Την τελευταία πνοή, στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου νοσηλευόταν με την επάρατο νόσο, άφησε το απόγευμα της Πέμπτης ο σπουδαίος θεατράνθρωπος και καλλιτέχνης, Γιώργος Βούρος.
Ο γνωστός σκηνοθέτης και ηθοποιός, περίπου ένα μήνα πριν, με μία ανάρτησή του στο facebook έκανε γνωστό το πρόβλημα που αντιμετώπισε με την υγέια του.
Είχε δημοσιεύσει μια φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, όπου αποκάλυπτε πως πέρασε δύσκολες στιγμές καθώς, εξαιτίας μιας θρόμβωσης και έπρεπε οι γιατροί να ακρωτηριάσουν το πόδι του.
Στο εν λόγω στιγμιότυπο, ο Γιώργος Βούρος κάθεται σε αναπηρικό καροτσάκι μετά τον ακρωτηριασμό και έστειλε ένα μήνυμα στον κόσμο που περνάει δύσκολες καταστάσεις στη ζωή του.

«Το πόδι είχε καταστραφεί από τη θρόμβωση. Έπρεπε να φύγει πριν με πάρει μαζί του. Η ζωή συνεχίζεται. Άσε που λοξοκοιτάζω ήδη το Τέλος τού Παιχνιδιού τού Μπέκετ. Σάς φιλώ!», είχε γράφει χρακτηριστικά στη λεζάντα που την συνόδευε.
Δείτε την συγκλονιστική ανάρτησή του:
Ο Γιώργος Βούρος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1956. Είναι εγγονός των παλιών πρωταγωνιστών του Εθνικού Θεάτρου Νίκου και Μερόπης Ροζάν.
Φοίτησε στο Κολέγιο Αθηνών (1965-1973) και στο Λύκειο Σχολής Μωραΐτη (Τάξη Τάσου Λιγνάδη). Σπούδασε Φιλοσοφία και Αρχαία Ελληνικά και Αρχαία Τραγωδία στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (King’s College), Υποκριτική και Σκηνοθεσία Θεάτρου στο Drama Centre του Λονδίνου. Παρακολούθησε θεατρικά σεμινάρια στην Αθήνα με τον Δημήτρη Ροντήρη και σεμινάρια Ορθόδοξης Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο τού Cambridge.
Ως ηθοποιός πρωτοεμφανίστηκε το 1976 στο θέατρο ερμηνεύοντας σημαντικούς ρόλους στην Ελλάδα, στην Αγγλία και στην Αμερική. Μεταξύ άλλων, έχει ερμηνεύσει τους ρόλους του Ιάσονα, του Προμηθέα, του Μαλβόλιο, του Φάλσταφ.
Ως σκηνοθέτης, μετά από τετραετείς σπουδές στο Λονδίνο, ξεκίνησε από το Εθνικό Θέατρο το 1979, εργαζόμενος σαν εισηγητής δραματολογίου και βοηθός σκηνοθέτης επί διευθύνσεως Αλέξη Μινωτή και Αλέξη Σολομού. Στο Εθνικό Θέατρο συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, με τον Δημήτρη Ροντήρη, τον Αλέξη Μινωτή, τον Αλέξη Σολομό, τον Σπύρο Ευαγγελάτο, τον Μίνωα Βολανάκη, τον Μιχάλη Κακογιάννη, τον Κώστα Μπάκα και τον Γιώργο Μιχαηλίδη.
Μαθήτευσε κοντά στον Μ. Βολανάκη για μια δεκαπενταετία, πρώτα σαν βοηθός σκηνοθέτης και ηθοποιός και αργότερα σαν σκηνοθέτης. Υπήρξε στενός του συνεργάτης του από το 1979 έως το 1991 και σκηνοθέτησε μαζί του παραστάσεις σε κρατικά και ιδιωτικά θέατρα.
Το 1987, μαζί με τον Μ. Βολανάκη δημιούργησε την πρώτη επαγγελματική απόδοση αρχαίας τραγωδίας στην αγγλική γλώσσα (υπό την αιγίδα του ΕΟΤ). Το 1984 είχε συμμετάσχει σαν company manager και βοηθός σκηνοθέτης του Βολανάκη στο κλιμάκιο του Εθνικού Θεάτρου που αντιπροσώπευσε την Ελλάδα με τον Οιδίποδα Τύραννο στο Φεστιβάλ Τεχνών των Ολυμπιακών Αγώνων του Λος Άντζελες.
Το 1991 εγκαταστάθηκε στο Λος Άντζελες όπου συνεργάσθηκε με ηθοποιούς όπως η Γκλέντα Τζάκσον και η Έρθα Κιτ. Εκτός από κρατικά, δημοτικά και ιδιωτικά θέατρα έχει δουλέψει ως σκηνοθέτης στο ραδιόφωνο και στην κρατική τηλεόραση.
Ασχολήθηκε με την μετάφραση θεατρικών έργων από τα γαλλικά, τα αγγλικά και τα ρώσικα. Μεταξύ των έργων που έχει μεταφράσει είναι: Το“Dinner Party” τού Νιλ Σάιμον, το “Art” της Γιασμίνα Ρεζά, το “Hilda” της Marie N’Diaye, το “The Play’s the Thing” του Φέρεντς Μόλναρ, το ‘Έξυπνο Πουλί” του Οστρόφσκι, το “Shop around the Corner” του Μίκλος Λάζλο. Επίσης μετέφρασε (2007) το έργο της Γιασμίνα Ρεζά “Une Piece Espagnole”, μετά από απευθείας ανάθεση της συγγραφέως, καθώς και έργο της “Le Dieu du Carnage”. Επίσης το έργο της Theresa Rebeck “The Scene”.
Το 2003-2004 παρακολούθησε ένα μεταπτυχιακό Master στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου με θέμα την Διδασκαλία Θεάτρου σε ενήλικες. Σαν καθηγητής Υποκριτικής, δίδαξε Υποκριτική Αρχαίου Δράματος στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, όπου οργάνωσε πολλά masterclasses πάνω στην Αρχαία Τραγωδία.
Το 2006 επέστρεψε στην Αθήνα και δίδαξε υποκριτική στην Σχολή Βεάκη.
Διετέλεσε μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών, του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων.
Το 2006 σκηνοθέτησε το ‘Art’ της Γιασμίνα Ρεζά που παίχθηκε στο θέατρο “Ακάδημος” με τον Σοφοκλή Πέππα, ο οποίος βραβεύτηκε με το Βραβείο Βεάκη για τον ρόλο του Μαρκ. και στο θέατρο Σοφούλη στη Θεσσαλονίκη την θεατρική περίοδο 2007-2008, όπου, εκτός από την σκηνοθεσία ,ερμήνευσε και τον έναν από τους τρεις πρωταγωνιστικούς ρόλους (Μαρκ).
Το 2010 σκηνοθετεί το “Lovely Sunday for Creve Coeur” του Τεννεσή Γουίλλιαμς και ξανά-σκηνοθετεί το “Art”, παίζοντας αυτή τη φορά τον Σερζ στο θέατρο ‘Βαφείο-Λάκης Καραλής’ στην Αθήνα.
Το 2011 σκηνοθετεί τον ‘Πατέρα’ του Στρίντμπεργκ και ερμηνεύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Ίλαρχου στο θέατρο ‘Βαφείο-Λάκης Καραλής’.
Το 2012 κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΕΣΤΙΑ η μετάφρασή του στον ‘Θεό της Σφαγής’ της Γιασμίνα Ρεζά από τα Γαλλικά.
Το 2014 σκηνοθετεί και ερμηνεύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Βασιλιά Ληρ στο ομώνυμο έργο του Σαίξπηρ στο θέατρο ‘Βαφείο-Λάκης Καραλής’, μεταφραζόμενο από τον ίδιο επίσης από την πρώτη έκδοση του 1608 (Quarto) και η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, καθώς ως τώρα το έργο έχει μεταφρασθεί και παρουσιασθεί μόνο στην έκδοση Folio που κυκλοφόρησε στην Αγγλία το 1623, δηλ. επτά χρόνια μετά τον θάνατο του Σαίξπηρ (1617). Η παράσταση παίζεται και για δεύτερη χρονιά το 2015.
Το 2016 μεταφράζει, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στην πολιτική κωμωδία του Ντάριο Φο ‘Κλάξον, Γιούχα και Παληάτσοι’. To 2017-2018 επαναλαμβάνει την παράσταση «Πατέρας’ του Στρίντμπεργκ στην Αθήνα, Λάρισα, Βόλο και σε άλλα μέρη της Ελλάδας. Το 2018 ανεβάζει τον ‘Ευτυχισμένο Πρίγκηπα’ του Όσκαρ Ουάϊλντ στη Λάρισα. Το 2018 σκηνοθετεί και ερμηνεύει τον Ρόλο του Φώντα στο ‘Τάβλι’ του Δημήτρη Κεχαϊδη, και σκηνοθετεί και ερμηνεύει τον ρόλο του στρατηγού Δεκαβάλλα στο ‘Ένας Ήρως με παντούφλες’ των Σακελλάριου-Γιαννακόπουλου.
Οι φίλοι του τον αποκαλούσαν ‘Ευτυχισμένο Πρίγκηπα’.

Ψυχρολουσία στην Αθήνα: Ο Αμερικανός πρέσβης στην Άγκυρα δήλωσε ότι «σε 4-6 μήνες θα εγκριθούν τα τουρκικά F-35» – Ο Ερντογάν “παίζει μπάλα” και η Ελληνική Κυβέρνηση κοιτάει αμήχανα
Οι Ρώσοι “παίζουν” με τον Μακρόν: Έστειλαν drones σε Γαλλική ναυτική βάση πυρηνικών υποβρυχίων την στιγμή που ο Γάλλος Πρόεδρος συναντούσε τον Κινέζο ομόλογο του και του ζητούσε να πείσει τον Πούτιν να κάνει πίσω για την ειρήνη στην Ουκρανία – Άνοιξε πυρ και τα κατέρριψε το προσωπικό του Γαλλικού Ναυτικού
Γιατί ο πολεμοκάπηλος και πάντα… “πρόθυμος” μακρόν έστειλε στρατιωτικές δυνάμεις να εκπαιδεύονται στην Ρουμανία για πολεμικές επιχειρήσεις ενώ ο Τραμπ και ο Πούτιν έχουν συμφωνήσει και προσπαθούν να λήξουν τον Ρωσο-Ουκρανικό πόλεμο;
Από θαύμα δεν είχαμε θύματα στην Καλαμάτα: Κατέρρευσε τσιμεντένια μαρκίζα στο Κέντρο της πόλης
Ασταμάτητη η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Επισκέφτηκε τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και τον Άγιο Δημήτριο – «Γεια σου Βόρεια Ελλάδα»
“Χείμαρρος” το Mega του Μαρινάκη για το ΣΕΦ: «Διεθνής διασυρμός – Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού δεν έδωσαν λύση»
Τα χάλια μας: Πεσμένο δέντρο στην Παπανικολή προκάλεσε κομφούζιο στο Χαλάνδρι – Κλειστός για ώρες ο δρόμος
Οι αγρότες αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους – Μπλόκα και συγκρούσεις με την ΕΛΑΣ σε όλη την Ελλάδα – Δικογραφία στον οδηγό τρακτέρ που κινήθηκε απειλητικά κατά πεζών αστυνομικών σε μπλόκο κοντά στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Έφηβος περιγράφει την Κόλαση της κεταμίνης και πως καταστράφηκε η ζωή του: Έπαιρνε 11 γραμμάρια την ημέρα
Κυκλοφοριακό χάος στο Χαλάνδρι: Χωρίς φανάρια η Παπανικολή λόγω της κακοκαιρίας
Σκληρό διπλωματικό “πόκερ” με φόντο την Eurovision: Ιστορικές αποχωρήσεις λόγω συμμετοχής του Ισραήλ
Κακοκαιρία Byron: Η καλύτερη… “διαφήμιση” για τη χώρα μας – Ζευγάρι Γερμανών στη Φοινικούντα πήδηξε από το παράθυρο και κολύμπησε για να σωθεί από τα ορμητικά νερά
Σπουδαία τιμητική διάκριση για τον Ντόναλντ Τραμπ: Έλαβε το βραβείο ειρήνης της FIFA – «Από τις μεγαλύτερες τιμές της ζωής μου»
Τουρκία: Ο Ερντογάν έχει «βάλει στο μάτι» την αεροπορική βάση T4 στην πόλη Χομς της Συρίας με το Ισραήλ να παρακολουθεί στενά και να είναι έτοιμο για όλα
Πόλεμος στην Ουκρανία: Η Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να «τραβάει το σκοίνι» με τη Ρωσία!- «Ακόμη κι αν υπάρξει ειρήνη, δεν θα αγοράσουμε ξανά ρωσικό αέριο» δήλωσε ο Ευρωπαίος επίτροπος Ενέργειας