Τζένη Μήτση (Sofitel): «Ανοίξτε τις πόρτες του ξενοδοχείου, για να φιλοξενήσουμε όσο μπορούμε περισσότερο κόσμο, που μας έρχεται παγωμένος από την Αττική Οδό!» – Η υπεύθυνη στάση και η κοινωνική ευθύνη των επιχειρηματιών του Sofitel απέναντι στην εγκληματική αδιαφορία και στην ανικανότητα της εταιρείας που εκμεταλλεύεται την Αττική Οδό

«Ανοίξτε τις πόρτες του ξενοδοχείου, για να φιλοξενήσουμε όσους μπορούμε περισσότερους, από τους ταλαιπωρημένους ανθρώπους, που μας έρχονται παγωμένοι από την Αττική Οδό!».

Αυτή ήταν η εντολή της Τζένης Μήτση, διευθύνουσας συμβούλου του ξενοδοχείου Sofitel, που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και άνοιξε τις πόρτες του για να προσφέρει ένα ζεστό και προστατευμένο περιβάλλον σε εκατοντάδες ‘κατεψυγμένους’ συμπολίτες μας, που είχαν εγκαταλείψει τα αυτοκίνητά τους στην Αττική Οδό και είχαν κάνει χιλιόμετρα μέσα στο παγωμένο χιόνι, για να αναζητήσουν κάπου καταφύγιο.


Όπως γνωρίζουμε, όλοι οι αρμόδιοι της εταιρείας που εκμεταλλεύεται την Αττική Οδό και βγάζει πάνω από 150 εκατ. κέρδη το χρόνο, είχαν εγκαταλείψει 3.500 περίπου ανθρώπους στο έλεος του χιονιά, εγκλωβισμένους μέσα στα αυτοκίνητά τους, όπου είχαν τελειώσει τα καύσιμα, χωρίς νερό και τροφή και χωρίς καμία βοήθεια ή σχετική ενημέρωση!

 

Η συμπεριφορά αυτή, που δεν απαλύνεται από το διχίλιαρο της ‘παρηγοριάς’, που ζήτησε η κυβέρνηση να δοθεί από την Αττική Οδό στους ταλαιπωρημένους πολίτες, αποτελεί μία από τις πιο μαύρες σελίδες στην Ιστορία της Ελληνικής επιχειρηματικότητας, η οποία -όπως αποδεικνύεται στην πράξη- έχει και τις πολλές φωτεινές της πλευρές, με πολύ πρόσφατο παράδειγμα την συμπεριφορά της οικογένειας Μήτση (Sofitel), η οποία έδειξε και κοινωνική ευαισθησία αλλά και κοινωνική συνείδηση και υπευθυνότητα για όσα συμβαίνουν γύρω μας.

 

 

 

 

 

 

 

 

Exit mobile version