Συνέντευξη στα Ρωσικά ΜΜΕ έδωσε ο επικεφαλής των Ρωσικών Μυστικών Υπηρεσιών και γραμματέας του Συμβουλίου Ασφαλείας της Ρωσίας Νικολάι Πατρούσεφ στην οποία μίλησε για όλα εξαπολύοντας πραγματικές ‘βόμβες’
Ποιοι είναι οι στόχοι της Δύσης απέναντι στην Ρωσία, την κατάσταση στην Ουκρανία, για τον κορωνοϊό και πολλά ακόμη θέματα.
Τα κυριότερα αποσπάσματα της συνέντευξης
Κατά την γνώμη σας τι επιχειρεί να κάνει η Δύση στην Ουκρανία αλλά και γενικότερα;
«Η τακτική των Αγγλοσάξωνων δεν έχει αλλάξει εδώ και αιώνες. Έτσι και σήμερα συνεχίζουν να υπαγορεύουν τους όρους τους στον κόσμο, καταπατώντας τα κυριαρχικά δικαιώματα των κρατών.
Καλύπτοντας τις πράξεις τους με ωραία λόγια για τους αγώνες για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ελευθερία και τη δημοκρατία, εφαρμόζουν στην πραγματικότητα το δόγμα του «χρυσού δισεκατομμυρίου», που υποδηλώνει ότι ένας περιορισμένος αριθμός ανθρώπων μπορεί να ανθίσει σε αυτόν τον κόσμο.
Η μοίρα των υπολοίπων, όπως πιστεύουν, είναι να λυγίσουν την πλάτη στο όνομα του διακηρυγμένου στόχου τους.
Προκειμένου να αυξηθεί η ευημερία μιας χούφτας μεγιστάνων στην πόλη του Λονδίνου και στη Wall Street, οι κυβερνήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών και της Βρετανίας, που ελέγχονται από το μεγάλο κεφάλαιο, δημιουργούν μια οικονομική κρίση στον κόσμο, καταδικάζοντας εκατομμύρια ανθρώπους στην Αφρική, την Ασία και την Λατινική Αμερική στην πείνα, περιορίζοντας την πρόσβασή τους σε σιτηρά, λιπάσματα και ενεργειακούς πόρους.
Με τις πράξεις τους προκαλούν ανεργία και μεταναστευτική καταστροφή στην Ευρώπη. Χωρίς να ενδιαφέρονται για την ευημερία των ευρωπαϊκών κρατών, κάνουν τα πάντα για να τα εξαφανίσουν από το βάθρο των οικονομικά ανεπτυγμένων χωρών.
Σήμερα, λέγεται όλο και περισσότερο ότι οι δυτικές φαρμακευτικές εταιρείες ενδιαφέρονται για την εξάπλωση επικίνδυνων ασθενειών και για την καθημερινή εξάρτηση της ανθρωπότητας από τα φάρμακα…
«Ορισμένοι ειδικοί εκφράζουν την άποψη ότι ο κορωνοϊός, θα μπορούσε να είχε δημιουργηθεί στα εργαστήρια του Πενταγώνου με τη βοήθεια ορισμένων μεγάλων πολυεθνικών φαρμακευτικών εταιρειών.
Τα κεφάλαια των Κλίντον, Ροκφέλερ, Σόρος και Μπάιντεν συμμετείχαν σε αυτό το έργο με κρατικές εγγυήσεις.
Αντί να φροντίζει για την υγεία της ανθρωπότητας, η Ουάσιγκτον ξοδεύει δισεκατομμύρια για τη μελέτη νέων παθογόνων παραγόντων. Επιπλέον, η δυτική ιατρική ασκεί ολοένα και περισσότερο τη γενετική μηχανική, τις μεθόδους συνθετικής βιολογίας, θολώνοντας έτσι τη γραμμή μεταξύ τεχνητής και φυσικής.»
Η Ουάσιγκτον σχεδιάζει να κατατάξει τη Ρωσία στις χώρες που υποθάλπουν ή υποστηρίζουν την τρομοκρατία. Ορισμένες μάλλστα χώρες όπως η Λιθουανία ήδη εκχωρούν επίσημα ένα τέτοιο καθεστώς στη Ρωσία…
«Όπως λένε, το καπέλο του κλέφτη καίγεται. Σήμερα είναι εύκολο να πούμε ποια από τις μεγαλύτερες διεθνείς τρομοκρατικές οργανώσεις προέκυψαν από την αμερικανική βοήθεια.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες την χρησιμοποιούν ευρέως ως εργαλείο γεωπολιτικής αντιπαράθεσης, συμπεριλαμβανομένης της χώρας μας. Πίσω στα μέσα της δεκαετίας του 1980, υπό τον έλεγχο των αμερικανικών υπηρεσιών πληροφοριών, η Αλ Κάιντα δημιουργήθηκε σε αφγανικό έδαφος για να αντιμετωπίσει τη Σοβιετική Ένωση. Στη δεκαετία του 1990, οι Ηνωμένες Πολιτείες δημιούργησαν το κίνημα των Ταλιμπάν για να επηρεάσουν το Αφγανιστάν και την Κεντρική Ασία.
Καθοδηγούμενοι από τα υποτιθέμενα «εθνικά τους συμφέροντα», οι Ηνωμένες Πολιτείες ανέτρεψαν με τη δύναμη των όπλων καθεστώτα στη Λιβύη, στο Ιράκ και προσπάθησαν να το κάνουν και στη Συρία.
Και η κύρια δύναμη κρούσης σε όλες τις περιπτώσεις είναι οι ριζοσπαστικές ομάδες, η περαιτέρω ενοποίηση των οποίων οδήγησε στη δημιουργία ενός τρομοκρατικού τέρατος που ονομάζεται ISIS ακολουθώντας την Αλ Κάιντα και τους Ταλιμπάν, που ξέφυγαν από τον έλεγχο των Αμερικανών.
Είναι επίσης γνωστό για τις θερμές σχέσεις της Ουάσιγκτον με κακοποιούς νεοναζί στην Ουκρανία.»
Υπάρχει ακόμη πολλή διαμάχη για τους νεοναζί στην Ουκρανία. Στη Δύση επαναλαμβάνουν ομόφωνα ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι. Ο πρόεδρος Μπάιντεν, ζητώντας από το Κογκρέσο δισεκατομμύρια δολάρια σε προμήθειες όπλων στην Ουκρανία, αποκάλεσε τη χώρα την πρώτη γραμμή του αγώνα για ελευθερία…
«Είναι πιθανό οι Δυτικοί να μην βγάλουν τα ροζ γυαλιά τους έως ότου οι βάναυσοι Ουκρανοί τραμπούκοι αρχίσουν να οργίζονται στους δρόμους τους. Παρεμπιπτόντως, όχι μόνο στην Ευρώπη.
Θυμηθείτε τον πρόσφατο πυροβολισμό στην πόλη Μπάφαλο της Αμερικής. Θα ήθελα να ρωτήσω τους Αμερικανούς ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός νεοναζί που πυροβολεί ανθρώπους σε ένα σούπερ μάρκετ και των μαχητών του Αζόφ, που ταπείνωσαν και κατέστρεφαν τον άμαχο πληθυσμό του Ντονμπάς κάθε μέρα, χρόνο με τον χρόνο;»
Τι περιμένει την Ουκρανία στο μέλλον; Θα συνεχίσει να υπάρχει ως χώρα;
«Η μοίρα της Ουκρανίας θα καθοριστεί από τους ανθρώπους που ζουν στην επικράτειά της. Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι η χώρα μας δεν επιχείρησε ποτέ να ελέγξει τη μοίρα άλλων κυρίαρχων κρατών. Αντίθετα, τους βοηθήσαμε να υπερασπιστούν την αυτονομία τους. Υποστηρίξαμε τις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του εμφυλίου τους πολέμου. Η Γαλλία έλαβε επανειλημμένη βοήθεια.
Στο Συνέδριο της Βιέννης το 1815 δεν επέτρεψαν να ταπεινωθεί και κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο έσωσαν δύο φορές το Παρίσι. Ήταν η ΕΣΣΔ που δεν επέτρεψε στους Βρετανούς και τους Αμερικανούς το 1945 να χωρίσουν τη Γερμανία σε πολλά κράτη. Είναι γνωστός ο καθοριστικός ρόλος της Μόσχας στην ενοποίηση της Γερμανίας, στον οποίο αντιτάχθηκαν περισσότερο οι Γάλλοι και οι Βρετανοί.
Η Ρωσία έπαιξε εξίσου σημαντικό ρόλο στην ιστορία του πολωνικού κράτους. Σήμερα η Δύση επιχειρεί με κάθε δυνατό τρόπο να δυσφημίσει τη συμβολή της χώρας μας στο δικαίωμα άλλων κρατών να καθορίζουν τις τύχες τους.»
Είναι αλήθεια ότι η Φινλανδία έγινε κράτος προερχόμενη μέσα από την Ρωσική Αυτοκρατορία;
«Έχετε δίκιο. Επιπλέον, η Φινλανδία βγήκε από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, παρόλο που συμμετείχε στο πλευρό της Γερμανίας, με ελάχιστη ζημιά της χάρη στη θέση που πήρε η Μόσχα.
Τώρα, μαζί με τη Σουηδία, η Φινλανδία έχει πειστεί να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ, δήθεν για τη δική τους ασφάλεια. Η Τουρκία και η Κροατία, ωστόσο, έχουν αντίρρηση, αλλά, νομίζω, παρόλα αυτά, το Ελσίνκι και η Στοκχόλμη θα γίνουν δεκτά στο μπλοκ, επειδή έτσι αποφάσισε η Ουάσιγκτον, όπως και οι Βρυξέλλες που ελέγχονται από αυτές.
Η βούληση άλλων λαών δεν ενδιαφέρει την ηγεσία των Ηνωμένων Πολιτειών, αν και, πιστεύω, πολλοί από τους κατοίκους αυτών των χωρών κατανοούν σε τι είδους περιπέτεια ωθούνται.
Το ΝΑΤΟ δεν είναι ένας αμυντικός, αλλά ένας καθαρά επιθετικός στρατιωτικός οργανισμός και η ένταξη μιας χώρας σε αυτόν συνεπάγεται την αυτόματη μεταφορά σημαντικού μέρους της κυριαρχίας της απευθείας στην Ουάσιγκτον. Εάν η στρατιωτική υποδομή της συμμαχίας επεκταθεί στο έδαφος της Φινλανδίας και της Σουηδίας, η Ρωσία θα το αντιληφθεί ως άμεση απειλή για τη δική της ασφάλεια και θα υποχρεωθεί να απαντήσει.»
Τα κράτη μέλη του ΝΑΤΟ επιμένουν όμως στην ένταξη των δύο αυτών χωρών
«Ήταν η στάση του Κιέβου υπό την ηγεσία του ΝΑΤΟ που οδήγησε στο καταστροφικό αυτό σενάριο. Εάν η Ουκρανία παρέμενε ανεξάρτητη και δεν ελεγχόταν από το σημερινό καθεστώς μαριονέτας, με εμμονή να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ, τότε θα είχε προ πολλού εκδιώξει όλα τα απομεινάρια των Ναζί από τη γη της.
Εν τω μεταξύ, αυτή η σύγκρουση θεωρείται ως το ιδανικό σενάριο για ολόκληρη τη βορειοατλαντική συμμαχία υπό την ηγεσία των Ηνωμένων Πολιτειών.
Η Δύση χρειάζεται την Ουκρανία ως αντίβαρο στη Ρωσία, αλλά και ως πεδίο δοκιμών για όπλα και χωματερή για την απόρριψη απαρχαιωμένων όπλων.
Τροφοδοτώντας τις εχθροπραξίες, οι Ηνωμένες Πολιτείες διοχετεύουν χρήματα στο στρατιωτικό-βιομηχανικό συγκρότημα τους, και πάλι, όπως και στους πολέμους του 20ού αιώνα, παραμένοντας στην πλευρά των νικητών. Ταυτόχρονα, οι ΗΠΑ θεωρούν τους κατοίκους της Ουκρανίας ως αναλώσιμο υλικό, το οποίο δεν έχει θέση στο «χρυσό» αυτό «δισεκατομμύριο».
Μιλώντας για δισεκατομμύρια. Ο Ζελένσκι λέει ότι η Ρωσία πρέπει να πληρώσει αποζημιώσεις στην Ουκρανία…
«Η Ρωσία είναι αυτή που έχει το δικαίωμα να απαιτήσει αποζημιώσεις από τις χώρες που υποστήριξαν τους Ναζί στην Ουκρανία και το εγκληματικό καθεστώς του Κιέβου.
Το DPR και το LPR (σ.σ. οι Δημοκρατίες του Ντόνετσκ και του Λουγκάνσκ) θα πρέπει να απαιτήσουν αποζημίωση από αυτούς για όλες τις υλικές ζημιές στα 8 χρόνια επιθετικότητας. Και ο ίδιος ο ουκρανικός λαός αξίζει αποζημιώσεις από τους κύριους υποκινητές της σύγκρουσης, δηλαδή τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Βρετανία, που αναγκάζουν τους Ουκρανούς να πολεμούν, που υποστηρίζουν τους νεοναζί, που τους προμηθεύουν όπλα και στέλνουν τους στρατιωτικούς συμβούλους και τους μισθοφόρους τους.
Πολλοί Ουκρανοί, δυστυχώς, εξακολουθούν να πιστεύουν αυτό που τους λέει η Δύση και το καθεστώς του Κιέβου. Η απογοήτευση θα έρθει αργά ή γρήγορα.
Πρέπει ακόμη να ανοίξουν τα μάτια τους και να δουν ότι η χώρα τους στην πραγματικότητα δεν υπάρχει, ότι η γονιδιακή δεξαμενή των ανθρώπων, η πολιτιστική της μνήμη καταστρέφονται από τους Δυτικούς και αντικαθίστανται από λυσσασμένες έννοιες του φύλου και κενές φιλελεύθερες αξίες».

Εξοπλιστικά – Ακόμη μία… “επιτυχία” της Κυβέρνησης Μητσοτάκη: Το «χρυσό» πακέτο που θα λαμβάναμε -ως αντάλλαγμα- για τη στρατιωτική βοήθεια που στείλαμε στην Ουκρανία και δεν ήρθε ποτέ – Οι υποσχέσεις των ΗΠΑ, οι προσδοκίες της Αθήνας και η σκληρή προσγείωση στην πραγματικότητα
Σκάνδαλο υποκλοπών : Εξαγωγές λογισμικών παρακολούθησης καί από την Βουλγαρία κάνει εταιρεία συμφερόντων του Τάλ Ντίλιαν – Αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Politico
Ο φόβος για το κόμμα του Αντώνη Σαμαρά οδηγεί το Μέγαρο Μαξίμου σε «υπόγεια συμφωνία» με τον Ηλία Κασιδιάρη για να κάνει δική του πολιτική κίνηση μόλις βγει από τις φυλακές τον Σεπτέμβριο – Τι αποκαλύπτει η εφημερίδα «Δημοκρατία»;
Λιγνίτης : Σόκ στο Πανελλήνιο από την καταστροφή της ενεργειακής ραχοκοκκαλιάς της Χώρας – Γιατί έπρεπε να ανατινάξουν τους τεράστιους καδοφόρους εκσκαφείς που έβγαζαν από τα σπλάχνα της γης μας τον ορυκτό μας πλούτο ; – Ποιοι μεθοδεύουν την ενεργειακή εξάρτηση της Ελλάδος από το εξωτερικό ;(Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο)
Τουρκία: Ηγετικό ρόλο επιδιώκει να αποκτήσει στο ΝΑΤΟ μετά την απόφαση του Τραμπ να αποσύρει σταδιακά από την Ευρώπη το μεγαλύτερο μέρος των Αμερικανικών δυνάμεων – “Καρφιά” κατά της Συμμαχίας Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ από τον Τούρκο ΥΠΑΜ Γιασάρ Γκιουλέρ – Πως ο Ερντογάν σκέπτεται να εκμεταλλευτεί την Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στις 7 και 8 Ιουλίου στην Άγκυρα;
Αντώνης Σαμαράς: Σε διψήφια ποσοστά η δυνητική ψήφος – Αφαιρεί από 3% έως 7% από την εκλογική δύναμη Μητσοτάκη – Τι βγάζουν οι μυστικές δημοσκοπήσεις – «Θερινός συναγερμός» στο Μέγαρο Μαξίμου
Αυτή είναι η ανάπτυξη του Μητσοτάκη: Η ακρίβεια «καταβροχθίζει» τα εισοδήματα των εργαζομένων- Μόλις 18 ημέρες στην καλύτερη περίπτωση καλύπτει ο μισθός! – Το 50% των εργαζομένων αναζητά και δεύτερη δουλειά για να τα βγάλει πέρα!
Ελληνο-Τουρκικά: Την ώρα που στην Αθήνα “κοιμούνται” στην Άγκυρα δουλεύουν – Ετοιμάζει ο Ερντογάν Συμφωνία με την Αίγυπτο για να αρπάξει από την Ελλάδα την ΑΟΖ του νησιωτικού συμπλέγματος του Κστελλορίζου – Οι κίνδυνοι που απορρέουν για την Ελλάδα από την Τετραμερή Συμμαχία Τουρκίας – Αιγύπτου, Σαουδικής Αραβίας και Πακιστάν
Γεωπολιτική κλιμάκωση: Ρητορική-σοκ από τη Μόσχα για πιθανό πυρηνικό πλήγμα στην Ευρώπη εντός 12 μηνών
Αντί να καταπολεμήσει τα καρτέλ και την ακρίβεια που γονατίζουν τα Ελληνικά νοικοκυριά η Κυβέρνηση εμπαίζει τους Έλληνες με την κωμική εφαρμογή “PosoKanei” -Οι εξουθενωμένοι εργαζόμενοι και οι ηλικιωμένοι συνταξιούχοι καλούνται να κάνουν… περιοδεία στα σούπερ μάρκετ μπας και βρουν ένα προϊόν φτηνότερο κατά ένα ευρώ – Για πόσο ακόμη θα εξακολουθήσουν να προσβάλλουν την νοημοσύνη μας;
Τουρκία: Ο Ερντογάν συμμαχεί με το Πακιστάν και το Κατάρ για ένα ιδιότυπο “μουσουλμανικό ΝΑΤΟ” – Πακιστανοί πιλότοι με Τουρκικά F16 σε παραβιάσεις του Ελληνικού εναέριου χώρου – Κοινά αεροναυτικά γυμνάσια στο Αιγαίο και την Ν.Α.Μεσογειο – Γιατί η Ελλάδα δεν συμπράττει πιο συστηματικά με την Ινδία για να συγκροτήσει τον αντίπαλο πυλώνα ;
Απίστευτη… “επιτυχία” του “Επιτελικού Κράτους” Μητσοτάκη: Στην καρδιά της τουριστικής περιόδου και σε μια χρονιά που “πνιγήκαμε” από τις βροχές Τήνος, Αλόννησος, Κάρπαθος, Αστυπάλαια και Πάτμος μένουν χωρίς νερό – Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης τα νησιά λόγω δραματικής λειψυδρίας
Η αγωνία του “τερματοφύλακα” Κυριάκου Μητσοτάκη πριν από τα ” πέναλτυ” του Αντώνη Σαμαρά – Ένα βιβλίο και μια ταινία που ταιριάζουν απόλυτα στην ατμόσφαιρα που επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου ,εν όψει της δημοσιοποίησης των αποφάσεων του πρώην Πρωθυπουργού
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν ηλεκτρονικά τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης τα 14 σημεία της Συμφωνίας μεταξύ τους για τον τερματισμό των πολεμικών συγκρούσεων – Πληθαίνουν οι φωνές στην Αμερική που επιμένουν ότι ο μεγάλος κερδισμένος είναι η Τεχεράνη – Ανακουφισμένος ο Τραμπ επειδή βγήκε από μία παγίδα πολέμου λίγους μήνες πριν από τις κρίσιμες ενδιάμεσες εκλογές