Το νέο trend των ταξιδιωτών είναι το ταξίδι χωρίς πλάνο – Το ζήτημα είναι ο αυθορμητισμός της στιγμής

Σε ό,τι αφορά την ταξιδιωτική εμπειρία, αυτή εξελίσσεται από όλο και περισσότερους ταξιδιώτες ως απαρχή για μια εμπειρία μερικής αποσύνδεσης από τον ψηφιακό μας εαυτό, σε μια αντίστροφη πορεία από την πεπατημένη, μακριά από προσεκτικά σχεδιασμένες διαδρομές και χαρτογραφήσεις. Το ζήτημα εν τοιαύτη περιπτώσει δεν έχει να κάνει με τον προορισμό αυτόν καθαυτόν αλλά με την ιδέα της εκλογής του την τελευταία στιγμή, ο αυθορμητισμός και την ανάλογη μη-προετοιμασία.

Πλέον, εν έτει 2024, η επιθυμία της απεμπλοκής αυτής από τον απόλυτο προγραμματισμό των πάντων μετατρέπεται σε διακριτή τάση ταξιδιού. Χαρακτηριστικά, το Booking.com ανέφερε πρόσφατα ότι το 50 % των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο θέλουν να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι-έκπληξη, όπου τα πάντα, ακόμη και ο προορισμός, είναι άγνωστα μέχρι την άφιξή τους, και έτσι, ο αυθορμητισμός φτάνει στο μέγιστο.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, μόνο τυχαίο δεν είναι που κερδίζουν σε δημοφιλία υπηρεσίες όπως η Get Lost, η οποία προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα απλώς να επιλέξουν ένα προτιμώμενο περιβάλλον –πολικό, ζούγκλα, έρημο, βουνό ή παράκτιο– και να αφήσουν την ομάδα της να αποφασίσει για όλα τα άλλα. Υπάρχουν ακόμη και υπηρεσίες, όπως η Journee, η οποία πηγαίνοντας το στοιχείο της έκπληξης ένα βήμα παραπέρα, ενημερώνει τους ταξιδιώτες για το πού πηγαίνουν στο αεροδρόμιο. Το ζήτημα εδώ είναι ότι μπορείτε απρόσμενα και με την ίδια ευκολία να βρεθείτε με κατεύθυνση το Μπέργκεν ή τη Ρώμη, την Κορσική, το Παλέρμο ή τη Λεμεσό.

Exit mobile version