Ντράπηκε και η ντροπή: Η Hellenic Train δεν αποζημιώνει τους εργαζόμενους στο κυλικείο στο δυστύχημα των Τεμπών επειδή δεν είχαν εισιτήριο

Το συλλογικό τραύμα και το συλλογικό πένθος που βιώνουμε σαν λαός από το έγκλημα των Τεμπών, δεν πρόκειται ποτέ να ξεχαστεί. Οι καθ’ ύλην αρμόδιοι όμως που θα έπρεπε πρώτοι απ’ όλους να σκύβουν το κεφάλι, όχι μόνο δεν ντρέπονται αλλά απροκάλυπτα κοστολογούν τις ανθρώπινες ζωές με πενταροδεκάρες.

Hellenic Train: Δεν αποζημιώνει τους εργαζόμενους στο κυλικείο επειδή δεν είχαν εισιτήριο

Μια συγκλονιστική αποκάλυψη έκανε η Μαρία Χατζηκωνσταντίνου, δικηγόρος οικογενειών θυμάτων του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στην τηλεόραση του OPEN την 5η Φεβρουαρίου.

Όπως εξήγησε, οι οικογένειες των εργαζομένων στο κυλικείο της επιβατικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη δεν έχουν λάβει ακόμη την αρχική αποζημίωση των 43.000 ευρώ από την Hellenic Train, επειδή οι εργαζόμενοι αυτοί δεν είχαν εισιτήριο. Οι εργαζόμενοι που η ίδια η εταιρεία έστειλε στον θάνατο.

Hellenic Train: Δεν αποζημιώνει τους εργαζόμενους στο κυλικείο επειδή δεν είχαν εισιτήριο

Η δικηγόρος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι εργαζόμενοι στο κυλικείο θεωρούνται επιβάτες σύμφωνα με ευρωπαϊκούς κανονισμούς και επομένως δικαιούνται αποζημίωση. Ωστόσο, όπως τόνισε, οι εργαζόμενοι δεν ήταν υπάλληλοι της Hellenic Train, αλλά της εταιρείας catering που είχε αναλάβει τη λειτουργία του κυλικείου. Παρά τις προσπάθειες με εξώδικα και τη γνωστοποίηση του θέματος στη ΡΑΣ, η κατάσταση δεν έχει προχωρήσει.

Η Χατζηκωνσταντίνου υποστήριξε ότι η Hellenic Train έχει παραβιάσει ευρωπαϊκούς κανονισμούς, επισημαίνοντας ότι η αποζημίωση θα έπρεπε να είναι καθολική και όχι επιλεκτική. Σύμφωνα με εκείνη, η Hellenic Train έπρεπε να είχε παράσχει τα αποδεικτικά στοιχεία από την πρώτη στιγμή.

Exit mobile version