Νέα Στύρα: Ο νηογνώμονας διαψεύδει τον καπετάνιο του φέρι μποτ – «Δεν διαπιστώθηκε βλάβη στα πηδάλια»

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι τελευταίες προετοιμασίες για την αποκόλληση του φέρι μποτ της γραμμής Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα, το οποίο το απόγευμα της Τρίτης προσάραξε σε ύφαλο, προκαλώντας αναστάτωση και ταλαιπωρία σε δεκάδες επιβάτες.

Νέα Στύρα: Ο νηογνώμονας διαψεύδει τον καπετάνιο του φέρι μποτ – «Δεν διαπιστώθηκε βλάβη στα πηδάλια»

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες από την ΕΡΤ, ο νηογνώμονας που έχει αναλάβει τον τεχνικό έλεγχο του πλοίου, ξεκαθαρίζει πως δεν διαπιστώθηκε καμία βλάβη στα πηδάλια, αντιφάσκοντας με τους αρχικούς ισχυρισμούς του καπετάνιου, ο οποίος είχε υποστηρίξει ότι αυτή ήταν η αιτία του ατυχήματος.

Η διαδικασία αποκόλλησης αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στις επόμενες ώρες, εφόσον δεν εντοπιστούν παράμετροι που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια του πλοίου ή των επιβατών. Μέχρι στιγμής, έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες προπαρασκευαστικές εργασίες, τόσο στο εσωτερικό του φέρι μποτ όσο και με τη βοήθεια ειδικών δυτών που εξέτασαν το εξωτερικό του σκάφους.

Στο σημείο βρίσκονται ήδη δύο ρυμουλκά σε ετοιμότητα. Στο πρώτο πλοίο επιβαίνουν 15 μέλη πληρώματος, τα οποία θα αναλάβουν τις εργασίες αποκόλλησης, ενώ στο δεύτερο βρίσκεται ναυπηγός, ο οποίος έχει πραγματοποιήσει λεπτομερή επιθεώρηση της ζημιάς και ετοιμάζει το αναλυτικό σχέδιο εργασιών.

Οι δύτες εντόπισαν ρωγμές μήκους περίπου 15 μέτρων στο κύτος του πλοίου, γεγονός που αυξάνει την προσοχή και τη σοβαρότητα της επιχείρησης. Παράλληλα, δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα αν θα απαιτηθεί η αποφόρτιση του φέρι μποτ από κάποια από τα 30 οχήματα που βρίσκονται εντός του ή αν η μετακίνηση μόνο ορισμένων εξ αυτών θα είναι επαρκής.

Νέα Στύρα: Ο νηογνώμονας διαψεύδει τον καπετάνιο του φέρι μποτ – «Δεν διαπιστώθηκε βλάβη στα πηδάλια»

Κεντρικός στόχος των αρχών παραμένει η γρήγορη και ασφαλής επιστροφή των οχημάτων στους ιδιοκτήτες τους, δεδομένου ότι πολλοί επιβάτες είχαν προγραμματίσει ταξίδια στο εξωτερικό, τα οποία πλέον καθυστερούν σημαντικά.

Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται επίσης στον καιρό, καθώς στην περιοχή πνέουν ισχυροί άνεμοι που φτάνουν τα 7 μποφόρ. Ωστόσο, η θέση του πλοίου κοντά σε στεριά δημιουργεί φυσικό προστατευτικό ανάχωμα, περιορίζοντας τους κυματισμούς και διευκολύνοντας έτσι την επιχείρηση ανέλκυσης.

Ένα από τα ρυμουλκά έχει προσαρτηθεί κάθετα στην πλώρη του φέρι μποτ, στηρίζοντας το σκάφος ώστε να αποτραπεί μεγαλύτερη κλίση λόγω των ανέμων, γεγονός που θεωρείται κρίσιμο για την αποφυγή περαιτέρω ζημιών.

Οι αρχές παραμένουν σε επιφυλακή και επιβλέπουν στενά την εξέλιξη της διαδικασίας, προετοιμαζόμενες για κάθε ενδεχόμενο ώστε να ολοκληρωθεί η επιχείρηση με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Exit mobile version