Από την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025, οι πολίτες έχουν στη διάθεσή τους το αναβαθμισμένο gov.gr Wallet, το οποίο ενσωματώνει νέες λειτουργίες για τη διαχείριση και την αποθήκευση ψηφιακών εγγράφων. Πλέον, η εφαρμογή θα επιτρέπει την αποστολή ειδοποιήσεων κάθε φορά που εκδίδεται ένα νέο έγγραφο, ενώ οι χρήστες θα μπορούν να διαχειρίζονται και παλαιότερα έγγραφά τους.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη «Θυρίδα του Πολίτη», η οποία καθίσταται πλέον το πιο άμεσο κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και της δημόσιας διοίκησης. Όπως ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, μέσω της πλατφόρμας οι πολίτες θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις σχετικά με υποχρεώσεις, δικαιώματα και σημαντικά δημόσια έγγραφα.
Νέα εφαρμογή «MyStreet» για τους κοινόχρηστους χώρους
Παράλληλα, ανακοινώθηκε η έναρξη του «MyStreet», μιας νέας εφαρμογής που στοχεύει στη διασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης στους κοινόχρηστους χώρους. Σύμφωνα με τον κ. Παπαστεργίου, το «MyStreet» ακολουθεί την επιτυχημένη πορεία του «MyCoast», το οποίο χρησιμοποιήθηκε για καταγγελίες παραβάσεων στις παραλίες.
Η εφαρμογή θα επιτρέπει στους πολίτες να ελέγχουν αν η κατάληψη κοινόχρηστου χώρου από τραπεζοκαθίσματα ή εμπορικά προϊόντα είναι νόμιμη. Σε περίπτωση παρατυπίας, θα υπάρχει η δυνατότητα ανώνυμης ή επώνυμης καταγγελίας, προσφέροντας ένα εργαλείο για τη βελτίωση της καθημερινότητας στις πόλεις.
Επιπλέον, ο υπουργός αποκάλυψε πως το «MyStreet» θα λειτουργήσει ως βάση για την ανάπτυξη και άλλων εφαρμογών, όπως η καταγραφή σημείων με απινιδωτές στις πόλεις, ενισχύοντας τις υποδομές δημόσιας ασφάλειας.
Με αυτές τις νέες ψηφιακές πρωτοβουλίες, η κυβέρνηση στοχεύει σε μια πιο άμεση και λειτουργική σχέση του πολίτη με το κράτος, αξιοποιώντας την τεχνολογία για μεγαλύτερη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στην καθημερινότητα.