Ο τηλεοπτικός κλάδος για να αντέξει απαιτείται αύξηση στην διαφημιστική δαπάνη κατά 25%, μετά την επικείμενη είσοδο του Βαγγέλη Μαρινάκη με την Άλτερ Έγκο στο τηλεοπτικό σκηνικό.
Όπως αναφέρουν οι typologies, αν και αναμενόταν πως η διαφήμιση θα έφτανε φέτος σε υψηλά επίπεδα αυτό δεν συνέβη και όλοι πιέζονται την ώρα που η είσοδος του Βαγγέλη Μαρινάκη στην TV θα συμπιέσει περαιτέρω τα οικονομικά των πέντε καναλιών που ήδη λειτουργούν.
Η εταιρεία του εφοπλιστή και ιδιοκτήτη του ποδοσφαιρικού Ολυμπιακού ενεργοποίησε την διαδικασία αδειοδότησης στο ΕΣΡ και την ερχόμενη Πέμπτη λήγει η προθεσμία για την υποβολή των αιτήσεων. Την ίδια ώρα το Πρωτοδικείο απέρριψε την αίτηση, με την οποία είχε ζητηθεί να κηρυχτεί σε κατάσταση πτώχευσης η Βήμα FM Ραδιοφωνικές Επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας πως υπάρχουν υποχρεώσεις έναντι των 13 εργαζομένων αλλά και του Δημοσίου.
Η «εισβολή» Μαρινάκη στον τηλεοπτικό κλάδο και η ασφυκτική πίεση στα υπόλοιπα κανάλια
