ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θρήνος στη Λέσβο για την 36χρονη γιατρό που πέθανε 4 μέρες μετά τον τοκετό: «Πάθαινε ανακοπές κατά την αεροκομιδή!»

Βαθιά θλίψη έχει σκορπίσει στη Λέσβο ο ξαφνικός θάνατος της 36χρονης γιατρού Μάγδας, μόλις λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού.

Θρήνος στη Λέσβο για την 36χρονη γιατρό που πέθανε 4 μέρες μετά τον τοκετό: «Πάθαινε ανακοπές κατά την αεροκομιδή!»

Η νεαρή επιστήμονας, που είχε συνδέσει τη ζωή και την καριέρα της με το νοσοκομείο Μυτιλήνης και το ΕΚΑΒ, έφυγε από τη ζωή μετά από ραγδαία επιδείνωση της υγείας της και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των συναδέλφων της να την κρατήσουν στη ζωή.

Το χαμόγελό της έσβησε μέσα σε λίγα μόλις 24ωρα από τη στιγμή που έφερε στον κόσμο το παιδί της, ύστερα από επιπλοκές που προέκυψαν μετά τον τοκετό. Οι γιατροί του νοσοκομείου Μυτιλήνης έδωσαν μάχη για να τη σταθεροποιήσουν, όμως η κατάσταση κρίθηκε ιδιαίτερα σοβαρή. Η 36χρονη διασωληνώθηκε άμεσα και αποφασίστηκε η επείγουσα αεροδιακομιδή της στην Αθήνα με ελικόπτερο, προκειμένου να νοσηλευτεί σε εξειδικευμένη μονάδα.

Ωστόσο, η μεταφορά της αποδείχθηκε μοιραία. Όπως έγινε γνωστό, κατά τη διάρκεια της αεροκομιδής η κατάστασή της επιδεινώθηκε δραματικά, με αποτέλεσμα να υποστεί ανακοπές.

Συγκλονισμένη παραμένει η τοπική κοινωνία της Λέσβου, καθώς ο θάνατός της ήρθε απρόσμενα και βύθισε στο πένθος συναδέλφους, φίλους και συγγενείς. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γιατρός επρόκειτο αρχικά να γεννήσει την Παρασκευή με καισαρική στο νοσοκομείο του νησιού, ωστόσο τελικά ο τοκετός πραγματοποιήθηκε φυσιολογικά. Μετά τη γέννα παρουσίασε πυρετό και η κλινική της εικόνα επιδεινώθηκε ραγδαία, οδηγώντας στην εισαγωγή της στη ΜΕΘ και στη διασωλήνωση.

Η 36χρονη ζούσε και εργαζόταν στη Μυτιλήνη, με καταγωγή της οικογένειάς της από το χωριό Σκόπελος. Ο σύζυγός της είναι επίσης γιατρός στο νοσοκομείο του νησιού, γεγονός που κάνει την τραγωδία ακόμη πιο βαριά για το ιατρικό προσωπικό που τους γνώριζε και τους δύο.

Βαθιά συγκινημένος μίλησε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Μυτιλήνης για την «Μαγδούλα» τους: «Αν δεν βγούνε τα αποτελέσματα κανείς δεν ξέρει να πει τι ακριβώς έγινε. Ακούσαμε για μια επιπλοκή. Ήταν σε εμάς έναν χρόνο.

Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός με το χαμόγελο στα χείλη και επαγγελματίας την αγαπούσαμε όλοι και μας αγαπούσε. Ο άντρας της είναι και εκείνος γιατρός στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης. Είμαστε όλοι οι εργαζόμενοι σε άθλια κατάσταση».

Η Μάγδα είχε πολυετή παρουσία στο νοσοκομείο Μυτιλήνης, υπηρετώντας για περισσότερα από έξι χρόνια στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών, όπου είχε αφήσει έντονο το αποτύπωμά της. Συνάδελφοί της περιγράφουν έναν άνθρωπο αφοσιωμένο, με συνέπεια και βαθιά ανθρωπιά.

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος εργαζομένων του νοσοκομείου Μυτιλήνης, Στάθης Κλεάνθης: «Ακούσαμε ότι υπήρξε μια επιπλοκή στον τοκετό. Από το νοσοκομείο είχε φύγει πριν από ένα χρόνο. Για αρκετά όμως χρόνια ήταν στο νοσοκομείο ειδικευόμενη και μετά γιατρός. Πήγε στο ΕΚΑΒ μόνιμη γιατρός. Ήταν πάρα πολύ καλός, ζεστός άνθρωπος, πάντα με το χαμόγελο και ήταν στα ΤΕΠ για 6 περίπου χρόνια. Ήταν ξεχωριστό άτομο και γι’ αυτό όλοι έχουμε σοκαριστεί. Με αγάπη και χαμόγελο πάντα προσέγγιζε τον κόσμο».

Θρήνος στη Λέσβο για την 36χρονη γιατρό που πέθανε 4 μέρες μετά τον τοκετό: «Πάθαινε ανακοπές κατά την αεροκομιδή!»

Μόλις λίγους μήνες πριν, η 36χρονη είχε αφήσει προσωρινά πίσω της την ιατρική, για να ζήσει το όνειρο της μητρότητας και να φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί, ένα γεγονός που περίμενε με μεγάλη συγκίνηση. Ο σύζυγός της, επίσης γιατρός, στεκόταν στο πλευρό της σε αυτή τη νέα αρχή που, δυστυχώς, μετατράπηκε σε τραγωδία.

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκαλεί και μια παλαιότερη ανάρτησή της στα social media, μετά τον θάνατο του πατέρα της, όπου είχε γράψει: «Βιάστηκες να φύγεις μακριά μας… θα είσαι όμως για πάντα στη καρδιά, στο μυαλό και στη ζωή μου.. Θα σ αγαπώ για πάντα!».

Συγκλονιστικός ήταν και ο απολογισμός που έκανε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, περιγράφοντας τις δραματικές ώρες που ακολούθησαν την επιδείνωση της υγείας της και την αεροδιακομιδή της:

Advertisement

«Είμαστε συγκλονισμένοι, σοκαρισμένοι. Θρηνούμε το θάνατο της 36χρονης συναδέλφου γιατρού του ΕΚΑΒ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ της μοναδικής στο Βόρειο Αιγαίο. Εξαιρετική συνάδελφος, εξυπηρετική, χαμογελαστή ήταν στη πρώτη γραμμή έως 6 μηνών έγκυος σηκώνοντας, εξυπηρετώντας έκτακτα υπέρβαρα πολλές φορές περιστατικά.

Έκανε ειδικότητα στα επείγοντα του νοσοκομείου Μυτιλήνης και προσελήφθη πριν ένα χρόνο στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης. Ο σύζυγος επίσης γιατρός του νοσοκομείου Μυτιλήνης. Παρασκευή εισήχθη για τοκετό και έφερε στο κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι το οποίο βρίσκεται στη μαιευτική κλινική. Οι συνάδελφοι το προσέχουν σαν δικό τους παιδί.

Σάββατο εμφανίζεται πυρετός στην 36χρονη και αντιμετωπίζεται με θεραπευτική αγωγή. Κυριακή επιβαρύνεται η υγεία της και εισάγεται στη ΜΕΘ. Διάσωληνώνεται, σταθεροποιείται όσο γίνεται και αποφασίζεται η διακομιδή της στο ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ το οποίο εφημέρευε όπου με συνεννοήσεις είχε βρεθεί κλίνη ΜΕΘ.

Την αεροδιακομιδή της ανέλαβε η διευθύντρια αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ. Δυστυχώς κατά την αεροδιακομιδή έπαθε ανακοπές και υπήρξαν τιτάνιες προσπάθειες ανάταξης από την ομάδα αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ. Χθες 5.30 απόγευμα μεταφέρθηκε στα επείγοντα του ΑΤΤΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ με ανακοπή και παρά τις μεγάλες προσπάθειες των γιατρών δεν κατέστη δυνατή η επαναφορά της.

Την Τρίτη πρωί έγινε χειρουργική επέμβαση στο νοσοκομείο Μυτιλήνης χωρίς να διαπιστωθούν υπολείμματα του τοκετού.

Κρίμα χάθηκε μια νέα γυναίκα μετά από φυσιολογικό τοκετό στο πρώτο παιδάκι της. Ασφαλώς θα πρέπει να διερευνηθούν τα αίτια του θανάτου της συναδέλφου και εάν προκύψουν ευθύνες να αποδοθούν. Πάντως είμαστε όλοι συγκλονισμένοι. Αποδεικνύεται ουδείς άτρωτος.

Συλλυπητήρια στην οικογένεια και σε όλους τους συναδέλφους της Μυτιλήνης. Κλαίμε όλοι».

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Back to top button