Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα; Στο έλεος της λαθρεμπορίας οι Έλληνες πολίτες, ενώ ο πληθωρισμός καλπάζει!
Οι δικαιούχοι του Fuel Pass 2 θα λάβουν την επιδότηση καυσίμων για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο στις αρχές Αυγούστου, ενώ η πλατφόρμα αναμένεται να ανοίξει στα τέλη Ιουλίου, με τις τιμές στις αντλίες να εξακολουθούν να βρίσκονται σε δυσθεώρητα ύψη και τον πληθωρισμό να καλπάζει.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων, Γιώργο Ασμάτογλου, την περασμένη εβδομάδα ενώ αναμένονταν μειώσεις στις τιμές των καυσίμων, οι καταναλωτές ήρθαν αντιμέτωποι με αυξήσεις.
«Η πρόβλεψη ήταν την περασμένη εβδομάδα να υπάρξουν σημαντικές μειώσεις, αλλά τελικά δεν θα τις δούμε. Αντί για μειώσεις έγιναν αυξήσεις. Δυστυχώς η κατάσταση είναι ρευστή, μη προβλέψιμη», τόνισε μιλώντας στην εκπομπή «Τώρα ό,τι συμβαίνει», στο Open TV.
Γιατί, όμως, δεν μειώνονται οι τιμές των καυσίμων;
«Αυτό το οποίο τελικά δεν μπορεί να αφήσει το καύσιμο να πέσει – και ενόψει και της έρευνας που κάνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού – είναι ο προσδιορισμός του μέσου όρου της τιμής του Platts των τεσσάρων ημερών. Αυτό είναι που δεν αφήνει την κατάσταση να αποκλιμακωθεί».
Ο ίδιος εκτιμά ότι αυτή τη στιγμή «βρισκόμαστε σε μια ίσια γραμμή».
Η μέση τιμή της βενζίνης πανελλαδικά

Έχουμε ακούσει και έχουμε διαβάσει κατά καιρούς πολλά. Ωστόσο, πάντα πρέπει να κάνουμε και τη δική μας έρευνα για να διασταυρώνουμε τις πληροφορίες μας.
Για παράδειγμα ακούμε τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνη Γεωργιάδη… να λέει: «Ασταμάτητα και επί καθημερινής βάσεως γίνονται έλεγχοι στα καύσιμα, προσθέτοντας ότι «πρόστιμα επιβάλλονται συνεχώς τόσο σε πρατήρια, όσο και σε σούπερ μάρκετ και αποθήκες».
Ή έχουμε διαβάσει στα συστημικά ΜΜΕ: «Σε ό,τι αφορά στα πρόστιμα και στη δημοσιοποίηση των ονομάτων όσων παρανομούν ο κ. Γεωργιάδης είπε πως «ο νόμος για την αισχροκέρδεια, που έχουμε ψηφίσει, αφορά στην δημοσίευση της επιχείρησης που έχει πάρει πρόστιμο για ποσό άνω των 50.000 ευρώ ή που έχει πάρει πρόστιμο για δεύτερη φορά γι’ αυτόν τον λόγο».
Είναι, όμως, έτσι. Σύμφωνα με πληροφορίες οι έλεγχοι που γίνονται και διαφημίζονται είναι για τους τύπους, ή στην καλύτερη περίπτωση στοχευμένοι, χωρίς κανέναν ουσιαστικό αντίκρισμα.
Σε ποσοστό 30% αυξήθηκαν οι καταγγελίες πολιτών και οι πληροφορίες για λαθρεμπόριο και νόθευση καυσίμων, μετά την εκτόξευση των τιμών στα καύσιμα, εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία.
Η αύξηση των τιμών μεγιστοποίησε και τα κέρδη κυκλωμάτων λαθρεμπορίας και νόθευσης καυσίμων, τα οποία δραστηριοποιήθηκαν εντονότερα και συνεργαζόμενα με πολύ υψηλά… κλιμάκια!
Το τελευταίο χρονικό διάστημα τα βυτιοφόρα με χημικούς διαλύτες από Βουλγαρία έχουν αυξήσει τα… δρομολόγιά τους, ενώ μεγαλώνει και ο αριθμός των πληροφοριών για κυκλώματα λαθρεμπορίας τα οποία εμφανίζονται σαν “λερναία ύδρα”.
Το ίδιο αυξημένες είναι οι καταγγελίες και πληροφορίες για την τοποθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων στις αντλίες πρατηρίων υγρών καυσίμων, τα οποία είτε βάζουν “αέρα” αντί για καύσιμα, είτε βάζουν παράλληλα γνήσιο και νοθευμένο καύσιμο από την νόμιμη και την παράνομη δεξαμενή.
‘Ψίχουλα’ το Fuel Pass
Προχθές ψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία για το Fuel Pass 2 και τέλη Ιουλίου αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα για την επιδότηση.
Με τις διατάξεις της τροπολογίας:
1. Παρέχεται Οικονομική διευκόλυνση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό σε κάθε φυσικό πρόσωπο, που είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, προσαυξανόμενο κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για τον/την σύζυγο ή μέλος συμφώνου συμβίωσης και επιπλέον κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο του νοικοκυριού και έως του ποσού των σαράντα πέντε χιλιάδες (45.000) ευρώ προς τον σκοπό συμβολής στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2022.
2. Η οικονομική ενίσχυση ανέρχεται στα συνολικά ακόλουθα ποσά:
εκατό (100) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε ογδόντα πέντε (85) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
ογδόντα (80) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε εξήντα πέντε (65) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
εβδομήντα (70) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε πενήντα πέντε (55) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
εξήντα (60) ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα. Τα ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται στα σαράντα πέντε (45) ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Οικονομία: «Σεισμός» στα κληρονομικά!-Καταργείται οριστικά το «εξ αδιαιρέτου!»- Ο ένας θα παίρνει το ακίνητο και ο άλλος θα αποζημιώνεται είτε χρηματικά είτε με άλλο περιουσιακό στοιχείο!
Οικονομία: Άλλη μια «επιτυχία» της «ανάπτυξης Μητσοτάκη»!-Έρευνα του ΚΕΦΙΜ δείχνει τη σκληρή αλήθεια!-15% χαμηλότερο από το 2009 το πραγματικό εισόδημα των Ελλήνων!
Κρέας από «χρυσό»: Με «το κυάλι» θα δουν το μοσχαρίσιο κρέας φέτος τα Χριστούγεννα οι Έλληνες καταναλωτές-Έρχονται αυξήσεις-«φωτιά» έως και 57%!
Η ιστορία επαναλαμβάνεται: Οι μεγάλοι «βλέπουν» φούσκα, η αγορά τρέχει πιο γρήγορα από τον φόβο
IRIS: Τι αλλάζει σε καταστήματα και e‑shops από την 1η Δεκεμβρίου – Πρόστιμα έως 20.000 € για όσους δεν συμμορφώνονται
Εφιαλτική έκθεση ΟΟΣΑ: «Ο πληθυσμός στην Ελλάδα γερνάει γρήγορα – Θα αυξηθούν κι άλλο τα κατώτατα όρια συνταξιοδότησης»
Τέλη κυκλοφορίας 2026: Μέχρι πότε μπορείτε να τα πληρώσετε – Όλες οι επιλογές πληρωμής
Σφοδρή αντίδραση της κινεζικής πρεσβείας μετά τις δηλώσεις της Κίμπερλι Γκιλφόιλ για το λιμάνι του Πειραιά!
Στην «κούρσα» για την εξαγορά 300 καταστημάτων και υποδομών της ρωσικής Lukoil στη Ρουμανία μπαίνουν τα Ελληνικά Πετρέλαια
Δώρο Χριστουγέννων 2025: Γιατί θα καταβληθεί νωρίτερα φέτος-Πώς θα το υπολογίσετε
Οικονομία: Άλλη μια «επιτυχία» της «ανάπτυξης Μητσοτάκη» για την Ελλάδα!-Αυξήθηκαν κατά 47,8% τα λουκέτα των επιχειρήσεων το τελευταίο τρίμηνο!-Η χειρότερη επίδοση στην Ευρωπαϊκή Ένωση!
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο προβλέπει «έκρηξη» του δημοσίου χρέους στην Ευρώπη μέχρι το 2040!
Οικονομία: Τούρκοι «πολιορκούν» την Αλεξανδρούπολη για…ψώνια!-Ο υψηλός πληθωρισμός στην Τουρκία «σπρώχνει» τους Τούρκους καταναλωτές στα σύνορα σε αναζήτηση καλύτερων τιμών!
Σταθερά ψηλά η ανεργία στην Ελλάδα: Οι ευρωπαϊκοί δείκτες αποδομούν το κυβερνητικό αφήγημα της «ανάπτυξης Μητσοτάκη»-Τέταρτη χειρότερη η Ελλάδα σε ολόκληρη την ευρωζώνη
Η ExxonMobil απειλεί με «έξοδο» από την Ευρώπη: «Θα φύγουμε αν δεν αλλάξουν οι κανονισμοί»