Τραγέλαφος με την πλατφόρμα MyCoast: Από τις 6.622 καταγγελίες για παρανομίες στις παραλίες, έχει εγκριθεί… μία

Είτε οι καταγγελίες των πολιτών για παρανομίες στις παραλίες δεν προχωρούν σε επεξεργασία, είτε παρατηρούνται πολλά ευτράπελα με ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων που καταγγέλλουν ο ένας τον άλλο.

Η πλατφόρμα MyCoast για καταγγελίες έχει «κατέβει» στα κινητά πάνω από 50.000 πολιτών, αλλά δεν φαίνεται ότι η συγκεκριμένη κίνηση φέρνει άμεσα ή αποτελεσματικά αποτελέσματα.

Στην έγγραφη απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών, μετά από ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Πάρι Κουκουλόπουλου, αναφέρεται:

«Ο αριθμός των καταγγελιών που υποβλήθηκαν από πολίτες στην εφαρμογή “My Coast” μέχρι και τις 19-6-2024 είναι 6622. Από αυτές, οι 6030 είναι ανώνυμες και οι 592 επώνυμες. Από τις καταγγελίες αυτές, 57 απορρίφθηκαν, 41 δρομολογήθηκαν, μία εγκρίθηκε, 42 είναι υπό έλεγχο και 6481 είναι στο στάδιο της υποβολής.»

Λίγο αργότερα, πηγές από το Υπουργείο Οικονομικών ανέφεραν:

«Οι καταγγελίες δεν είναι 6.500, αλλά 8.900, με βάση τα τελευταία στοιχεία, εκ των οποίων περίπου 1.100 είναι επώνυμες και οι υπόλοιπες ανώνυμες. Υπάρχει κατηγοριοποίηση ανά περιφερειακή ενότητα και ανά παραχώρηση. Στις δέκα παραλίες με τις περισσότερες παραβάσεις, έχουμε περίπου 600 καταγγελίες. Το Υπουργείο έχει κατεύθυνση να ελέγχει κατά προτεραιότητα τις παραλίες με τις περισσότερες καταγγελίες. Έχει ήδη ξεκινήσει αυτή η προσπάθεια, η οποία διευκολύνεται από την εφαρμογή MyCoast. Χωρίς αυτή την κυβερνητική πρωτοβουλία, θα είχαμε το περσινό σκηνικό, όπου οι έλεγχοι δεν γίνονταν με αυτή τη λογική και αυτόν τον σχεδιασμό. Προχωράμε δίνοντας έμφαση στις παραχωρήσεις με περισσότερες και επώνυμες καταγγελίες, καθώς αυτές θεωρούνται πιο έγκυρες.»

Πώς λειτουργεί το MyCoast: Μέσω του MyCoast, οι πολίτες μπορούν να ελέγχουν αν τηρούνται οι όροι παραχώρησης στις παραλίες και να υποβάλλουν καταγγελίες σε περιπτώσεις παραβάσεων. Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν τόσο ανώνυμα όσο και επώνυμα. Στην περίπτωση επώνυμης καταγγελίας, οι πολίτες απαιτείται να συνδεθούν στην εφαρμογή με προσωπικούς κωδικούς TaxisNet.

Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί μόνο μέσω κινητής συσκευής που βρίσκεται κοντά στο σημείο της παραχώρησης. Επιπλέον, μόνο μία καταγγελία, ανά τύπο, μπορεί να υποβληθεί την ίδια ημέρα από την ίδια συσκευή για την ίδια παραχώρηση. Η εφαρμογή MyCoast είναι διαθέσιμη δωρεάν για κινητά τηλέφωνα και tablet.

Συγκεκριμένα, οι πολίτες:

  1. Ανοίγουν την εφαρμογή και ενεργοποιούν το GPS του κινητού τους.
  2. Εντοπίζουν την περιοχή ενδιαφέροντος τους στον χάρτη και εμφανίζεται το πολύγωνο της παραχώρησης.
  3. Επιλέγοντας το πολύγωνο, εμφανίζονται τα στοιχεία της παραχώρησης, όπως τοποθεσία, έναρξη και λήξη, χρήση, εμβαδόν κ.ά.
  4. Σε περίπτωση που διαπιστώσουν παραβάσεις, μπορούν μέσω της εφαρμογής να υποβάλουν τις καταγγελίες.
  5. Προσδιορίζουν τον λόγο της καταγγελίας και εισάγουν συνοπτική περιγραφή του προβλήματος.
Exit mobile version