Η σοκαριστική σύγκρουση των δύο λεωφορείων την Παρασκευή στη Βούλα έχει καταγραφεί στο βίντεο – ντοκουμέντο που εξασφάλισε το MEGA. Να σημειωθεί ότι 47 τραυματίες μεταφέρθηκαν σε τέσσερα νοσοκομεία της Αττικής.
Το αστικό λεωφορείο 122Θ κινούταν κανονικά στη δεξιά λωρίδα της λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή. Η 50χρονη οδηγός όμως, χωρίς να κόψει ταχύτητα, έπεσε πάνω στο προπορευόμενο λεωφορείο που εκείνη την στιγμή ετοιμαζόταν να φύγει.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Tηλεματικής, το δεύτερο λεωφορείο που οδηγούσε η 50χρονη, κινείτο με χαμηλή ταχύτητα.
«Οδηγεί και στον δήμο μεγάλο φορτηγό. Ζαλίστηκε εκείνη την ώρα και έπαθε ό,τι έπαθε», είπε η πεθερά της.
«Υπάρχουν και βάρδιες στην κοινοπραξία που δουλεύουν και 16 ώρες ή άνω των 10 ωρών, το οποίο δεν προβλέπεται». Ττις προηγούμενες ημέρες είχε δουλέψει τόσο; «Ναι, είχε δουλέψει 1η του μήνα 16 ώρες», δήλωσε ο Σταύρος Ταταράκης, επαγγελματίας οδηγός ΟΣΥ.
Στο ΚΑΤ, 38χρονη πολυτραυματίας αναμένεται να χειρουργηθεί, ενώ η 50χρονη οδηγός νοσηλεύεται φρουρούμενη.
Παρά τη χαμηλή ταχύτητα, το βάρος του λεωφορείου αύξησε την ορμή και την ισχύ της σύγκρουσης.
«Η μάζα των λεωφορείων είναι τέτοια που ακόμα και με 15-20 χιλιόμετρα προκαλούνται σημαντικές παραμορφώσεις και τραυματισμοί μέσα στους επιβάτες», εξήγησε ο Φίλιππος Μπρέζας, Δικαστικός Μηχανολόγος, πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων.
Την ώρα του ατυχήματος, στη βοηθητική λωρίδα που χρησιμοποιείται κανονικά μόνο από τα αστικά λεωφορεία, υπήρχαν παρκαρισμένα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα η επιβίβαση και η αποβίβαση των επιβατών να γίνει στη δεξιά λωρίδα της λεωφόρου Καραμανλή.
Τα αίτια της σύγκρουσης ερευνώνται από την Tροχαία και τις εισαγγελικές αρχές.
Σοβαρές καταγγελίες από τους οδηγούς για 16ωρα στους δρόμους
Εν τω μεταξύ, ο Γιώργος Καραγιάννης, μέλος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, μίλησε στις «Εξελίξεις Τώρα» για τις καταγγελίες οδηγών λεωφορείων για 16ωρη εργασία και τις προειδοποιήσεις τους, οι οποίες αγνοήθηκαν.
Την Παρασκευή 4/7, λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, ένα λεωφορείο το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Αργυρούπολη – Σαρωνίδα, σταμάτησε σε στάση πάνω στην λεωφόρο Ποσειδώνος στο ύψος της Βούλας. Στη συνέχεια, ένα άλλο λεωφορείο, έπεσε με σφοδρότητα στο πίσω μέρος του προπορευόμενου λεωφορείου.
Αιτία της σύγκρουσης η αδιαθεσία της οδηγού, όπως είπε και η ίδια. Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Σύμφωνα με έγγραφο που φέρνουν στη δημοσιότητα οι «Εξελίξεις Τώρα», οι οδηγοί που απασχολούνται στα λεωφορεία φαίνεται να εργάζονται καθημερινά σε εξαντλητικά ωράρια, φτάνοντας ακόμη και τις 16 ώρες συνεχόμενης οδήγησης.
Όπως προκύπτει, η συγκεκριμένη οδηγός δούλευε επί 4 ημέρες, δύο 16ωρα και δύο 8ωρα. Συγκεκριμένα, την Τρίτη 1η Ιουλίου δούλεψε 16 ώρες. Την Τετάρτη δούλεψε 7 ώρες. Την Πέμπτη, 8 ώρες. Και την Παρασκευή, δούλεψε 15 ώρες, καθώς δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την βάρδιά της αφού έγινε το ατύχημα.
Και όλα αυτά, την ώρα που το υπουργείο Εργασίας νομιμοποιεί το 13ωρο σε έναν εργοδότη, από δύο ή και περισσότερους που ήταν μέχρι σήμερα, παρουσιάζοντάς το ως ενισχυτικό της ευελιξίας και ως αίτημα των εργαζομένων ενώ, στην πραγματικότητα, όπως λένε όλα τα σωματεία εργαζομένων, δεν είναι παρά «χατίρι» στους εργοδότες.
«Ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Εδώ και 1,5 χρόνο έχουμε κάνει παρεμβάσεις και έχουμε πει για τα ωράρια και τις άθλιες συνθήκες εργασίας. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να δουλέψει 16 ώρες σε αστικό λεωφορείο. Είναι άνθρωπος, όχι ρομπότ. Έχουμε καταγγείλει αυτά τα φαινόμενα 2 φορές στον ΟΑΣΑ. Δυστυχώς, συνεχίζουν μέχρι τώρα. Τα γνωρίζουν και ο ΟΑΣΑ και η κυβέρνηση. Έχουν ευθύνες πάνω σε αυτό το έγκλημα που έγινε. Ήταν θέμα τύχης που δεν είχαμε νεκρούς», υπογράμμισε ο Γιώργος Καραγιάννης, μέλος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΑ.

Ψυχρολουσία στην Αθήνα: Ο Αμερικανός πρέσβης στην Άγκυρα δήλωσε ότι «σε 4-6 μήνες θα εγκριθούν τα τουρκικά F-35» – Ο Ερντογάν “παίζει μπάλα” και η Ελληνική Κυβέρνηση κοιτάει αμήχανα
Οι Ρώσοι “παίζουν” με τον Μακρόν: Έστειλαν drones σε Γαλλική ναυτική βάση πυρηνικών υποβρυχίων την στιγμή που ο Γάλλος Πρόεδρος συναντούσε τον Κινέζο ομόλογο του και του ζητούσε να πείσει τον Πούτιν να κάνει πίσω για την ειρήνη στην Ουκρανία – Άνοιξε πυρ και τα κατέρριψε το προσωπικό του Γαλλικού Ναυτικού
Γιατί ο πολεμοκάπηλος και πάντα… “πρόθυμος” μακρόν έστειλε στρατιωτικές δυνάμεις να εκπαιδεύονται στην Ρουμανία για πολεμικές επιχειρήσεις ενώ ο Τραμπ και ο Πούτιν έχουν συμφωνήσει και προσπαθούν να λήξουν τον Ρωσο-Ουκρανικό πόλεμο;
Από θαύμα δεν είχαμε θύματα στην Καλαμάτα: Κατέρρευσε τσιμεντένια μαρκίζα στο Κέντρο της πόλης
Ασταμάτητη η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Επισκέφτηκε τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και τον Άγιο Δημήτριο – «Γεια σου Βόρεια Ελλάδα»
“Χείμαρρος” το Mega του Μαρινάκη για το ΣΕΦ: «Διεθνής διασυρμός – Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού δεν έδωσαν λύση»
Τα χάλια μας: Πεσμένο δέντρο στην Παπανικολή προκάλεσε κομφούζιο στο Χαλάνδρι – Κλειστός για ώρες ο δρόμος
Οι αγρότες αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους – Μπλόκα και συγκρούσεις με την ΕΛΑΣ σε όλη την Ελλάδα – Δικογραφία στον οδηγό τρακτέρ που κινήθηκε απειλητικά κατά πεζών αστυνομικών σε μπλόκο κοντά στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Έφηβος περιγράφει την Κόλαση της κεταμίνης και πως καταστράφηκε η ζωή του: Έπαιρνε 11 γραμμάρια την ημέρα
Κυκλοφοριακό χάος στο Χαλάνδρι: Χωρίς φανάρια η Παπανικολή λόγω της κακοκαιρίας
Σκληρό διπλωματικό “πόκερ” με φόντο την Eurovision: Ιστορικές αποχωρήσεις λόγω συμμετοχής του Ισραήλ
Κακοκαιρία Byron: Η καλύτερη… “διαφήμιση” για τη χώρα μας – Ζευγάρι Γερμανών στη Φοινικούντα πήδηξε από το παράθυρο και κολύμπησε για να σωθεί από τα ορμητικά νερά
Σπουδαία τιμητική διάκριση για τον Ντόναλντ Τραμπ: Έλαβε το βραβείο ειρήνης της FIFA – «Από τις μεγαλύτερες τιμές της ζωής μου»
Τουρκία: Ο Ερντογάν έχει «βάλει στο μάτι» την αεροπορική βάση T4 στην πόλη Χομς της Συρίας με το Ισραήλ να παρακολουθεί στενά και να είναι έτοιμο για όλα
Πόλεμος στην Ουκρανία: Η Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να «τραβάει το σκοίνι» με τη Ρωσία!- «Ακόμη κι αν υπάρξει ειρήνη, δεν θα αγοράσουμε ξανά ρωσικό αέριο» δήλωσε ο Ευρωπαίος επίτροπος Ενέργειας