Ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιάννος Γραμματίδης, τόνισε την ανάγκη προσωρινής διακοπής ή σημαντικής μείωσης των σιδηροδρομικών δρομολογίων για δύο χρόνια, προκειμένου να ολοκληρωθούν τα έργα στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
«Είναι ανάγκη να σταματήσει ο σιδηρόδρομος είτε ολικά είτε μερικά. Μπορεί να μην είναι ρεαλιστικό, αλλά είναι μονόδρομος. Θα μειωθούν τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη από τέσσερα σε δύο», ανέφερε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Καλημέρα» του ΣΚΑΪ.
Η Ασφάλεια στον Σιδηρόδρομο & οι Ελλείψεις στη Σηματοδότηση
Ο κ. Γραμματίδης επισήμανε πως, παρά την πρόοδο, το 20% του σιδηροδρομικού δικτύου παραμένει χωρίς σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση, γεγονός που δημιουργεί συνθήκες υψηλού κινδύνου.
🔹 «Η ασφάλεια είναι σχετική. Έχουμε σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση στο 80%, όμως το υπόλοιπο 20% πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα».
🔹 «Χρειαζόμαστε δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί πλήρως η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση».
🔹 «Οι ζημιές από τον Daniel επηρέασαν περαιτέρω την κατάσταση, επιβραδύνοντας την πρόοδο των έργων».
«Εθνικό Έγκλημα» οι Παραχωρήσεις του Σιδηρόδρομου στα Μνημόνια
Ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ χαρακτήρισε «εθνικό έγκλημα» τις παραχωρήσεις του σιδηρόδρομου που έγιναν στο πλαίσιο των Μνημονίων, σημειώνοντας πως η σημερινή κατάσταση είναι αποτέλεσμα παραλείψεων δεκαετιών.
🔹 «Οι Γάλλοι θα συνδράμουν στη βελτίωση του σιδηροδρόμου», αποκάλυψε, ενώ ανέφερε ότι σύντομα θα κυκλοφορήσει μελέτη με 12 προτάσεις για τις απαραίτητες παρεμβάσεις.
Οι Εργαζόμενοι Δουλεύουν Υπερεντατικά για τη Λειτουργία του Σιδηρόδρομου «Σήμερα λειτουργούμε με 650 ήρωες, που εργάζονται σε διπλές και τριπλές βάρδιες, και 450 εργαζομένους με συμβάσεις μπλοκάκι», επισήμανε ο κ. Γραμματίδης, αναδεικνύοντας την υποστελέχωση του ΟΣΕ και την ανάγκη άμεσης ενίσχυσης του προσωπικού.