Στα “κάγκελα” οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους καταγγέλλουν την Hellenic Train ότι μεθοδεύει την κατάργηση του ενός από τους δύο μηχανοδηγούς στις αμαξοστοιχίες – Δεν διδάχθηκαν τίποτα από το μακελειό των Τεμπών και από τα διαδοχικά ατυχήματα που ακολούθησαν;

Είναι προφανές ότι αν προχωρήσει αυτό γίνονται ακόμη πιο επικίνδυνες οι μετακινήσεις των πολιτών με τα τρένα!

Σάλο έχει προκαλέσει η πρόθεση της Hellenic Train να «αφαιρέσει» από την καμπίνα μηχανοδήγησης των τρένων, τον δεύτερο μηχανοδηγό.

Όπως τονίζει το σωματείο των μηχανοδηγών: «Πρόκειται για εγκληματική πρόταση της διοίκησης της Hellenic Train, που θα βρει απέναντί της όχι μόνο τους μηχανοδηγούς, αλλά το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

«To Σωματείο μας ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ όσα ακούστηκαν σε τηλεοπτική εκπομπή αλλά και γράφτηκαν σε δημοσιεύματα για κλίμα τρομοκρατίας στον χώρο των Μηχανοδηγών, που καλλιεργεί συστηματικά την τελευταία περίοδο η Διοίκηση της Hellenic Train.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τέσσερεις συνδικαλιστές έχουν οδηγηθεί στα πειθαρχικά , είτε χωρίς αφορμή, είτε για λόγους τυπικούς που κάποιοι θέλουν να τους μετατρέψουν σε ουσιώδεις.

Για το θέμα αυτό (και άλλα γύρω από την ασφάλεια κυκλοφορίας) έχουμε προσφύγει στον ΟΜΕΔ αλλά η Hellenic Train δήλωσε ότι δεν θα προσέλθει στον διάλογο, δείχνοντας ότι δεν έχει διδαχθεί τίποτα από το έγκλημα των Τεμπών, ενώ αγνοεί επιδεικτικά τα όσα ισχύουν στην Μητρική Trenitalia και τον Όμιλο Ferrovie Dello Stato Italiane.

Ακόμα χειρότερα, αντί να λαμβάνει μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας κυκλοφορίας, η Hellenic Train πρότεινε επίσημα στο Υπουργείο Μεταφορών να αφαιρεθεί από την καμπίνα Μηχανοδήγησης ο 2ος Μηχανοδηγός (!!!!) και ενώ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ το Εtcs.

Πρόκειται για ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ της Διοίκησης της Hellenic Train , που θα βρεί ΑΠΕΝΑΝΤΙ της όχι μόνο τους Μηχανοδηγούς, αλλά το ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ».

Παρέμβαση για την καταγγελία έκανε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος τονίζοντας ότι «δύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών, η Hellenic Train φαίνεται να μην έχει διδαχθεί τίποτα. Αντί να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια, επανέρχεται με προτάσεις που υπονομεύουν ανοιχτά τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου. Συγκεκριμένα, προτείνει την κατάργηση της υποχρεωτικής παρουσίας δεύτερου μηχανοδηγού σε δρομολόγια όπου δεν λειτουργεί το κρίσιμο σύστημα ασφαλείας ETCS, με άλλα λόγια, σε πολλές από τις γραμμές του ελληνικού σιδηροδρόμου».

«Ο λόγος; Φυσικά το κόστος. Είναι αδιανόητο να τίθεται ξανά το ζήτημα της ανθρώπινης ζωής σε λογιστικό πίνακα. Η επιλογή είναι ξεκάθαρη: ή θα επενδύσουμε στην ασφάλεια ή θα γυρίσουμε πίσω στις εποχές της αμέλειας, της συγκάλυψης και τελικά των εγκλημάτων. Ο ισχύων Γενικός Κανονισμός Κίνησης που θεσπίστηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ το 2019, έβαλε τέλος σε αναχρονιστικές πρακτικές δεκαετιών και εναρμόνισε το ελληνικό πλαίσιο με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Και τώρα, η μοναδική τροποποίηση που εισηγείται η διαχειρίστρια εταιρεία, είναι αυτή που ρίχνει τα στάνταρ ασφαλείας, όχι που τα ενισχύει» σημειώνει ο Α.Μεϊκόπουλος και καταλήγει επισημαίνοντας: «Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών να απορρίψει χωρίς δεύτερη σκέψη την πρόταση της Hellenic Train. Να σταματήσει να παριστάνει τον παρατηρητή και να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη που της αναλογεί».

Exit mobile version