ΟΣΥ: Καμία απειλή ολικής πυρκαγιάς σε λεωφορείο της γραμμής 446 στην Πεντέλη

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΣΥ, η μικρής έκτασης ανάφλεξη που σημειώθηκε στο πίσω μέρος λεωφορείου της γραμμής 446 το πρωί της Παρασκευής (15/3) στην κάθοδο της πλατείας Πεντέλης, προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα στον εξαερισμό.

Oι πρώτες ενδείξεις από την έρευνα που έχει ήδη ξεκινήσει δείχνουν ότι η φωτιά περιορίστηκε στην ταπετσαρία της οροφής του οχήματος, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος γενικευμένης πυρκαγιάς.

Ο οδηγός του λεωφορείου αντέδρασε άμεσα και με ψυχραιμία, ακολουθώντας τις προβλεπόμενες διαδικασίες ασφαλείας της εταιρείας. Αρχικά, εκκένωσε με ασφάλεια το όχημα, απομακρύνοντας όλους τους επιβάτες, και στη συνέχεια χρησιμοποίησε πυροσβεστήρες για να περιορίσει το περιστατικό. Παράλληλα, ειδοποιήθηκε και επενέβη η Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Ο οδηγός, αν και δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας, μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο σύμφωνα με το πρωτόκολλο της ΟΣΥ.

Το λεωφορείο, κατασκευής 2011, αποτελεί μέρος του στόλου των μισθωμένων οχημάτων της εταιρείας. Σύμφωνα με την ΟΣΥ, είχε περάσει από την προβλεπόμενη διαδικασία προληπτικής συντήρησης τον Δεκέμβριο του 2024, ενώ η τελευταία νυχτερινή επιθεώρησή του πραγματοποιήθηκε στις 13 Μαρτίου 2025. Το όχημα ανήκει στον στόλο που πρόκειται να αποσυρθεί και να αντικατασταθεί με νέα λεωφορεία τους προσεχείς μήνες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ο.ΣΥ. ΑΕ

Η Ο.ΣΥ. ΑΕ σχετικά με το περιστατικό ανάφλεξης στον εξαερισμό στο πίσω μέρος λεωφορείου, που εκτελούσε δρομολόγιο της γραμμής 446 (Σταθμός Αμαρουσίου-Νοσοκομείο Πεντέλης)το πρωί στις 08:15, στην κάθοδο της πλατείας Πεντέλης, ενημερώνει ότι:

Έχει ήδη συσταθεί Επιτροπή Διερεύνησης των αιτιών και σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις πρόκειται για βραχυκύκλωμα στο μοτέρ του εξαερισμού, με αποτέλεσμα περιορισμένη ανάφλεξη στην ταπετσαρία της οροφής στο πίσω τμήμα του οχήματος.

Για την αποκατάσταση της αλήθειας το φαινόμενο ήταν τοπικό και δεν υπήρξε κίνδυνος ολικής πυρκαγιάς, καθώς ο οδηγός λειτούργησε άμεσα και αποτελεσματικά βάσει των οδηγιών της Εταιρείας για τη διαχείριση ανάλογων καταστάσεων, εκκένωσε με ασφάλεια το όχημα από τους επιβάτες και χρησιμοποίησε πυροσβεστήρες, ενώ ζήτησε και την επέμβαση της Πυροσβεστικής.

Ο ίδιος, είναι καλά στην υγεία του, ωστόσο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους, σύμφωνα με το πρωτόκολλο της Εταιρείας.

Αναφορικά, με το όχημα, πρόκειται για μισθωμένο λεωφορείο κατασκευής του 2011, το οποίο έχει περάσει από την πάγια διαδικασία της Προληπτικής Συντήρησης τον Δεκέμβριο του 2024 και η τελευταία Νυχτερινή Επιθεώρηση πραγματοποιήθηκε στο όχημα στις 13 Μαρτίου 2025.

Υπάγεται στα λεωφορεία τα όποια έχουν δρομολογηθεί προς απόσυρση και αντικατάσταση από καινούργια τους επόμενους μήνες.

 

Exit mobile version