Απίστευτη ταλαιπωρία για δεκάδες ταξιδιώτες: Τρένο συγκρούστηκε με ζώο κοντά στη Λάρισα – Πάνω από μιάμιση ώρα η καθυστέρηση

Ταλαιπωρία υπέστησαν δεκάδες ταξιδιώτες όταν τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισα–Θεσσαλονίκη ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης, η οποία προέκυψε μετά από σύγκρουση της μηχανής με ζώο στις ράγες.

Σύμφωνα με τη Hellenic Train, η αμαξοστοιχία 2592 σταμάτησε στην περιοχή Ζάχαρη, καθώς η σύγκρουση προκάλεσε ζημιά στη μάσκα της μηχανής. Στο σημείο έσπευσε άμεσα εφεδρική μηχανή για να ρυμουλκήσει το τρένο πίσω στη Λάρισα, όπου και έγινε η αντικατάσταση της χαλασμένης μηχανής. Στο τρένο επέβαιναν 85 άτομα. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, το δρομολόγιο συνεχίστηκε προς τη Θεσσαλονίκη με καθυστέρηση 140 λεπτών. Παράλληλα, για όσους επιθυμούσαν να συνεχίσουν αμέσως το ταξίδι, διατέθηκε λεωφορείο.

Το προσωπικό της εταιρείας παρέμεινε συνεχώς δίπλα στους επιβάτες, δίνοντάς τους ενημέρωση για όλες τις ενέργειες. Η εταιρεία ευχαρίστησε το κοινό για την υπομονή και την κατανόηση.

Ανακοίνωση της Hellenic Train

Η Hellenic Train ενημερώνει ότι η αμαξοστοιχία 2592, στο δρομολόγιο Λάρισα–Θεσσαλονίκη, σταμάτησε στη Ζάχαρη εξαιτίας ζημιάς στη μηχανή, η οποία προκλήθηκε από σύγκρουση με ζώο στις γραμμές. Εστάλη άμεσα εφεδρική μηχανή ώστε να μεταφέρει την αμαξοστοιχία πίσω στη Λάρισα για αλλαγή μηχανής.

Μετά την αντικατάσταση, το τρένο συνέχισε κανονικά προς τη Θεσσαλονίκη, έχοντας καθυστέρηση 140 λεπτών. Επιπλέον, στον σταθμό της Λάρισας διατέθηκε λεωφορείο για όσους επιβάτες ήθελαν να ταξιδέψουν νωρίτερα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της εταιρείας παρείχε συνεχή πληροφόρηση στους επιβάτες σχετικά με τις διαδικασίες και την πρόοδο αποκατάστασης του δρομολογίου. Η εταιρεία ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση.

Αποζημιώσεις

Με βάση τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται:

25% επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση 60–119 λεπτών

50% επιστροφή για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω

Η αποζημίωση μπορεί να δοθεί:

Για εισιτήρια που αγοράστηκαν με μετρητά από εκδοτήριο, μόνο στα ενεργά εκδοτήρια.

Για εισιτήρια που πληρώθηκαν με κάρτα (ανεξάρτητα από το κανάλι αγοράς):

είτε μέσω εκδοτηρίου σταθμού

είτε με αποστολή αίτησης μέσω της φόρμας παραπόνων, επισυνάπτοντας τον αριθμό ή το αρχείο του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες ή υποβολή αιτήματος αποζημίωσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Exit mobile version