμου, με φόντο το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης εις βάρος του Δημήτρη Αβραμόπουλου και την καταδίκη της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου. Η πολιτική παράταξη κατηγορεί την κυβέρνηση για συσσώρευση υποθέσεων που άπτονται της δικαιοσύνης, κάνοντας λόγο για πρωτοφανή θεσμική απαξίωση.

 

 

«Η Νέα Δημοκρατία του κου Μητσοτάκη παράγει τελικά περισσότερα σκάνδαλα από όσα μπορεί να καταναλώσει η ελληνική κοινή γνώμη.

Χθες το πρωί καταδικάστηκε η πρώην ευρωβουλεύτρια της Νέας Δημοκρατίας Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, όχι για «ένα email», όπως παραπλανητικά υποστήριξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αλλά για τη διαρροή των προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων.

Και το απόγευμα ανακοινώθηκε ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης σε βάρος του βουλευτή, πρώην Ευρωπαίου Επιτρόπου και υπουργού της ΝΔ, Δημήτρη Αβραμόπουλου επειδή πήρε δεκάδες χιλιάδες ευρώ από μια ΜΚΟ που προσπαθούσε να «κουκουλώσει» τις παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Κατάρ» σημειώνει η ΕΛΑΣ και προσθέτει.

«Το σύνολο των εμπλεκομένων σε σκάνδαλα ή υποδίκων κυβερνητικών στελεχών την τελευταία επταετία ξεπέρασε αισίως τον μαγικό αριθμό 44..
Αυτή δεν είναι κυβέρνηση, είναι αίθουσα αναμονής στην Ευελπίδων!».

Μάλιστα πετάει το μπαλάκι στον πρωθυπουργό υπογραμμίζοντας ότι «αναμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε αν ο κος Μητσοτάκης θα ακολουθήσει τον κο Ανδρουλάκη που διέγραψε την κα Καϊλή για την εμπλοκή της στην ίδια υπόθεση, ή θα συνεχίσει να σφυρίζει αδιάφορα για τον καταζητούμενο κο Αβραμόπουλο».

Exit mobile version