Λίγο πριν από την συμπλήρωση δύο ετών από το έγκλημα στα Τέμπη, μια ακόμη σιδηροδρομική τραγωδία απεφεύχθη στο παρά 5′! Αυτό που είναι πιο εξοργιστικό είναι πως το περιστατικό παρέμεινε κρυφό ενώ εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για την κατάσταση των τρένων σήμερα.
Σύμφωνα με το Έθνος, το εν λόγω συμβάν σημειώθηκε στις 7 Ιανουαρίου και φέρνει στην μνήμη αντίστοιχο που είχε στοιχίσει την ζωή στον 41χρονο εργοδηγό της ΣΤΑΣΥ, Πέτρο Γιάμαλη, τον Νοέμβριο 2021.
Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, γερανοδρεζίνα που κινούνταν στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) εμφάνισε αίφνης πλήρη απώλεια του συστήματος φρένων και του κινητήρα, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστεί το δεύτερο βαγόνι.
Υπενθυμίζεται το σοβαρό εργατικό δυστύχημα στις γραμμές του ΗΣΑΠ, όταν είχε καταρρεύσει πλήρως το σύστημα πέδησης της μηχανής λείανσης της γραμμής, η οποία βρέθηκε να κινείται ανεξέλεγκτη έως ότου σταματησει σε συρμό που είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα.
Η ανακοίνωση του ΟΣΕ
«Στις 7/1/25 υπηρεσιακό σιδηροδρομικο όχημα (δρεζίνα) που μετέφερε τεχνικό προσωπικό επισκευής γραμμών του ΟΣΕ παρουσίασε πρόβλημα στην πεδηση που είχε ως αποτέλεσμα τον εκτροχιασμό του βαγονιού-καρότσας που ρυμουλκουσε με υλικά γραμμής. Δεν υπήρξε κανένας κίνδυνος για τους 3 υπαλλήλους και τον μηχανοδηγό του ΟΣΕ που επέβαιναν στην δρεζινα, ενώ κανένα πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε στον κύριο άξονα της σιδηροδρομικής γραμμής, καθώς αυτό συνέβη σε βοηθητική γραμμή. Το πρόβλημα της μερικής πέδησης δεν προήλθε από μηχανική βλάβη αλλά από τροφοδοσία καυσίμου λόγω χαμηλής στάθμης.»