Για το φοβερό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στην πριγκίπισσα Νταϊάνα και τον σύντροφό της Ντόντι Αλ Φαγιέντ έχουν γραφτεί πολλά. Χτες σας αποκαλύψαμε τι έχει απογίνει και ο τελευταίος επιζώντας!
Από το ότι έφταιγαν οι παπαράτσι, μέχρι ότι υπήρξε δολιοφθορά από το παλάτι. 22 χρόνια μετά, όμως, έρχονται στο φως στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου μέσα στο οποίο βρήκε τον θάνατο η αγαπημένη πριγκίπισσα των Βρετανών, που προκαλούν σοκ.
Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύφθηκε χθες, στο ντοκιμαντέρ «Ο θάνατος της Νταϊάνα: Μια απίστευτη αποκάλυψη» που προβλήθηκε από το γαλλικό κανάλι Μ6, η Mercedes στην οποία βρήκε τον θάνατο η Νταϊάνα δεν ήταν σε καθόλου καλή κατάσταση. Τη χαρακτήριζαν ένα επικίνδυνο «επισκευασμένο σαράβαλο», υποστήριζαν ότι δεν θα έπρεπε να κινείται στους δρόμους και ότι αν κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 χλμ. ο οδηγός δύσκολα θα μπορούσε να την κρατήσει. Οι προειδοποιήσεις, όμως, αυτές, που είχαν γίνει δύο μήνες πριν το δυστύχημα της 31ης Αυγούστου 1997, δεν είχαν εισακουστεί.
Η Mercedes-Benz S280 ανήκε στο στόλο των αυτοκινήτων του Παρισινού Ritz Hotel, ιδιοκτησίας του Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ, πατέρα του Ντόντι (ουσιαστικά ανήκε στον στόλο της Etoile Limousines που παρείχε αυτοκίνητα στο Ritz).
Το αυτοκίνητο ήταν σαράβαλο, είχε τρακάρει πολλές φορές

Ο φωτογράφος Πασκάλ Ροστέν,συγραφέας του βιβλίου «Ποιος σκότωσε την Lady D», μάλιστα, αποκάλυψε ότι το μοιραίο αυτοκίνητο είχε κλαπεί νωρίτερα εκείνη τη χρονιά και είχε εμπλακεί σε τροχαίο. «Αυτό το αυτοκίνητο του Ritz ήταν σαράβαλο. Είχε τρακάρει πριν και είχε επισκευαστεί πολλές φορές», ανέφερε χαρακτηριστικά. Το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο να αποσυρθεί και να πάει για παλιοσίδερα, αλλά τελευταία στιγμή δόθηκε άδεια για να ανακατασκευαστεί, υποστήριξε ο φωτογράφος.
Επικίνδυνο αν έτρεχε με πάνω από 60 χλμ.

Ο Ροστέν, υποστήριξε ακόμη ότι ένας από τους φίλους του στο Ritz, τον οποίο κατονόμασε ως Καρίμ είχε πάρει την Mercedes για μια βόλτα, μέσα στο 1997 και είχε προειδοποιήσει τον μάνατζερ του Ritz, Φρανκ Κλάιν λέγοντάς του: «Είναι απαραίτητο να το πετάξεις. Αν κινηθείς με αυτό με πάνω από 60 χλμ. δεν σε κρατάει». Ολα αυτά, δύο μήνες πριν το δυστύχημα. Ο Καρίμ είχε υποστηρίξει ακόμη ότι το εν λόγω πολυτελές αυτοκίνητο δεν ήταν ασφαλές στο δρόμο «φοβόμασταν να το χρησιμοποιήσουμε ακόμη και αν πηγαίναμε σιγά. Ειπα στο μάνατζερ να το πουλήσουμε».

«Το έκλεψε κρατούμενος, τράκαρε και δεν ήταν επισκευάσιμο»
Ο Ερικ Μπουσκέτ, από την πλευρά του, ανέφερε ότι είχε αγοράσει το εν λόγω όχημα το Σεπτέμβριο του 1994 έναντι 85.000 ευρώ. Τρεις μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 1995, ένας κρατούμενος που είχε βγει με άδεια έκλεψε το αυτοκίνητο για να κάνει τις βόλτες του στα προάστια του Παρισιού. Οδηγώντας με ταχύτητες μεγαλύτερες των 160 χλμ στους δρόμους της Γαλλίας, η βάρους δύο τόνων Mercedes, κατέληξε να τρακάρει και το αυτοίνητο να βρεθεί με τον ουρανό στο έδαφος.
Το αυτοκίνητο θεωρήθηκε τελειωμένο και σύμφωνα με τον Μπουσκέ «η ασφαλιστική με αποζημίωσε πλήρως, γιατί το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουριο και γιατί είχε καταστραφεί πλήρως, τόσο που δεν ήταν επισκευάσιμο. Θεωρήθηκε ως επικίνδυνο αυτοκίνητο. Ηθελα να το πάρω πίσω, αλλά μου είπαν όχι, ότι δεν ήταν δυνατό κάτι τέτοιο», είπε ο Μπουσκέ χθες στη γαλλική τηλεόραση.
Θα πήγαινε για σκραπ, αλλά…
Το αυτοκίνητο θα πήγαινε για σκραπ, αλλά τελικά ένας μηχανικός ανέλαβε να το ανακατασκευάσει και να το μεταπουλήσει στην Etoile Limousines.
Ο Νιλς Σίγκελ, που δούλευε για την επιχείρησε εκείνη την εποχή, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρισμούς, αποκάλυψε ότι αγόρασε τη Mercedes για 40.000 ευρώ. Αρνήθηκε, ωστόσο, να σχολιάσει έστω τους ισχυρισμούς ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν οδηγικά αξιόπιστα.

«Δεν έπρεπε να είχε επιστρέψει στην κυκλοφορία… »
Το τηλεοπτικό κανάλι που παρουσίασε το ρεπορτάζ έκανε, μάλιστα και ένα κρας τεστ με ένα ίδιο αυτοκίνητο και ένας τεχνικός είπε ότι «δεν έπρεπε να είχε επιστρέψει στην κυκλοφορία», παρότι ανακατασκευάστηκε. Το αμάξι δεν ήταν «επανορθώσιμο». Ηταν «επικίνδυνο», εξήγησε ο τεχνικός, μια άποψη που υποστηρίχθηκες και από τους ασφαλιστές.
Οι καλεσμένοι πάντως της εκπομπής, έμοιαζαν όλοι έκπληκτοι από το γεγονός ότι 20 χρόνια τώρα, κανείς από τους Βρετανούς και τους Γάλλους ερευνητές δεν ασχολήθηκε με το ιστορικό του αυτοκίνητου.

Οι θεωρίες συνωμοσίας του Αλ Φαγιέντ
Υπενθυμίζεται ότι ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ πάντοτε υποστήριζε ότι το δυστύχημα ήταν αποτέλεσμα δολιοφθοράς της ΜΙ6 κατόπιν εντολής της βασιλικής οικογένειας. Ωστόσο, το 2008 ένας Βρετανός δικαστής στο πόρισμά του έκανε λόγο για «βαριά αμέλεια» του σοφέρ της Νταϊάνα, Ανρί Πολ, ο οποίος επίσης βρήκε το θάνατο στο τροχαίο κατηγορώντας τον ότι έτρεχε με πάνω από 190 χλμ. με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου κάτω από τη γέφυρα Αλμά, ενώ ήταν μεθυσμένος, είχε πάρει αντικαταθλιπτικά και προσπαθούσε να αποφύγει τους παπαράτσι. Επιπλέον ανέφερε ότι η Νταϊάνα δεν φορούσε ζώνη καθώς και ότι η Mercedes χτύπησε σε κολώνες της γέφυρες και δεν φάνηκε να έχει εμπλοκή με άλλο όχημα.
«Η Νταΐανα δεν ήταν ασφαλής»
Ο Ορφελί Μανιό, παρουσιαστής του ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε χθες στη γαλλική τηλεόραση είπε ακόμη: «Δεν σας παρουσιάζουμε μια ακόμη θεωρία, μια ακόμη υπόθεση για το τι συνέβη εκείνο το μοιραίο βράδυ. Σας παρουσιάζουμε επιβεβαιωμένα στοιχεία που δείχνουν ότι η Νταϊάνα δεν ήταν ασφαλής εκείνο το βράδυ», προσθέτοντας ότι ουσιαστικά αποδεικνύεται ότι δεν υπήρχει καμία συνωμοσία και ότι αυτό που συνέβη τη νύχτα της 31ης Αυγούστου του 1997 δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα.
Ο ιδιοκτήτης του αμαξιού του διεκδικεί από την Scotland Yard!
Ιδιοκτήτης του αμαξιού μέσα στο οποίο βρήκε το θάνατο η θλιμμένη πριγκίπισσα είναι -και σήμερα- ο 58χρονος Ζαν Φρανσουά Μούσα, πρώην αφεντικό της Etoile Limousines. Ο Μούσα, ο οποίος ζει και σήμερα στο Παρίσι, βρίσκεται ακόμη σε δικαστική διαμάχη με τη Scotland Yard από την οποία διεκδικεί τα συντρίμμια του αυτοκινήτου. Η μοιραία Mercedes μεταφέρθηκε στη Βρετανία για να εξεταστεί εξονυχιστικά από τις αστυνομικές αρχές το 2000 και πιστεύεται ότι ακόμη βρίσκεται εντός Ηνωμένου Βασιλείου.
Η έρευνα της Scotland Yard γύρω από τις θεωρίες συνωμοσίας για το θάνατο της Νταϊάνας είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Η έκθεση δημοσιεύτηκε το 2006 και κατέληγε στο συμπέρασμα ότι τόσο οι γαλλικές όσο και οι βρετανικές αρχές είχαν δείξει ότι το αυτοκίνητο δεν είχε μηχανικά προβλήματα που θα μπορούσαν να είχαν προκαλέσει το δυστύχημα.

Οι θεωρίες συνωμοσίας του Αλ Φαγιέντ
Υπενθυμίζεται ότι ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ πάντοτε υποστήριζε ότι το δυστύχημα ήταν αποτέλεσμα δολιοφθοράς της ΜΙ6 κατόπιν εντολής της βασιλικής οικογένειας. Ωστόσο, το 2008 ένας Βρετανός δικαστής στο πόρισμά του έκανε λόγο για «βαριά αμέλεια» του σοφέρ της Νταϊάνα, Ανρί Πολ, ο οποίος επίσης βρήκε το θάνατο στο τροχαίο κατηγορώντας τον ότι έτρεχε με πάνω από 190 χλμ. με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου κάτω από τη γέφυρα Αλμά, ενώ ήταν μεθυσμένος, είχε πάρει αντικαταθλιπτικά και προσπαθούσε να αποφύγει τους παπαράτσι. Επιπλέον ανέφερε ότι η Νταϊάνα δεν φορούσε ζώνη καθώς και ότι η Mercedes χτύπησε σε κολώνες της γέφυρες και δεν φάνηκε να έχει εμπλοκή με άλλο όχημα.
«Η Νταΐανα δεν ήταν ασφαλής»
Ο Ορφελί Μανιό, παρουσιαστής του ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε χθες στη γαλλική τηλεόραση είπε ακόμη: «Δεν σας παρουσιάζουμε μια ακόμη θεωρία, μια ακόμη υπόθεση για το τι συνέβη εκείνο το μοιραίο βράδυ. Σας παρουσιάζουμε επιβεβαιωμένα στοιχεία που δείχνουν ότι η Νταϊάνα δεν ήταν ασφαλής εκείνο το βράδυ», προσθέτοντας ότι ουσιαστικά αποδεικνύεται ότι δεν υπήρχει καμία συνωμοσία και ότι αυτό που συνέβη τη νύχτα της 31ης Αυγούστου του 1997 δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα.
Ο ιδιοκτήτης του αμαξιού του διεκδικεί από την Scotland Yard!
Ιδιοκτήτης του αμαξιού μέσα στο οποίο βρήκε το θάνατο η θλιμμένη πριγκίπισσα είναι -και σήμερα- ο 58χρονος Ζαν Φρανσουά Μούσα, πρώην αφεντικό της Etoile Limousines. Ο Μούσα, ο οποίος ζει και σήμερα στο Παρίσι, βρίσκεται ακόμη σε δικαστική διαμάχη με τη Scotland Yard από την οποία διεκδικεί τα συντρίμμια του αυτοκινήτου. Η μοιραία Mercedes μεταφέρθηκε στη Βρετανία για να εξεταστεί εξονυχιστικά από τις αστυνομικές αρχές το 2000 και πιστεύεται ότι ακόμη βρίσκεται εντός Ηνωμένου Βασιλείου.
Η έρευνα της Scotland Yard γύρω από τις θεωρίες συνωμοσίας για το θάνατο της Νταϊάνας είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Η έκθεση δημοσιεύτηκε το 2006 και κατέληγε στο συμπέρασμα ότι τόσο οι γαλλικές όσο και οι βρετανικές αρχές είχαν δείξει ότι το αυτοκίνητο δεν είχε μηχανικά προβλήματα που θα μπορούσαν να είχαν προκαλέσει το δυστύχημα.
θεωρίες συνωμοσίας, σενάρια και ίντριγκες! Ανατροπή σοκ 22 χρόνια μετά το τροχαίο που αφαίρεσε την ζωή της Νταϊάνα – Αυτή είναι η αιτία της τραγωδίας!

Κασσελακης: Ο Τσίπρας έχει ύπουλη ομοφοβική αναφορά για μένα στο βιβλίο του/ κατά της woke agenda
Τουρκία: Η συνεχής εμπλοκή των Ενόπλων Δυνάμεων σε περιφερειακές συγκρούσεις και οι μικροί μισθοί των χαμηλόβαθμων αξιωματικών και υπαξιωματικών τους σπρώχνουν στον… τζόγο – Πολλοί από τους χαμένους είτε καταστρέφονται οικογενειακώς είτε φτάνουν μέχρι και την αυτοκτονία! – Πρωτοφανής παραδοχή από τον Υπουργό Άμυνας Γιασάρ Γκιουλέρ στην Τουρκική Βουλή
Σοκ στον Βόλο : Τα … «Γαλλικά» του Δημάρχου Αχιλλέα Μπέου που «πάγωσαν» τον δημοσιογράφο Σωτήρη Πολύζο και την Ανδρομάχη – «Ο μ@@@@@ς που με εκνευρίζει και το σακάκι…τραπεζομάντηλο!»( Δείτε το σπαρταριστό βίντεο)
Σούπερ γιαγιά 101 ετών: Ενώ έχει περάσει από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, καρκίνο, πολλαπλά κατάγματα, επεμβάσεις και ακόμη και Covid στα 98 της, “λιώνει” στο γυμναστήριο και “ρίχνει” το TikTok – Ποιό είναι το μυστικό της μακροζωίας;
Νέες εξωφρενικές αποκαλύψεις για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Αγρότης δήλωσε ότι κέρδισε… 6.000 λαχεία για να δικαιολογήσει έσοδα – Δίχως πάτο το βαρέλι!
Δημοτική σύμβουλος “ισοπέδωσε” τον Δήμαρχο Αθηναίων: “Δίνετε σπίτια σε λαθρομετανάστες δημιουργώντας γκέτο στην πρωτεύουσα” (Δείτε βίντεο)
Ο Πούτιν άρχισε να “χτυπάει” Ευρωπαίους πολιτικούς: Η FSB βγάζει στη φόρα απόρρητους φακέλους με τα “άπλυτα” και τις “αμαρτίες” πολεμοκάπηλων Δυτικών που συνεργάστηκαν με το Ναζιστικό καθεστώς – Ποιούς πρόκειται να “κάψει” ο Ρώσος Πρόεδρος;
Σε νέες καταλήψεις και αποκλεισμούς οδών προχωρούν οι αγρότες μετά την βάναυση επίθεση από την Κυβέρνηση με δακρυγόνα και γκλομπ εναντίον τους – Ποιους δρόμους θα κλείσουν και πότε ;
Η Ελλάδα “πεθαίνει” και δεν τους καίγεται καρφί”: Από το 2011 μειωθήκαμε κατά 705.000! – Τα στοιχεία για το 2040 που προκαλούν σοκ
Ποιος είναι ο Αντρίι Γιερμάκ, ο πανίσχυρος πρώην Προσωπάρχης της Ουκρανικής Προεδρίας και κολλητός του Ζελένσκι;
Χωρίς εκπλήξεις και μεγάλα ονόματα η παρουσίαση του βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα – Πότε και που θα λάβει χώρα η εκδήλωση και ποιοί θα είναι οι ομιλητές;
Αυτό είναι το όνομα του επιχειρηματία, που έσπασε το φράγμα της ταχύτητας με την Lamborghini του στη Βουλιαγμένης – Οι δικογραφίες σε βάρος του, οι αθωωτικές αποφάσεις και οι μπίζνες με τους φούρνους και τα νυχτερινά κέντρα
“Βόμβα”: Υπό παρακολούθηση από την ΕΥΠ και στόχος του λογισμικού Predator και η πρώην Διευθύντρια της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛ.ΑΣ., Υποστράτηγος Πηνελόπη Μηνιάτη
Νέα άγρια βεντέτα “πάγωσε” την Κρήτη: Μετά από καταγγελία πυροβόλησαν και έκοψαν τη γλώσσα σε 70χρονο κτηνοτρόφο σε ορεινή περιοχή του Ρεθύμνου
“Χείμαρρος” o Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσιών Κύριλλος για τις “Ελληνικές πολιτικές ελίτ”: “Ισως αν είχε αναλάβει την εξουσία κάποιο άλλο κόμμα οι Έλληνες δεν είχαν προδοθεί”!