Το κυβερνητικό Falcon έγινε το προσωπικό “αεροταξί ” του Γεραπετρίτη: Τα πέρα – δώθε, οι πανάκριβες διανυκτερεύσεις και οι συναντήσεις του ΥΠΕΞ

Το Συμβούλιο ΥΠΕΞ της Ε.Ε. ήταν προγραμματισμένο για το πρωί της Δευτέρας. Η ελληνική αποστολή, με τον Γ. Γεραπετρίτη, όμως, ξεκίνησε από το πρωί της Κυριακής, ώστε να περάσει το απόγευμα και να διανυκτερεύσει στη βελγική πρωτεύουσα.

Την επόμενη, το κυβερνητικό αεροσκάφος ξεκίνησε και πάλι για να μεταφέρει το μεσημέρι τον κ. Γεραπετρίτη από τις Βρυξέλλες στη Γενεύη, όπου το βράδυ επρόκειτο να γίνει το δείπνο του Γ.Γ. του ΟΗΕ για την Πενταμερή Διάσκεψη για το Κυπριακό.

Μια πτήση μίας ώρας, ενώ υπήρχε πληθώρα εμπορικών πτήσεων.

Και ενώ την Τρίτη η Πενταμερής είχε ολοκληρωθεί αργά το απόγευμα, το κυβερνητικό αεροσκάφος παρέμενε στη Γενεύη, πληρώνοντας όλα τα πανάκριβα slot.

Την επόμενη, στις 11:00 το πρωί, Τετάρτη 19 Μαρτίου, η ελληνική αντιπροσωπεία ξεκίνησε με το κυβερνητικό αεροσκάφος και πάλι, με προορισμό αυτή τη φορά τη Λιουμπλιάνα.

Πάλι για μια πτήση μίας ώρας, ενώ οι εμπορικές πτήσεις είναι συνεχείς. Εκεί, το απόγευμα, ο κ. Γεραπετρίτης είχε συνάντηση με τη Σλοβένα ομόλογό του.

Το κυβερνητικό αεροσκάφος επέστρεψε στην Αθήνα, και ενώ όλοι νόμιζαν ότι θα γίνει το αυτονόητο, δηλαδή η αποστολή να επιστρέψει με εμπορική πτήση, είχε δοθεί εντολή το αεροσκάφος να επιστρέψει στη σλοβενική πρωτεύουσα το πρωί της Πέμπτης, προκειμένου να πάρει την ελληνική αποστολή και να επιστρέψουν όλοι μαζί στην Ελευσίνα.

Ο κ. Γεραπετρίτης δεν είχε δώσει μέχρι τώρα τέτοια δείγματα γραφής.

Αλλά προκύπτει όχι μόνο θέμα κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος, αλλά και λανθασμένης αντίληψης για τη χρήση του κυβερνητικού αεροσκάφους, ως μέσου για αναψυχή, αφού προφανώς το ταξίδι αυτό μπορούσε να γίνει με δύο διανυκτερεύσεις λιγότερες και με εμπορικές πτήσεις…

Exit mobile version