Η κατανάλωση τροφών, που είναι πλούσιες σε ορισμένα φλαβονοειδή…σχετίζεται άμεσα με μειωμένο κίνδυνο στυτικής δυσλειτουργίας στους άνδρες, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και το Πανεπιστήμιο του East Anglia, η οποία δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition.
Στην στυτική δυσλειτουργία, από τα διάφορα φλαβονοειδή, οι ανθοκυανίνες (που βρίσκονται σε μούρα, κεράσια, βατόμουρα, ραπάνια και φραγκοστάφυλα) και οι φλαβονώνες (που βρίσκονται στα εσπεριδοειδή) αποδείχτηκε πως ήταν εκείνα που προσφέρουν τα μέγιστα οφέλη στην πρόληψη της πάθησης.
Σύμφωνα με την Κλινική Cleveland, περίπου το 52% όλων των ανδρών θα βιώσει περιστασιακά τα συμπτώματα της στυτικής δυσλειτουργίας. Ο αριθμός αυτός εκτοξεύεται στο 70% για τους άνδρες ηλικίας άνω των 70 ετών. Οι άνδρες που παίρνουν ορισμένα φάρμακα, όπως και εκείνοι που έχουν διαβήτη ή/και καρδιακή νόσο, διατρέχουν ακόμα υψηλότερο κίνδυνο.
Η σωματική άσκηση είναι επίσης γνωστό ότι μειώνει τον κίνδυνο του άνδρα για στυτική δυσλειτουργία και αυτή η νέα μελέτη διαπίστωσε ότι ο συνδυασμός άσκησης και διατροφής με πλούσιες σε φλαβονοειδή τροφές θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης στυτικής δυσλειτουργίας κατά 21%.
Ο επικεφαλής της έρευνας, καθηγητής Aedin Cassidy από το πανεπιστήμιο του East Anglia, ανέφερε σχετικά: “Γνωρίζαμε ήδη ότι η πρόσληψη ορισμένων τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε φλαβονοειδή μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο διαφόρων προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένου του διαβήτη και των καρδιαγγειακών παθήσεων. Αυτή είναι η πρώτη μελέτη που εξετάζει αναλυτικά τη σχέση ανάμεσα στα φλαβονοειδή και τη στυτική δυσλειτουργία, η οποία επηρεάζει μέχρι και το μισό του συνόλου των μεσήλικων και ηλικιωμένων ανδρών”.
Ακόμη και σήμερα, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλοί μύθοι γύρω από τη στυτική δυσλειτουργία. Πρόκειται για μια πάθηση που όχι μόνο είναι πολύ πιο συχνή από ό,τι οι περισσότεροι άνδρες συνειδητοποιούν, αλλά επίσης μπορεί να αποτελέσει σοβαρή υποκείμενη αιτία άλλων ιατρικών προβλημάτων. Ως εκ τούτου, είναι ένα θέμα που θα πρέπει να ελέγχεται από γιατρό.
Στην τελευταία αυτή έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 50.000 μεσήλικες άνδρες. Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη μια σειρά από παράγοντες όπως το σωματικό βάρος, το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας, την ποσότητα καφεΐνης που κατανάλωνε ο κάθε συμμετέχοντας, καθώς και το αν (και πόσο) κάπνιζε. Η έρευνα επίσης περιορίστηκε μόνο σε άνδρες με καλή γενική υγεία.
Περισσότερο από το ένα τρίτο των ανδρών βρέθηκε να πάσχει από στυτική δυσλειτουργία. Αλλά εκείνοι που ακολουθούσαν μια διατροφή πλούσια σε ανθοκυανίνες και φλαβονώνες ήταν λιγότερο πιθανό να έχουν συμπτώματα.
Οι κορυφαίες πηγές ανθοκυανινών και φλαβονονών είναι:
οι φράουλες
τα βατόμουρα
το κόκκινο κρασί
τα μήλα
τα αχλάδια και
τα εσπεριδοειδή
Τα φρούτα που εξαφανίζουν την στυτική δυσλειτουργία.

Μυστική επιχείρηση για τον Τραμπ μετά τη Σύνοδο στην Τουρκία: Τον έκρυψαν σε όχημα τροφοδοσίας και πέταξε με άλλο αεροπλάνο
Η Ουκρανία έπληξε τους «φρουρούς» εξοχικής κατοικίας του Πούτιν – Στο στόχαστρο των drones σύστημα αεράμυνας
Καταιγιστικές εξελίξεις στο μέτωπο της Greek Mafia: Χειροπέδες και σε δεύτερο «πρωτοπαλίκαρο» του Έντικ!- Συνελήφθη έξω από βενζινάδικο στο Παλαιό Φάληρο
Σοκ: Καμένα και κατεδαφιστέα ένα στα δύο σπίτια στο Πόρτο Γερμενό
Σοκ και φρίκη: Συνελήφθη γνωστή τρανς με βαριές κατηγορίες για αποπλάνηση ανηλίκου και σοδομισμό
Μέση Ανατολή: Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι ματαίωσε νέο κύκλο βομβαρδισμών στο Ιράν!-«Αποκλιμάκωση» του ζήτησε η Σαουδική Αραβία
Απαγορευτικό απόπλου σε Ραφήνα και Λαύριο – Τι ισχύει για το λιμάνι του Πειραιά
Νεκροί πυροσβέστες στο Ρέθυμνο: Σενάριο για μηχανική βλάβη στο υπηρεσιακό όχημα
Μαρία Καρυστιανού: «Η είσοδος μας στη Βουλή θα είναι μόνο η αρχή, στόχος μας να έρθει ο λαός στην εξουσία»
Tραμπ για πώληση F35 στην Τουρκία: Kανείς δεν θα μου πει σε ποιες χώρες θα πουλήσουμε όπλα
Πάρος: Λουκέτο στο Barbarossa της Νάουσας για φορολογικές παραβάσεις
Τουρκία: Σε λύση δύο κρατών για το Κυπριακό επιμένει ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν